Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-mies otti yhteyttä.

Vierailija
31.08.2015 |

Miksi ex-miehet heti olevinaan kiinnostuvat uudestaan, kun uusi mies on löytynyt? Ei vaan voi ymmärtää.

Ihan oma syy, mitäs päästi minut menemään. Jos en aiemmin kelvannut, niin miksi nytkään kelpaisin hänelle?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes mietit sitä? Vanha suola? Sellasia ne on, ei sais uutta munaa tulla tilalle, kun se voi olla vaikka isompi..

Vierailija
2/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:08"]Miksi edes mietit sitä?
[/quote] Koska olen törmännyt ilmiöön aiemminkin. Huvittavaa käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panopuu puuttuu

Vierailija
4/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi enää edes vaivaudut miettimään sitä!  Ihan hyvin voit ehkä kelvata jollekkin muulle, jos tälle exälle et kelvannut. Nyt leuka pystyyn ja uutta etsimään jollekkin kelpaat aivan varmasti jossakin vaiheessa.

Vierailija
5/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun ex-mies ottais yhteyttä, olis maailmankirjat sekaisin. On nimittäin kuollut, luojan kiitos.

Vierailija
6/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:14"]Panopuu puuttuu
[/quote] niin, mut miksi kuvittelee että vaihtaisin parisuhteen pelkkään vakipanoon? Pikkusen on kovat luulot itsestään ilmeisesti. Ap

Vierailija
7/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:15"]Miksi enää edes vaivaudut miettimään sitä!  Ihan hyvin voit ehkä kelvata jollekkin muulle, jos tälle exälle et kelvannut. Nyt leuka pystyyn ja uutta etsimään jollekkin kelpaat aivan varmasti jossakin vaiheessa.
[/quote] tottakai vaivaudun miettimään kun kerta pommitti viesteillä. Kysyi oikein vielä, että haittaako kun laitan viestiä :D voi luoja.

Niin ja minulla on uusi parisuhde, joten ei kiinnosta tämä vätys joka osoittaa kiinnostusta, kun se on liian myöhäistä.

Vierailija
8/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästellyt samaa. Kai se olisi jotain egon pönkitystä, jos saisi naisen lirkuteltua "takaisin" toiselta mieheltä. Sitten voisikin taas dumpata, kun olisi todistanut itselleen, että on uutta miestä jotenkin kovempi jätkä?

Olen lopulta päätynyt teoriaan, että osa miehistä pitää eksiään jonain teoreettisena pilluvarastona, jota voisi mukamas lämmitellä tarpeen tullen uudestaan. Uusi mies pilaisi tämän "option" heiltä, mikä häiritsee, ja pitää yrittää estää "karkaaminen" tästä potentiaalisesta pilluvarastosta.

Vierailija
9/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, miehet... Mun exä sanoi eron hetkellä, että varmaan kirpaisee nähdä minut sitten uuden miehen kanssa vaikka oli itsellään jo uusi nainen ollut jonkun aikaa.

Vierailija
10/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 22:48"]Olen hämmästellyt samaa. Kai se olisi jotain egon pönkitystä, jos saisi naisen lirkuteltua "takaisin" toiselta mieheltä. Sitten voisikin taas dumpata, kun olisi todistanut itselleen, että on uutta miestä jotenkin kovempi jätkä?

Olen lopulta päätynyt teoriaan, että osa miehistä pitää eksiään jonain teoreettisena pilluvarastona, jota voisi mukamas lämmitellä tarpeen tullen uudestaan. Uusi mies pilaisi tämän "option" heiltä, mikä häiritsee, ja pitää yrittää estää "karkaaminen" tästä potentiaalisesta pilluvarastosta.
[/quote] Vahvasti tämä. Pilluvarasto :DD

Vierailija
11/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies omistaa mielestään ikuisesti jokaisen naisen, jota on joskus pannut. Ei tietoisesti, mutta se on selkärangassa. Vieraat pitää karkoittaa reviiriltä, vaikka itse pitäisi haaremia. On ne niin tyhmiä, on ne.

Vierailija
12/14 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vallan hassu ilmiö kyllä. Tai sekin jo, että ensin tyyppi dumppaa, mutta sitten jonkin ajan päästä alkaa vikitellä takaisin, kun hänelle sopisikin nyt paremmin kuin aiemmin. Ihan kuin se nainen olisi aina valmis ja varattu häntä varten.

Vierailija
13/14 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallanhimoa. Halu myös pilata toisen uusi elämä?

Oma ex-mies ei ollut minusta kiinnostunut vuosiin, kun oltiin naimisissa. Ei esim. juuri koskenutkaan. Kun lähdin, kiinnosti heti. Kun löysin uuden (paremman) miehen, kiinnosti vielä enemmän.

Mut kun juna meni jo. Jahkasin tyhjässä avioliitossa lasten takia liian pitkäänkin. Jäin kauemmaksi kuin olisi kannattanut. Miehestä huolimatta. Lähdin lopulta, vaikka en ajatellut muuta kuin eläväni yksin lasten kanssa.

Uusi elämä olikin helpompi ja mukavampi kuin vanha. Yllättäen löysin uuden miehenkin vielä keski-iässä yhtäkkiä. Lapset eivät kärsineetkään, iloitsevat uusista perheistä ja vaikuttavat tyytyväisemmiltä kuin ennen. Minä myös, lopulta on rakkauselämäkin. Nyt kun muistelen ja vertaaan, tajuan vasta kuinka köyhää oli aina ennen.

Ei exän vonkaukset juuri ilahduta. Onhan positiivista, että lopulta ymmärtää hyvän päälle. Mutta tuskin siitä on kyse. En mieti vanhoja, uusi elämä on vanhaa parempi. Mut sääli exää...

Vierailija
14/14 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa-uros kisaa omistusoikeudesta haaremiin..paitsi että on tyhmä.