Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikan lounaat ja ruokailut

Vierailija
20.03.2022 |

Mulle on nyt USEAMMASSA paikassa käynyt niin, että ruuat nostetaan jalustalle mulla, kun oon uudessa työssä. Edellisessä työssä oli mun kanssa samaan aikaan alottanut tyttö, useampia, jotka söivät ilmaiseksi "firman piikkiin" välipaloja, mulle joku sanoi kysyttäessä että juu voit ottaa jos jää ylimääräistä. Kun taas monet muut söi lupia kyselemättä eikä kukaan heille valittanut siitä. Kuitenkin yksi näistä tytöistä alkoi mulle valitttamaan, että ymmärrän kai, että en saisi syödä niitä, johon vastasin että niinhän kaikki syö näitä?! Seuraavalla kerralla tällä tytöllä oli omat eväät mukana.

Myös muissa paikoissa on käynyt niin, että henkilökunta oikein kyttää että mitä syön, ja paljonko, ja on jopa kommentoitu ääneen mun annoksia yms. Sekä toistettu useasti, että mulle ei sitten kuulu se ja se ruoka, kun taas muille ei ole sanottu mitään. Myös semmoista että "muut saa mutta sä et" on ollu muissakin paikoissa.

Mikä ihme tässä on taustalla??? :D Mun mielestä se että nostaa ruuan syömisen noin isoksi halooksi, ja syrjii jotakuta sen takia on tosi outoa käytöstä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat eväät ollut töissä mukana jo yli 20 vuotta, ei ole koskaan ollut ruokatuntia vaan syödään töiden välissä tauolla silloin kun kukin parhaiten töiltään ehtii. Miksi muuten olet vaihtanut työpaikkaa yhtä usein kuin toiset sukkia?

Vierailija
2/2 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt erilaisia hommia esim. opiskelujen ohella, halunnut nähdä eri paikkoja, kouluttautunut useille eri aloille, ollut töissä pidempään ja lyhyemmän ajan, kesätöitä, määräaikasia töitä, sijaisuuksia, vakkareita jotka on lopettaneet, ja vaikka mitä. aloittanut opiskeluja, jne. On ollut myös hyviä ja huonompia paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla