Pikkulasta kuristettiin ja pidettiin veden alla aikuisten katsellessa vierestä
Ja tekijöinä olivat toiset lapset, eikä aikuiset menneet väliin. Totesivat vain että onpa villejä lapsia. Ei helvetti!!!
http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/pikkulasta-kuristettiin-ja-painettiin-veden-alle-kiusaajien-ja-aikuisten-tyly-reaktio-yllatti/5280426
Kommentit (8)
Voi raukkaa. Minkähän ikäisistä oli kyse, tietääkö kukaan?
En tiedä mitkä noiden aikuisten motiivit on ollut puuttumatta, varsinkin niiden jotka tilanteen huomasivat. Mä oon niin tottunut hälinään, että osaan suodattaa sen ja joskus olen julkisilla paikoilla niin ajatuksissani etten välttämättä kuule tai tajua jos jotain riitelyä tai haukkumista on, näkiessä kyllä huomaan jos tilanne on selkeä. Se on kyllä toisaalta huono asia juuri tällaisten tilanteiden takia, mutta jotenkin se jatkuva hälinä puuduttaa niin suljen sen pois.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:15"]En tiedä mitkä noiden aikuisten motiivit on ollut puuttumatta, varsinkin niiden jotka tilanteen huomasivat. Mä oon niin tottunut hälinään, että osaan suodattaa sen ja joskus olen julkisilla paikoilla niin ajatuksissani etten välttämättä kuule tai tajua jos jotain riitelyä tai haukkumista on, näkiessä kyllä huomaan jos tilanne on selkeä. Se on kyllä toisaalta huono asia juuri tällaisten tilanteiden takia, mutta jotenkin se jatkuva hälinä puuduttaa niin suljen sen pois.
[/quote]
Lisään vielä, että pohdin tätä sen takia että tuntuu liian julmalta että monet aikuiset tilanteen huomaavat mutta eivät puutu.
Minun entisen työpaikan ohi kulki kerran lapsia ja siinä kuului jotain meteliä ulkoa, joten aloin kuuntelemaan niin kuului todella ilkeää nimittelyä.
Menin ulos tarkistamaan tilannetta, mutta lapset olivat ehtineet kulkea ohi. Tuntui käsittämättömältä, että kiusaamista tapahtuu julkisilla paikoilla keskellä päivää, jolloin luulisi kanssaihmisten auttavan varsinkin lapsia.
niin vanha juttu... tää käsitelty jo monta päivää sitten
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:50"]
Vain Suomessa...
[/quote]
miten niin vain Suomessa???
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 19:50"]
Vain Suomessa...
[/quote]
miten niin vain Suomessa???
[/quote]
Siten niin että eihän täällä kukaan piittaa mistään tai kestään, ai niin paitsi pakolaisista jotkut. Niin ja eihän sitä kehtaa sanoa tuntemattomille, hyvä jos tutuillekaan jne. Urpolandia tämä on.
12v tyttöjä, kiusatun isä oli sanonut että "kerrankin näinpäin". Liekkö tuollaista käytöstä tytöillä molemmin puolin, mutta eipä se kostaminen koskaan lopu jos aikuiset eivät puutu.
Vain Suomessa...