Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin New Yorker vaatekaupassa, ei luoja mitä kaameita rytkyjä!

Vierailija
21.03.2022 |

Halpoja ovat kyllä, mutta samalla vaikuttaa niin huonolaatuiselta, että menee varmasti jo muutamassa pesussa pilalle.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne ovat, kertakäyttövaatteita. Siksi ovat halpoja.

Tosin olen erittäin tyytyväinen muutamaan ostokseen:

Pitkähihainen peruspaita: toimii teknisenä kosteudensiirtäjänä. Ei ole mennyt miksikään >10 pesussa. 👌

Neulepusero: pitänyt kuosinsa, kun venyttää pesun jälkeen muotoon, ei nyppyjä. 👌

Housut: joustavaa materiaalia, kuin uudet vuoden käytön jälkeen. 👌

Maksoin jokaisesta noista 4-6€, alesta ostettu.

Vierailija
2/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on kyllä rytkyjä, joista saumojen langat on purkautuneet ennen kuin rytky on ehtinyt ylle, mutta joskus olen löytänyt sieltä joitain vaatteita, jotka ovat kestäneet +10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin pari vuotta sitten ihan hyvän paidan sieltä, vieläkin ehjä ja ei ole ohutta materiaalia.

Vierailija
4/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkerin topit on hyviä, hintaa muutama euro, ja kestävät PALJON paremmin mitä HM:n vastaavat.

Vierailija
5/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on niin kauheata roskaa, että pitäisi saada tuntuva rangaistus jos edes tekee sellaisia vaatteita.

Vierailija
6/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei ole tasalaatuista. Mutta New Yorkerista voi myös tehdä löytöjä. Itselläni on joitain vaatteita sieltä, jotka ovat pysyneet hyvinä useita vuosia. Ihan lempparipaitoja sun muita. Kannattaa tutkia jo kaupassa saumat ja materiaalit. Yhtä takkia harkitsin ja kävin sovittamassa, mutta jo sovittaessa langat repsoitti sieltä täältä, oli huonoa laatua.

MUTTA, samahan se on nykyään ihan joka paikassa. Kallis hintalappu ei tänä päivänä myöskään ole laadun tae.

Vierailija
7/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

New Yorkerin topit on hyviä, hintaa muutama euro, ja kestävät PALJON paremmin mitä HM:n vastaavat.

Komppaan. H&M:n viiden euron topit viruvat hyvin äkkiä ja ovat niin ohutta materiaalia jo valmiiksi, että kaikki näkyy läpi. Toki ei sitä voi tuohon hintaan parempaa oikeastaan odottaakaan; sitä saa, mistä maksaa.

Itsellä ei ole New Yorkerin vaatteita, mutta 60v(!) äitini on ostanut sieltä joitain vaatteita ja hänen (vähäisessä) käytössään ovat säilyneet hyvänä. Muun muassa pari alemekkoa on sieltä hankkinut ja niissä laatu ihan ok. Ehkä jos käyttäisi jatkuvasti, voisivat mennä nopeammin pilalle.

Vierailija
8/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuolta muutamakin vaate ja siistei 3v jalkeenkin

Vierailija
9/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa edes käydä kun vaatteita sullottu rekit pullolleen. Missä noi edes tehdään?

Vierailija
10/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on kyllä rytkyjä, joista saumojen langat on purkautuneet ennen kuin rytky on ehtinyt ylle, mutta joskus olen löytänyt sieltä joitain vaatteita, jotka ovat kestäneet +10 vuotta.

Lokakuussa 2012 on tullut vasta ensimmäinen new yorker suomeen.

Vierailija
11/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkerin laatu on vaihtelevaa, mutta perus topit ja t-paidat ovat tosi kestäviä ja hyviä. Mulla on monta parin kolmen euron perus paitaa/toppia, jotka ovat kestäneet jo vuosia täysin ehjänä ja hyvässä kunnossa. Toisin kuin esim. eräs 100e maksanut "parempaa merkkiä" oleva paita, jossa oli reikiä jo ennen ensimmäistä pesua. Yleensä olen luottanut kalliimpiin merkkeihin ja haluaisin luottaa edelleen, mutta nykyään tulee tosi harmillisia sattumuksia näiden laadukkaina pidettyjen kalliimpien vaatteiden kohdalla myös. Oikeastaan mietin että mistä saisikin laadukkaita ja tyylikkäitä vaatteita nykyään...

Vierailija
12/47 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja New Yorker on perustettu 1971. Mitä yrität sanoa? En väittänyt, että olisin ostanut Suomen New Yorkerista noita +10 vaatteita. :D

Vierailija
13/47 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut useampi vuosi sitten New Yorkerista puuvillaisia pyjamahousuja ja ne on kestänyt todella hyvin jatkuvia pesuja ja käyttöä (vaihdan joka yön jälkeen puhtaat). Nyt hiljattain kävin siellä ja saman mallin housuja oli yhä tarjolla, vähän lapsellisilla kuoseilla, mutta kuitenkin. Niitä voin kyllä suositella.

Vierailija
14/47 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ne haisee homeelle.

Vierailija
15/47 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta on saanut jo aiemmin, höpsö.

Vierailija
16/47 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia puuvillaisia vaatteita lukuunottamatta se "laatu" on aivan järkyttävää. Noin huonolaatuisten vaatteiden myynti pitäisi olla kielletty, tuohan on ongelmajätettä! Noissa liikkeissä shoppailee lähinnä m a m u t.

Vierailija
17/47 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa edes käydä kun vaatteita sullottu rekit pullolleen. Missä noi edes tehdään?

Luultavasti jossain sellaisessa paikassa, joka ei kestä päivänvaloa.

Vierailija
18/47 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä yks halpamuodin pahimpia edustajia. Joku vastuu pitäisi liikkeilläkin olla että mitä kuraa myyvät.

Vierailija
19/47 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli nehän on lähinnä nuorisolle. Omat new yorkerista ostetut kestäneet todella hyvin. Yksikään toppi ei ole mennyt rikki. Housut kulu haaroista rikki vasta 4v jälkeen joka on saavutus ns paremmiltakin merkeiltä. Takkit kestänyt hyvinä vuodesta toiseen.

Vierailija
20/47 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää jotka tuollaisia pikamuoti-rättikauppoja edes käytätte. Eikö omatunto sano mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi