Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntakokeilu, miten on lähtenyt kohdallasi käyntiin, oletko saanut apua työllistymiseen?

Vierailija
21.03.2022 |

Miten on? Uutisointien perusteella on isoimmissa kaupungeissa ongelmia.

Mulle henkilökohtainen apu oli sitä että sain pitkän syyllistämissaarnan siitä että olen pitkäaikastytön ja sairas. En kuitenkin niin sairas että saisin sairaspäivärahaa. Tuli todella kurja olo ja mietin jo että seuraavaks viedään saunan ta... En oo minkään arvonen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukkaa irtisanoutunu työstää aika isossa mittakaavassa. huono ilmapiiri. liikaa työttömiä työtekijää kohden. epäonnistunut projekti 99%

Vierailija
2/6 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanu ketään kiinni, kun ois pitäny  mennä työkeiluun. Asia jäissä useamman kuukauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain nirinää ja narinaa ja käskyn näyttäytyä paikan päällä. Vielä ei ole hyötyä ollut minkäänlaista. Harmia sitäkin enemmän.

Vierailija
4/6 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan floppi. Olen lähettänyt hakemuksia ja ollut todella typerissä haastatteluissakin. Typeriä ovat lähinnä sisällöltään, kun aikuisia työhaluisia ihmisiä tentataan miksi he haluavat töihin juuri tähän paikkaan, vaikka on kyse muutamasta kuukaudesta jo lähtökohtaisesti. Kaikenlaista epäolennaista jaarittelua, joka vain nöyryyttää hakijaa.  Ei niitä hakemuksia ole selkeästi edes luettu ja haastatteluissa vain juoksutetaan sovittu määrä ihmisiä. Alkaa tuntua suurelta huijaukselta. Aika tylyä kohtelua olen saanut myös osakseni, vaikka olen ollut tosimielellä liikkeellä. Haluaisin vain töihin, mutta sekin taitaa olla liikaa vaadittu. Työpaikkoja on auki, mutta niihin ei pääse, vaikka on koulutusta ja työkokemusta ja kaikilla mittareilla kunnon kansalainen, mutta et pääse mihinkään, koska olet joutunut työttömäksi jossain vaiheessa. Syylläkään ei ole merkitystä.

Vierailija
5/6 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväisyyskyseilyitä tulee, mutta muuten ei kuulu mitään :DD

Vierailija
6/6 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vanha uutinen mutta taitaa olla vielä ajakohtainen https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008375428.html

ei kauhean mairittelevia ole uutisen kommentointipalstalla olevat jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan