Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka käyttää AINA paidan alla toppia?

Vierailija
01.09.2015 |

oli mikä paita tahansa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lähinnä koska palelen helposti, ja toisaalta siksi, että omaan hyvinkin nöpöttävät nännit ja kerrospukeutuminen vähän auttaa peittämään niitä :D

Vierailija
2/8 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan AINA mutta 99%:sti. Johtuu myös siitä että en voi sietää rintaliivejä ja laitan ne vain jos ihan ihan pakko. Eli napakka toppi korvaa siis rintaliivit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään joo, kun vaatteet on joko napakoita tai ohuesta kankaasta.

Vierailija
4/8 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina. T-paidankin alla pidän usein toppia. Tuntuu napakammalta ja kivemmalta olo - timmimmältä ;-)

Vierailija
5/8 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina. Mulla on ihan valtava valikoima eri värisiä ja mallisia toppeja. :D Alustoppi tuntuu jotenkin silottavan ja antavan kivemman "pohjan" joillekin paidoille. Ja läpikuultavien sekä kutittavien vaatteiden alla se on muutenkin käytännöllinen.

Vierailija
6/8 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina kotona ja töissä. Olen sairaanhoitaja ja työssä napitettava hoitajanjakku. Näköjään muut hoitajat ei meillä käytä jakun alla kuin rintaliivejä. Joistain jakuista kuultaa läpi ja sitten istuessa jakun ollessa rytyssä niin mahamakkarat ja rintaliivit vilkkuu nappien väleistä. Vois muutkin toppia käyttää.

Vierailija
7/8 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 12:45"]

Ei nyt ihan AINA mutta 99%:sti. Johtuu myös siitä että en voi sietää rintaliivejä ja laitan ne vain jos ihan ihan pakko. Eli napakka toppi korvaa siis rintaliivit.

[/quote]

Tämä. Jos paita on sen verran ohut tai tiukka, että nännit uhkaa tehdä olemuksensa muulle maailmalle tiettäväksi, laitan paidan alle topin. Joskus pehmeä sporttiliivikin käy, mutta toppi on mukavampi. Rintaliivit on mulle kidutusväline, en siedä ollenkaan.

Vierailija
8/8 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee pikemminkin läski olo jos laitan varsinkin kireän paidan alle topin!

Mistäköhän johtuu et jotkut tuntee itsensä timmimmäksi alustopin kanssa ja toiset taas läskimmäksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi