Voi ei xd
Pitkään aikaan en ihastunut kehenkään, toki koin kiinnostusta heitä kohtaan joita deittailin/joiden kanssa seurustelin mutta viime aikoina olen ollut ihan mahdoton xd Ensin ihastuin lähimestan työntekijään, se oli erittäin pitkäaikainen homma. Toki hän saa edelleen tuntemuksia aikaiseksi mutta emme tapaa enää koska tiemme ovat erkaantuneet xd Nyt olen jotenkin vähän saamassa fiiliksiä eräästä toisesta työntekijästä joka tekee hommaa kotonani, en sen tarkemmin kerro mutta olemme siis useita tunteja tekemisissä ja hän on huumorintajuinen ja rento veikkonen. Miksi minä nyt yhtäkkiä ihastun kaikkiin XD Kamalaa...
Kommentit (26)
Äks dee... Äks fucking dee... Kas kun ei oo ihQ ja lollii... Daaaaaa
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 10:34"]Äks dee... Äks fucking dee... Kas kun ei oo ihQ ja lollii... Daaaaaa
[/quote]
XD
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:20"]Kommentoikaa kusiaiset
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:29"]Kommentoikaa paskiaiset
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 11:20"]
Kommentoikaa kusiaiset
[/quote]Lolz
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:22"]Ollapa yhä teini
[/quote]
En ole :) se mitä kirjoittaa tai miyen kirjoittaa anonyyminä ei kerro aidosta ihmisestä mitään.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:22"]Ollapa yhä teini
[/quote]
En ole :) se mitä kirjoittaa tai miyen kirjoittaa anonyyminä ei kerro aidosta ihmisestä mitään.
[/quote]
Miten
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:42"]No yritä pärjätä
[/quote]
Vaikeaa xd
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 09:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2015 klo 19:22"]Ollapa yhä teini [/quote] En ole :) se mitä kirjoittaa tai miyen kirjoittaa anonyyminä ei kerro aidosta ihmisestä mitään.
[/quote]
Emmä väittänyt sua teiniksi, kuhan haikailin omien teiniaikojeni perään.
Ainiin ja sitten on myös kolmas, jota kohtaan minulla on outoja fiiliksiä, en osaa sen tarkemmin selittää mutta jotain. XD tämä on kamalaa!!! En halua paljastua himoihastujaksi.