Miten tää koronahomma nyt menee? Testasin plussat tänään, oireet alkaneet eilen hyvin lievinä. Pitäiskö mun olla täysin eristyksissä
vai voinko hengailla toisen koronapositiivisen kanssa, jolla on vahvempi plussaviiva eli ilmeisesti enemmän koronaa? Vai voiko enempikoronaisen kanssa hengailu pahentaa mun omaa tilannetta?
Kommentit (7)
Ei kai sillä viivan tummuudella ole väliä. Teoriassa ainakin teillä voisi olla eri koronavariantit, mutta en sitten tiedä pystyisittekö tartuttamaan toisenne uudestaan toiseen varianttiin..
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä viivan tummuudella ole väliä. Teoriassa ainakin teillä voisi olla eri koronavariantit, mutta en sitten tiedä pystyisittekö tartuttamaan toisenne uudestaan toiseen varianttiin..
Uskoisin että meillä on samat, koska oon itse ollut täysin eristyksissä viikon, näin tätä tartuttajaa pe-la ja oireet alkoivat mulla sunnuntai-iltana ja tänään tosiaan plussatesti. Tartuttajan oireet alkoivat lauantai-iltana. Mutta siis toi mun teoria että mulla olisi vähemmän koronaa olisi väärä ja voitais kuitenkin hengailla yhdessä suht huoletta? Niin me varmaan tehdään kyllä anyway, mutta aattelin että täällä on palstalääkäreitä paikalla jotka osaisi vahvistaa tai tyrmätä mun teorian
-ap
Yli kaksi vuotta tätä pandemiaa ja Suomessa vielä ihmisiä, jotka eivät ole kuulleet /lukeneet ohjeita???
Mitä väliä? Olette molemmat sairastuneet piikeistä, ei sitä koronaa enää muut saakaan.
Sähän oot ollu tartuttava jo 2 vrk ennen oireita, missä sitten lienetkään huseerannut sinä aikana. Tuskin noista eristyksistä ja karanteeneista enää kukaan perään huutelee, jos et itse pidä meteliä tai joudu sairaalaan. Seuranta nyt vaan jäi vähän takavasemmalle, kun on kaikkea muuta jänskää meneillään.
Onko täällä asiaan perehtyneitä av-lääkäreitä paikalla?