Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ TOUKOKUISTEN ♥ MAANANTAI ♥

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni hyvin. Mitään vuotoa ei tullut. Edelleen siis jaksan olla edes vähän positiivinen. Eivätkä raskausoireet ainakaan vähenemään päin ole - sekä la että su meni tosi " krapulaisessa" olossa ja la jouduin pariin kertaa keskittymään, ettei paha olo saanut yliotetta.

Mutta pessimistinä tietty ajattelen, että kyllähän se tuulimunakin aiheuttaa raskausoireita...

No, ei voi muuta kuin odottaa. Tilasin kontrolliultran jo valmiiksi viikon päähän torstaille. Pitää perua se, jos tilanne muuttuu, mutta ainakin sitten on se aika valmiina eikä tarvitse odottaa päivääkään pidempään...

Tuutupii

Vierailija
2/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole vuotoa ja raskausoireetkin on vahvana. Tsemppiä!!

Hetan-äiti rv8+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa maanantaita kaikille!

Käytiin juuri ultrassa ja siellä se pikkuisen sydän sykki ja oli viikkoihin nähden oikean kokoinen. Lääkäri sanoi, että kauniin muotoinen ja onnitteli onnistuneesta hoidosta.

Viikot olin kyllä laskenut edelleen väärin. Ne on 6+3 tänään oikeesti.

[color=blue] Ihania ja valoisia syyspäiviä toukotaapertajille! [/color]

Ki-ra 6+3

Vierailija
4/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa oloa on riittänyt. Olo on kaamea suurimmaksi osaksi päivää! Välillä on hetkiä kun on ihan ok olo kuten nyt ja kykenen istumaan tässä netin ääressä.

Ultrassa kävin viime keskiviikkona ja masussa näkyi ihan oikeassa paikassa viikkoja vastaava sikiö ja syke. Kohdussa oli myös pieni hematooma (verihyytymä). Vuotoa minulla ei kuitenkaan ole ollut. Sanoi tuon hematooman pikkuisen lisäävän kesekenmeno riskiä:/. Seuraava ultra on ensi viikon tiistaina jollon katsotaan mitä tuolle on tapahtunut. Toivottavasti ei ole kasvanut vaan häviää pois!

Onko kellään kokemusta tuosta hematoomasta ja kuinka kävi?

Vähän olen yrittänyt teidän kuulumisia lueskella, mutta suurin osa päivästä menee kyllä sohvalla maaten. Viikonloppuna olisi esikoisen 2-vuotis synttärit ja niihin pitäisi jotain tarjottavaa saada aikaiseksi. En kyllä tiedä miten siihen kykenen? Voi olla että joutuu turvautumaan valmiiseen tavaraa.

Nyt pakkoi päästä pitkälleen taas.

mmimma rv9+0

Vierailija
5/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesta huonovointisuudesta huolimatta! Itselläni tuo kuvotus hiipii aina kahden aikoihin ja jatkaa minussa oloaan aina nukkumaan menoon asti. Eilen illalla ei meinannut unikaan tulla, kun viikon nukutut lakanat haisi mielestäni pahalle, mies parka ;) Noh, tänään on sitten puhtaat lakanat vaihdettu.

Käytiin eilen katsomassa ystävän vauvaa Naistenklinikilla ja oli tosi lohduttavaa kuulla näin ensikertalaiselle, että hengissä hänkin siitä synnytyksestä selvisi ja lapsi oli kaunis kuin mikä!

Tänään meinaan kyllä illlalla silittää vuorta pienemmäksi, vaikka mikä olisi ja käydä miehen kanssa saunassa. On saanut saunoa viime aikoina yksin, kun musta ei vain väsymyksen ja kuvotuksen vuoksi siihen iltaisin ole :(

Silti hiljaa mielessäni toistan tantraa, että tämä äiti kestää mitä vaan lapsensa tähden <3

Hetan-äiti rv 8+4

Vierailija
6/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli niin kauhea olo, että ajattelin pahoinvointien alkaneen, mutta tänään ei taas mitään. Hyvä niin.

Eilen oli myös epilyttävää alavatsasärkyä, mutta meni onneksi ohi yön aikana.

Neuvolaankin sain soitettua: Ensimmäinen käynti on kahden viikon päästä. Raskausviikkoja silloin 8+3. Olisi tarjonnut jo aikaisemmin aikaa, mutta tämä ja ensiviikko menee pääsääntöisesti reissaamiseen (+pakkaamiseen ja pyykkäämiseen).

Kysyin neuvolatädiltä noista vatsakivuista: Hän vain sanoi, että pitää tarkkailla tilannetta.

Onneksi ei ole mitään verisiä vuotoja tullut (ja toivottavasti ei tuliskaan).

Mutta, nyt menen jatkamaan siivousurakkaa!

Mukavaa päivää kaikille!

[color=green]-sammakko rv 6+3

Vierailija
7/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla edelleen täysin oireeton meno jatkuu. keho ei anna pienintäkään merkkiä siitä että olisin raskaana! siispä olen tosi epäileväinen koko jutun suhteen. eilen saatiin kamalia suru-uutisia perhepiiristä, silloin tuntui että vatsaan alkoi heti särkemään, mutta taisi olla kuvittelua. voikohan järkytys ja suru saada keskenmenon aikaan?? miksi piti saada kauhea pommi juuri kun kaikki oli niin hyvin.. oisin vaan halunnu nauttia ja olla onnellinen ja odottaa kevättä ja kesää. nyt se taitaa mennä aika sumussa. kyse on nuoren ihmisen kuolemasta..

Vierailija
8/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne sitä samaa... huonovointisuutta pientä vuotoa aina välillä. Mun pää ei enää kestä tätä epätietoisuutta ja varasin ylihuomiselle yksityiseltä ultran. Mites te jotka olette käyneet alkuraskauden ultrassa, niin tehdäänkö tutkimus alateitse vai mahan päältä? Siihen asti pitäisi nyt jaksaa odottaa. En ole muuten nyt yhtään nauttinut tästä raskaudesta, kun mielessä on koko ajan huoli. Tästä syystä en ole jaksanut tänne palstallekaan oikein kirjoitella. Palailen sitten myöhemmin ilmoittamaan teille miten kävi...

Dream 07 8+4

Vierailija
9/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu monella olevan epätietoisuudessa elämistä ja muita ei toivottuja vaivoja. Niin täälläkin ja avaudun hiukan, jos se helpottaisi...

Eilen mulla alkoi epämääräinen vuoto, jota tuli välillä reilummin ja välillä ei ollenkaan. Välillä tuntui aivan ihmeellisetä kipua, joka loppui lähes kokonaan. Vuoto jatkuu tuhruna ja kipu on sellaista " haamukipua" . En käynyt päivystyksessä, koska ajattelin ettei ne kuitenkaan voi tehdä asialle mitään ja se jotenkin olisi tuntunut luovuttamiselta. Neuvolaan soitin tänään ja sieltä sanottiin, että seuraile tilannetta. Jos eilinen kipu/vuoto toistuu, niin sitten päivystykseen.

Ikuisena pessimistinä olen kyllä jo heittänyt toivon, että mahassa olisi elämää. Ärsyttää tämä epätietoisuus! Voisinko mennä sinne päivystykseen vaikkei enää mitään " kunnon oireita" olekaan? Neuvolasta en saa aikaa ollenkana täksi viikoksi! Sateinen maanantaipäivä sopii erinomaisesti tähän olotilaan..

nti.tuike poistuu takavasemmalle ja toivottaa muille toukokuisille hyviä vointeja!

Vierailija
10/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni taas aivan liian nopeasti...=(

k.a.t.a:lle pahoittelut läheisen menetyksestä! Voimia ja paljon lohtu-haleja sinne!

tuutupiille: Mä pidän kyllä vahvasti peukkuja sulle edelleen!! Toivotaan että se lääkäri oli väärässä! Oireet ainakin tuntuu lupaavilta! =)

Omaa napaa: Sama väsymys jatkuu. Samoin lievä huono-vointisuus koko ajan. Tai kaikki ei niin maistu, mahaan koskee lievästi koko ajan ja maha täytyy myöskin todella nopeasti! Np-ultraan aikaa vielä reilu 2 viikkoa, eli sitä odotellessa! Varasin myös tänään itselle ja miehelle 2vrk lomapaketin kylpylästä! Sinne suuntaamme marraskuun alussa ja sitä kyllä odottaa ja PALJON!!! =)

Monella on tuntunut olevan kiukkuisuutta! Tällä myös hieman, mutten miehelle (ainakaan itseni mielestä) ole paljoa kiukutellut....

Nyt huilimaan!

-Alpukka rv9+1(vitsit mut aika on mennyt nopeesti!!) +" Pinsku" 1v

Vierailija
11/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun viikot menee eteenpäin...tuntuu ihanalta.

Oletteko jo ostaneet mitään vauvalle? vaatteita tms. ?

Itse en ole vielä uskaltanut, tänään kyllä vähän vilkaisin ihanaa vihertävää potkupukua, mutta en uskaltanut ostaa.

Pinnasänky (esikoisen vanha) odottaa varastossa, samoin hoitopöytä ja vaatteet. Saavat olla siellä vielä hyvän aikaa.

ki-ralle onnea sykkeen johdosta, ihanaa kun kaikki on hyvin.

(P.s laita kaasupolkimen alle tiiliskivi :D )

*Mami ja vintiö sekä " jeje" 9+3*

Vierailija
12/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmimmalle ensin (jos oikein muistan).. Onko sulla minkä kokoset juhlat tulossa? Mulla kaverin esikko kans täytti kaks ku hän odotti. Sanoi ettei yksinkertasesti jaksa järjestää mitään isoa, niinpä piti juhlat ihan vaan lähimmäisille.

Meillä poika täyttää taasen 2v. joulukuussa ja olen jo ajatellu että jos en jaksa järjestää mitään ihmeempää, niin pyydän vaan isovanhemmat ja kummit. Tuon ikänen ei vielä tajua, että montako ihmistä mun juhlissa on..=)

Onko täällä muita, jotka on tupakoinu ennen? Millanen ollu olo? Mulla on kertyny limaa ihan järjetön, eikä tuu pois.. Huono olo oli myös alussa, mutta se on onneks helpottanu.

Entäs nippaileeko muilla alapäätä? Mulla välillä ihan kipeetä käy..

Mulla on keskiviikkona eka neuvola, ihan kiva tietty päästä käymään sielläki..

Kaikille onnea raskauteen!

miitu78 rv9 jotain

Vierailija
13/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä satoi koko yön ja nyt vihdoinkin paistaa aurinko. Itse olen flunssassa ja kaiken lisäksi on niin perhanan huono olo ettei mitään rajaa!

Aamulla tuli tyhjennettyä koko maha sappinesteitä myöten, yök! :( onneksi mies sai lähteä töistä jo kahen aikaan, poikakin kun on flunssassa ja musta ei nyt kauheesti hoitajaksi ole.... Lähtivät juuri kauppaan vaunuilla, niin saa pikkumieskin ulkoiltua.

Luulin jo viikonloppuna, että pahaolo on jättänyt mut rauhaan, vielä mitä, palasi kahta kauheempana :(

Onnea kaikille ultrassa käyneille ilmoisista uutisista!

Alpukka ja muut syyskuussa -05 vauvan saaneet, käykääpä tuolla taapero-puolella sieltä löytyy syyskuiset -05 ketju. Oli mukava lueskella muitten kuulumisia :)

Miitu78 kyseli tupakoinnista, minä lopetin heti plussan jälkeen ja välillä tekee mieli. Mutta kun haistaa jossain röökin, niin hyi hitto! Yritän pitää lakon voimassa jatkossakin, vaikka imetyskin jossain vaiheessa loppuu. ( Jos siis kaikki menee hyvin ja nyytin saa kainaloon ensivuoden puolella :) )

Kovasti on oireettomuutta, kyllä ne oireet teidätkin löytää! Toivottavasti ei kuitenkaan tämä kamala oksu :( Tsemppiä kaikille ja itse ainakin suosittelen tuota alkuraskauden ultraa, jos mieltä painaa. Siellä asiat ainakin selviää,turha stressi ei kuitenkaan ole äidille tai alkiolle/sikiölle hyväksi.

k.a.t.a:lle pahoittelut, tuollaiset uutiset saa aina oman maailman sekaisin :( Voimia teille sinne! *halaa*

Tuutupiille; viimeisenä mutta ei vähäisimpänä ;) Me kaikki pidetään sulle peukkuja, että kaikki olisi hyvin. Ja ettei vuoto ala. Oireet kuulostaa ainakin lupaavilta :)

Jos oli jotain muuta mikä vaatii kommenttia, pahoittelut en muista enään mistä ollut keskustelua...

Iloista odotusta kaikille!

onnipapunen rv 8+6 tai 9+2 & " iivari" 1v

Vierailija
14/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymystä ja alavatsan juilintaa :( Tänään alkoi pelottaa, että jos tuo kipu onkin jotain vaarallista, vuotoa ei onneksi ole.

Neuvolaan sain ajan kuun lopulle vasta, sitten on niillä viikoilla, että jotain vois kuuluakin.

Nyt on niin monella vuotoja ja kaikkea vaivaa, että tajuaa sen ettei raskaus ole todellakaan itsestään selvä asia.

Oon itse ollut polttamatta nyt kolme vuotta ja arvatkaapas onko viime päivinä tehnyt mieli tupakkaa?! No on, en kuitenkaan aio sortua. Vois olla tavanomaisempia himoja esim. mansikkahillo ja tiiliskivi :)

Tämän täytyy todella olla miespuolinen, kun saa minut näin väsyksiin; isänsä tekee sen puhumalla :)

Neuvolan mukaan aatueetu ois nyt 6+2, muuttaakohan se laskettua aikaa vauvalaskurin mukaisesta?

Kaikille jaksamista ja halauksia iso läjä, että jaksamme eteenpäin :)

Vierailija
15/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Vierailija
16/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas möhlin koneen kanssa... josko tämä tästä lahtis nyt sitten paremmin.

Eli siis kolmatta odotellaan täällä, rv 7+5 (?) ja la 17.5. Olen tiiviisti seuraillut keskusteja ja viimein sain itsestäni irti ryhtyä kirjoittamaan. Täytynee käydä kirjautumassa myös esittäymisiin.

Alku on mennyt täällä hyvin, lukuunottamatta nyt muutamana viimepäivänä ilmenneitä alavatsakipuja. Tänään ilmassa myös lievää kuvotusta ja kauhea turvotus!!! Ekaa neuvolaa odottelen innolla joka on vasta n. 3 viikon kuluttua.

Mielialat vaihtelee ylös ja alas, ja tilanteen tekee vielä todella hankalaksi se, että työnantajan kanssa olemme hiukan (todella lievä ilmaisu) eri linjoilla työasioissa. Muutaman lomakuukauden jälkeen pitäisi työt aloittaa uudelleen, mutta olen todella harkinnut sanoutuvani irti, kun en yksinkertaisesti jaksa kuunnella hänen piikittelyjä ja haukkumisia, etenkään ' tässä tilassa' . Menipä heti alkuun valitteluksi :( Haluaisin todella nauttia tästä raskaudesta ja nykyisessä työssä tuskin se tulee onnistumaan.

Kiitos vaan kaikille jotka olette täällä mukana saamassa ja antamassa apua ja vertaistukea!

sumee 7+5

Vierailija
17/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään testin! Raskauskalenterista katselin että LA olis 30.5.Saa sitten nähdä.Neuvolaan pitäis soittaa huomenna.

Mulla esikoinen 3v9kk,joten hieman jänskättää miten sitä taas tässä odotusaikana jaksellaan.

Vierailija
18/18 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikasesti tulin kurkkaamaan....tervetuloa ja onnea uusille plussanneille!

kiva kun vielä tulee toukokuun odottajia:)

toivottavasti kaikki pysytään matkassa mukana.....harmi että pienet vuodot on kiusannut joitakin,toivottavasti ne nyt vaan on jotain harmittomia!!

tupakastakin oli puhetta.....mä tyhmä sorruin taas vähän polttelemaan pitkän tauon jälkeen kun lopetin imetyksen!!mutta heti kun plussasin niin lopetin taas kerran!!nyt toivottavasti typerä mieli ei enään ikinä sorru uudestaan!! ällöttää jo hajukin ku ukko polttaa:(

palaan myöhemmin lukemaan,nyt pitää mennä......hyvää illan jatkoa kaikille ja parempia vointeja:)