Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut keksivät täällä omia sanoja ja alkavat viljellä niitä palstalla?

Vierailija
21.03.2022 |

Usein jotain alatyylistä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviajat

Vierailija
22/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sanaa kiviaikavarvas. Ei onneksi ole minun keksimä. Rotta-sanaa olen käyttänyt ja huomannut että moni muukin sitä nyt sitten käyttää. Ruotsalaisilla on tapana sanoa rotta(suomeksi) ja se on tosi halventava sana heillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi mieleen se saikke.

Vierailija
24/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan sanaa kiviaikavarvas. Ei onneksi ole minun keksimä. Rotta-sanaa olen käyttänyt ja huomannut että moni muukin sitä nyt sitten käyttää. Ruotsalaisilla on tapana sanoa rotta(suomeksi) ja se on tosi halventava sana heillä.

Råtta on kyllä ihan ruotsia.

Nykyään palstalla vilisee venäläisiä rottia, jotka toki ilmiannan heti nähdessäni.

Vierailija
25/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kutsun tätä ja tämän kaltaisia palstoja usein pöllöpalstaksi.

Se on kyllä oikeasti vähän typerää, mutta niin usein täällä saa vain kurjia vastauksia. 

Vierailija
26/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole tuollainen vapama (valittava palstamamma)

^ tällaisia näkee y.... l... i. Lautalla. Miehet jostain syystä rakastavat lyhennyksiä. Todella raskasta.

Pyh, raskasta olisi se jos kaikki pitäisi aina kirjoittaa pidemmän kaavan kautta. Joskus keskustelun tarkoitus on olla tehokasta, ei mitään lässynläätä.

Vierailija
27/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mikä helvetin kiviaikavarvas, mitä se tarkoittaa ja mistä se tulee? Jonkun alkoholistipertin keksimä juttu joka ei avaudu muille ja josta on hirmu ylpeä.

Vierailija
28/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihme kirjainlyhennysten viljely, niinkuin ne olisivat kaikkien tiedossa. 

Vierailija
29/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieslapsi, hyvien puolella pahaa vastaan jne jne. Nämä kommentithan psygoloki ylellä totesi mt-ongelmaisten tavoiksi purkaa vihaansa.  Oli vähän nolo a-talk kun melkein sanoi feministit näitä viljelee.

Juu, psygoloki hyvinkin. Kukaan koulutettu psykologi sitten ei tuota mieltä olisikaan. 

Vierailija
30/30 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. kihlaus. Satoja sivuja vänkäämistä että kihlaus ei nykyään enää tarkoittaisi aikaa naimisiinmenosta sopimisen ja itse naimisiinmenon välillä, vaan mitä tahansa seurustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän