Onko paha jos aikuinen hakee laivan seisovasta pöydästä ruokansa lastenpöydästä?
Kommentit (18)
Monesti buffetpöydässä oleva ruoka on niin jäätävää paskaa että pakko käydä lasten pöydässä.
Nakit ja ranskalaiset on vaikea huononkaan kokin pilata...
Eihän siinä mitään pahaa ole. Aikuisten buffethinta ranskalaisista ja nakeista on vaan aika suolainen.
Mä luulen, että kukaan ei seuraa syötkö itse sen hakemasi annoksen vai oletko viemässä sen jollekin lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Laita päälle joku teinihuppari ja glittersandaalit.
Siihen päälle vielä vanha maasturibemari jossa vihreä Monster-energydrink tarra tai useampi niin tyylikäs eestimees-look on taattu!
KAH, ROHELINE MONSTER!
Minä haen aina lastenpöydästä parhaat palat niin laivalla kuin etelän all-inclusivessakin. Eläkeläisen kannattaa syödä koko rahan edestä silloin kun siihen on tilaisuus.
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee. Itse ainakin kävin hakemassa parit lihapullat ja vähän ranskalaisia. Ja ikää on +40. Pari muksua katsoi hieman pidempään, mutta ei haitannut.
Ei siinä mitään. mutta onhan ne nauravat nakit vähän kalliita 34 euron ateriaks. Vieressä on lämpimässä pöydässä, kanaa fileenä, paistettua lohta ja yleensä joku pihvi.
Joskus olen ottanut ranskalaisia vähän lisäkkeeksi, mutta eihän siellä ole niiden lisäksi muuta kuin lihapullia ja nakkeja. Jos aikuinen ei ole oppinut kokeilemaan muuta tai pitämään muusta, onhan se vähän surullista. Jää paitsi niin paljosta.
Ei laivalla kuitenkaan tuijoteta toisten syömisiä, voi kyllä ottaa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään. mutta onhan ne nauravat nakit vähän kalliita 34 euron ateriaks. Vieressä on lämpimässä pöydässä, kanaa fileenä, paistettua lohta ja yleensä joku pihvi.
Toiselle joku 34€ on kuukauden ruokabudjetti, toiselta putoaa taskunpohjassa olevasta reiästä kadulle sen verran..
Kun käyn syömässä, syön sitä mitä haluan, en sitä "mitä kannattaa syödä että saan rahalle eniten vastinetta".
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen ottanut ranskalaisia vähän lisäkkeeksi, mutta eihän siellä ole niiden lisäksi muuta kuin lihapullia ja nakkeja. Jos aikuinen ei ole oppinut kokeilemaan muuta tai pitämään muusta, onhan se vähän surullista. Jää paitsi niin paljosta.
Ei laivalla kuitenkaan tuijoteta toisten syömisiä, voi kyllä ottaa mitä haluaa.
Jos tuntematon aikuinen haluaa syödä nakkeja ennemmin kuin lohta, niin turha sinun on asiaa surkutella, mind your own business...
Onhan se kieltämättä vähän hassua maksaa jostain makkaroista ja ranskalaisista 30e. Eikö kannata syödä sitten ne ranskalaiset jossain laivan baarissa, kai niitä sieltä saa vitosella. Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä aikuista, jolla ei ole mitään erityisruokavaliota, mutta ei löytäisi laivan buffetista itselleen aikuisten puolelta syötävää. Meidän lapsetkaan ei ole käyneet siellä lasten pöydässä edes pienempänä. Joskus halusivat ranskalaisia, mutta eivät jaksaneet jonottaa, kun siellä oli niin paljon aikuisia tungeksimassa. Hakivat sitten sieltä buffetista kermaperunoita tai keitettyjä perunoita.
Joku menee 16-vuotiaasta vielä parikymppisenä bussissa lastenlipulla. Jos näytät lapselta.