Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, koska näit ensimmäisen kerran..

Vierailija
21.03.2022 |

Eli koska ja missä tilanteessa näit ensimmäisen kerran erektiossa olevan peniksen?

Entä milloin näit ensimmäisen kerran siemensyöksyn?

Jälkimmäinen on siitä mielenkiintoinen kysymys että parikin tyttöystävää on vielä parikymppisenä tuijottanut silmät suurina lastien lentämistä vaikka olivat harrastaneet seksiä 15 tai 16-vuotiaasta lähtien mutta poikaystävät olivat tulleet aina sisään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri täyttänyt 16 kun ensimmäisen poikaystävän kanssa edettiin siihen pisteeseen. Ekalla kerralla taisin vain hieman kosketella jäykkää penistä boksereiden päältä. Seuraavalla kerralla käsi meni boksereihin ja muistan edelleen sen jännityksen ja kiihkon tilanteessa. Poikaystävä näytti kädestä pitäen millainen kosketus tuntuu hänestä hyvältä. Silloin näin ensimmäistä kertaa sekä erektion että siemensyöksyn.

Vierailija
2/12 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 kun näin ensimmäisen kerran ihan ekan poikkarini kullin paljaana. Pidin sitä kullia kädessä ja se oli tosi kiihottavaa kun se jäykisty ja melkein heti siltä tuli siemensyöksyt. Tehtiin se sama monena iltana peräkkäin vaik ei oltukkaan yhdynnässä. Ite sain orgasmit kun tyydytin itseeni heti perään kun poikakaveri katseli ja veti vielä lisää käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 15 kun näin ensimmäisen kerran ihan ekan poikkarini kullin paljaana. Pidin sitä kullia kädessä ja se oli tosi kiihottavaa kun se jäykisty ja melkein heti siltä tuli siemensyöksyt. Tehtiin se sama monena iltana peräkkäin vaik ei oltukkaan yhdynnässä. Ite sain orgasmit kun tyydytin itseeni heti perään kun poikakaveri katseli ja veti vielä lisää käteen.

Oliko pokasi niin typerä ja onko vieläkin, ettei tajunnut sinua itse tyydyttää?

Vierailija
4/12 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos poika olikin fiksu eikä kajonnut alaikäiseen tyttöön?

Vierailija
5/12 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Ei jäänyt mitenkään erityisesti mieleen.

Vierailija
6/12 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotiaina niin rakastuneina kuin tuon ikäiset voi olla maattiin päällekkäin metsässä ja mulla jalat avoinna poika niiden välissä pukkimassa kohonnutta etumustaan. Siinä sitten hän ottaa peniksen paljaaksi farkuistaan ja jatkaa sillä työntöjä ja mun paikkojen hyväilyä farkkujeni päälle orgasmiini saakka. Siemensyöksyn näin samalla kun poika nousi polvilleen, otti kiinni erektiostaan ja runkkasi karjuen viimeiset vedot ennen syöksyä sammalmättäälle. Olihan se näky silloin. En voinut käsittää, miten paljon sitä spermaa oikein tulikaan. Paksuja "nauhoja" lensi vaikka kuinka monta.

Vierailija
7/12 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä. Oli hupaisaa kun yhdellä poikakaverilla lensi kerran mällit huoneen poikki ja meidän piti etsiä niitä 

Vierailija
8/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus teininä. Oli hupaisaa kun yhdellä poikakaverilla lensi kerran mällit huoneen poikki ja meidän piti etsiä niitä 

Tuo on muuten ihme miten ne silloin teininä lensivät monta metriä. Sitten jostain 18-19 vuotiaasta näihin päiviin asti vain joitain senttejä. 

Vierailija
9/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerralla kun tyttö kosketti mun penistä. Omg. Ruiskahti heti. Onneksi saimme jatkaa uudestaan. Hän opasti mua. Ihana muisto

Vierailija
10/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on muuten ihme miten ne silloin teininä lensivät monta metriä. Sitten jostain 18-19 vuotiaasta näihin päiviin asti vain joitain senttejä. 

Oltiin kai 14vee ja kaverin kotibileissä ja juotu jotain siideriä. Yks poika sitten otti farkut pois ja alkoi keskel lattiaa runkkaamaan seisten kaikkien nähden. Sillon näin ekaa kertaa minkä kokonen pojan penis voi olla kun se on ihan kovana. Se poika heilu ja huhto siinä ja sitten siltä tuli siemensyöksy joka lensi varmaan kahden metrin päähän. Se niin kiihottavan näköstä et monta päivää sen jälkeen runkkasin iltasin ja aattelin sitä kovaa penistä, olin kyl sillon vielä neitsyt.

Vierailija
11/12 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kai 14vee ja kaverin kotibileissä ja juotu jotain siideriä. Yks poika sitten otti farkut pois ja alkoi keskel lattiaa runkkaamaan seisten kaikkien nähden. Sillon näin ekaa kertaa minkä kokonen pojan penis voi olla kun se on ihan kovana. Se poika heilu ja huhto siinä ja sitten siltä tuli siemensyöksy joka lensi varmaan kahden metrin päähän. Se niin kiihottavan näköstä et monta päivää sen jälkeen runkkasin iltasin ja aattelin sitä kovaa penistä, olin kyl sillon vielä neitsyt.

Mun eka kokemus oli aika samanlainen kun olin 14v. Oltiin meiän kotona kun vanhemmat oli sen illan jossain juhlissa. Olin pyytänyt mun parhaan kaverin ja kaks poikaa meille. Niil pojilla oli jotain viiniä tai mitä lie ja ne sitten vähän humalassa vihjailivat jotain ja otti housunsa ja pois näyttelivät muniaan. En ollu ikinä aikasemmin nähnyt että kun muna seisoo. Kaverin kans vaan tuijotettiin kun se toinen poika alko runkkaamaan siinä sohvalla ja siltä tuli heti siemensyöksy meiän matolle. Mä jouduin sen tietenki siivooman. Muuta seksijuttua ei sillon harrastettu, mutta oli eka kokemus ja tosi kiihottavaa katella.

Vierailija
12/12 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15v kun olimme kahden kotonani pojan kanssa vanhempien olessa reissussa. Makailimme sängyllä ja rohkaistuin aukaisemaan pojan housut. Hirvittävän paksu ja pitkä kanki pomppasi pystyyn. Kuiskasin että, riisutaan alasti. Katselin 17 vuotiasta poikaa joka oli lihaksikas ja varustettu paljon suuremmalla mitä olin netissä nähnyt. Laskeuduin kontille hänen eteen ja rohkaistuin ottamaan kullin suuhuni. Eikä aikaakaan sain spermat suuhun ja aloin kakomaan. Sitten poika nuoli minua ja sain ensimmäisen orgasmin muuten kuin itse tekemällä. Makailimme hetken ja otin jälleen kullista kiinni ja hyväilin sen vartta edestakaisin. Sitten sain ensimäistä kertaa kullia ja menetin neitsyyden. Viikko sitten rakasteltiin joka ilta ja yö kun saimme olla kahdestaan kotonani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi