Sairaanhoitajafantasia
On tullut sairaaloissakin maattua jos jonkin syyn takia vuosien mittaan, eikä silloin kyllä ole himottanut yhtään.
Mutta terveenä ja hyvässä iskussa ollessa vähän väliä mieleen ponnahtaa fantasia sairaanhoitajan kanssa naimisesta.
Mikä sairaanhoitajissa kiihottaa, sen kun joku selittäisi?
Ja tosiaan, kun itse on potilaana, ei kyllä kiihota yhtään, silloin mielessä on ainoastaan paraneminen ja ulospääsy sairaalasta.
Henk. koht. ajatus ruskeasilmäisestä, hieman pyöreästä brunetista sairaanhoitajasta saa kyllä veren kiertämään.
Muilla samaa vaivaa?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:25"]On tullut sairaaloissakin maattua jos jonkin syyn takia vuosien mittaan, eikä silloin kyllä ole himottanut yhtään.
Mutta terveenä ja hyvässä iskussa ollessa vähän väliä mieleen ponnahtaa fantasia sairaanhoitajan kanssa naimisesta.
Mikä sairaanhoitajissa kiihottaa, sen kun joku selittäisi?
Ja tosiaan, kun itse on potilaana, ei kyllä kiihota yhtään, silloin mielessä on ainoastaan paraneminen ja ulospääsy sairaalasta.
Henk. koht. ajatus ruskeasilmäisestä, hieman pyöreästä brunetista sairaanhoitajasta saa kyllä veren kiertämään.
Muilla samaa vaivaa?
[/quote] joo tulee tarkastukselle illalla hämärään huoneeseen työntää kätensä housuihin kun olen puoli unessa. Kalun kovetuttua istuu päälle
Nukutuksesta herätessä oli näkymät huikeat, kaunis hoitaja hoivaamassa.
En mitään fantasioita elätä enkä ylläpidä hoitajista, oli elämäni aikana kuitenkin kaikkein hienoin hetki herätä unesta jota en varmaan koskaan unohda.
Yhtä mysteeri on esim. fantasia poliisin kanssa. En tiedä miksi se on niin yleinen, ja miksi itsekin sytyn siitä. Totta kai arvostan poliiseja, mutta arvostan myös kaupan kassoja ja vahtimestareita, mutten niiden perään kuolaa. Ja poliisithan on yleisesti ottaen ihan mukavia ja rentoja heppuja, ettei se valtajuttukaan voi olla määräävä tekijä, tässä mielessä vaikka joku tulliviranomainen tai lentokenttätarkastaja olisi toimivampi, vaan ei ole.