Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh mikä aamu takana yläkoululaisen kanssa!

Vierailija
21.03.2022 |

Ei meinannut millään jaksaa nousta sängystä, lemppari huppari oli hukassa, kaikki veetutti ja hän huusi ja paiskoi ovia niin että naapuritkin varmasti viimeistään silloin heräsivät...

Ai niin. Hän unohti kännykän laturin ja palasi hakemaan sitä ja myöhästyi bussista. Varmaan siis koulustakin. Mukavaa maanantaita kaikille! :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus teini ja aamu siis.

Ps. Opeta se ennakoimaan. Se ei maksa mitään.

Vierailija
2/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain posiitivista että sait sentään lapsen kouluun. Hyvä! Täällä ei lähdetä kouluun tai jos lähdetään, niin lintsataan tai tullaan kesken päivän kotiin "päänsäryn" takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet yms illalla jo valmiiksi esille

Vierailija
4/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimeininki. Ei mitään uutta auringon alla :) Muistan noi aamut, mut nyt nekin on jo aika kullanut. Muistan myös oman harmitukseni. Tsemppiä ap, myös tuo on ohimenevää 😊

Vierailija
5/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sillä laturilla tekee koulussa? Jos ei koko ajan räplää kännykkää niin pitäisi sen akun kestää nyt koulupäivän ajan.

Vierailija
6/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laturia mukaan. Oppii säästämään akkua.

Vierailija
7/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet yms illalla jo valmiiksi esille

Olen pikkuhiljaa opettanut poikaa itse huolehtimaan omista tavaroistaan. Olen kyllä yrittänyt muistuttaa, mutta ilmeisesti pitää pari kertaa hermostua että ei oo kivoja vaatteita, niin sitten oppii... Ap

Vierailija
8/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teini uskaltaa käyttäytyä noin niin usko pois, Olet tehnyt jotain oikein. Hän luottaa. Minä en uskaltanut koskaan näyttää mieltä.

Nykyään olen hermoraunio kolmekymppinen joka yhä yrittää miellyttää vaikka sisällä kiehuu.

Vierailija
9/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sillä laturilla tekee koulussa? Jos ei koko ajan räplää kännykkää niin pitäisi sen akun kestää nyt koulupäivän ajan.

No joo, mutta meillä ei öisin ladata kännyköitä niin ei välttämättä ole täysi akku aamulla. Tarvii kännykkää kuitenkin bussilla kulkemiseen, joten siinä pitää olla iltapäivälläkin akkua. Luultavasti ei edes tule suoraan koulusta kotiin, joten aika monta tuntia tulee sen akun kestää. Hyvä ottaa varalta mukaan. Ei se paljoa paina. Ap

Vierailija
10/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylä-aste ikäiselle vaatteet valmiiksi? Minä etsin ne tuossa iässä itse. En olisi edes antanut äitini valita vaatteitani.

Vierailija
11/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mitä se sua liikuttaa. Aikuinen ihminen hoitaa itse itsensä kouluun.

Vierailija
12/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulussa ollaan 13-15v 😄

Vierailija
13/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo vielä aika lapsi ole.

Vierailija
14/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOhta se kullanmurusi on ehkä meidän luokassa, jossa päivän  tuttu hokema laita-luuri-pois-laita-luuri-pois-laita-luuri-pois rallatellaan oppilaille tuntitolkulla.  Kyllä kavereilla tai koululla on lainata, joten sen hakeminen ei ole syy palata enää  ja myöhästyä bussista. Se ei myöskään riitä syyksi koulussa ja jos ope on kehnolla tuulella tulee merkintä Wilmaan myöhästelystä ilman syytä.

Akun loppuminen tai kännyn pois ottaminen oppilaalta saa joissakin oppilaissa valtavan vaikeita vieroitusoireita, joita mylvitään kurkku suorana koko päivän. Se on hirveää katsottavaa, ja kuunneltavaa eikä sille oikein voi tehdä mitään saati puhein rauhoitella. Yleensä avusaja kävelyttää käytävillä, jos oppilas on aivan pois tolaltaan. (Tällaista todellakin tapahtuu koulumaailmassa)

Joten auta koulua ja pidä tiukka linja  siinä,ettei latureita palata hakemaan enää, kiitos.

Vierailija
15/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain posiitivista että sait sentään lapsen kouluun. Hyvä! Täällä ei lähdetä kouluun tai jos lähdetään, niin lintsataan tai tullaan kesken päivän kotiin "päänsäryn" takia.

Kannattaisi hankkia lapselle apua, eikä nälviä tuolleen.

Vierailija
16/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsin eskari ikäiselle vaatteet valmiiksi. Esiteinit/teinit saa kyllä ihan itse pukea itsensä :D

Vierailija
17/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOhta se kullanmurusi on ehkä meidän luokassa, jossa päivän  tuttu hokema laita-luuri-pois-laita-luuri-pois-laita-luuri-pois rallatellaan oppilaille tuntitolkulla.  Kyllä kavereilla tai koululla on lainata, joten sen hakeminen ei ole syy palata enää  ja myöhästyä bussista. Se ei myöskään riitä syyksi koulussa ja jos ope on kehnolla tuulella tulee merkintä Wilmaan myöhästelystä ilman syytä.

Akun loppuminen tai kännyn pois ottaminen oppilaalta saa joissakin oppilaissa valtavan vaikeita vieroitusoireita, joita mylvitään kurkku suorana koko päivän. Se on hirveää katsottavaa, ja kuunneltavaa eikä sille oikein voi tehdä mitään saati puhein rauhoitella. Yleensä avusaja kävelyttää käytävillä, jos oppilas on aivan pois tolaltaan. (Tällaista todellakin tapahtuu koulumaailmassa)

Joten auta koulua ja pidä tiukka linja  siinä,ettei latureita palata hakemaan enää, kiitos.

Oikeasti jotain avustajia kävelyttämään oppilasta? No, onneksi olen nyt jo tiukkis (en kuotenkaan mikään dik t aa t to r i) ekaluokkalaisen kanssa. Meillä ei olla puhelin zombeja.

Vierailija
18/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tämä on nyt hyvä kohta iltapäivällä käydä keskustelu siitä, että oisko kannattanut laittaa kaikki valmiiksi jo illalla? Mä olen lapsia opettanut tuohon jo päiväkodista lähtien, ja koko alakoulu joka ilta yhdessä tehtiin kaikki valmiksi. Silti yläkouluun siirtyessä, kun tuo jäi vähän niin kuin omaksi huoleksi pikkuhiljaa, ei se vaan toteudu. Ennen kuin sit muutaman kerran tosiaan oppi menee perille ns. takaliston kautta... 

Vierailija
19/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti jotain avustajia kävelyttämään oppilasta? No, onneksi olen nyt jo tiukkis (en kuotenkaan mikään dik t aa t to r i) ekaluokkalaisen kanssa. Meillä ei olla puhelin zombeja.

joo, ei meilläkään ekaluokalla oltu.. kasiluokalla olikin sitten tahti jo vähän toinen.

Vierailija
20/35 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä! Ymmärrän että ärsyttää, mutta teinillä oli kurja aamu myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan