Tuntuu että petän salarakasta jos annan miehelle
Tulee tosi paha mieli jos mies koskee muhun edes. En halua pettää salarakasta! Onko tää normaalia?
Kommentit (9)
Tarkoitan onko nää tunteet normaaleita? Mitä mun pitäs tehdä? Auttakaa :(
On. Samalta tuntui.
Erohan sitä sitten miehen kans tuli, tosin muista syistä - niistä minkä takia olisi pitänyt erota jo kauan aikaisemmin. Eihän se suhde kunnossa ollut, miten siihen muuten olisi kukaan väliin päässytkään, enkä olisi rakastunut toiseen.
Miehellä on nyt uusi kumppani, ja minä olen tuon "salarakkaani" kanssa.
Et ole normaali. Oot itsekäs, säälittävä ja kaikin tavoin huono ja paha ihminen. Häpeä.
Sä et ansaitse miestäsi. Pahinta roskaa tässä maailmassa on pettäjät. Itseasiassa ansaitset kaiken pahan mitä sulle on ikinä tapahtunut. Toivottavasti miehesi löytää jonkun paremman. Sä et edes ansaitse rakkautta.
Tuollainen roskaväki pitäisi eliminoida tältä pallolta.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 00:33"]
On. Samalta tuntui.
Erohan sitä sitten miehen kans tuli, tosin muista syistä - niistä minkä takia olisi pitänyt erota jo kauan aikaisemmin. Eihän se suhde kunnossa ollut, miten siihen muuten olisi kukaan väliin päässytkään, enkä olisi rakastunut toiseen.
Miehellä on nyt uusi kumppani, ja minä olen tuon "salarakkaani" kanssa.
[/quote]
Mitä alapeukuttamista on siinä, että olisi pitänyt erota jo sillon kun huomataan ettei suhde enää toimi? Ennen kuin kumpikaan ehtii rakastua toiseen? Ja että kumpikin on nyt tahoillaan onnellisia?
Mitä järkeä on elää suhteessa, jossa pitää pettää? Kertokaa yksikin järkevä syy. Minusta syyksi ei kelpaa lapset, yhteinen asunto tai se, että mies/vaimo elättää. Jos tekee kertakaikkiaan mieli muita, niin voihan vanhasta suhteesta helposti lähteä ja perustaa uuden suhteen sellaisen ihmsen kanssa, jonka kanssa synkkaa paremmin.
Vai eikö salarakas tienaa tarpeeksi ja/tai halua suhteeseen kanssasi? Onko hänkin kenties varattu?
En ymmärrä. Aikuiset ihmiset, saatana. Mikä pakko on pitää salarakkaita?
Mietipä hetki, onko normaalia. Hyi helvetti mikä saastainen ämmä olet.