Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies viettää kaverinsa ja tämän naisystävän kanssa aikaa

Vierailija
30.08.2015 |

Mieheni ilmoittaa minulle välillä että hän menee "maken kanssa kalaan" ja viipyy sitten koko päivän ja maken naisystävä on tietysti ollut mukana. Sitten hän lähtee ryypiskelemään aina sillointällöin (viikoittain) maken kanssa ja silloinkin kuulen kuinka maken naisystävä oli mukana. Mietin vain miksi minua ei kelpuuteta tai pyydetä mukaan kun kerta kyse ei ole mistään "poikien illasta" vaan maken naisystävä on aina mukana. Taas ihan turhasta varmaan vittuunnun mutta ärsyttää tällänen :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hyvää seuraa

Vierailija
2/3 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se Maken muikkeli on sellainen pirttihirmuhullu ettei päästä Makea mihinkään ellei ole itse mukana? Näitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harrastaako nainen kalastusta? Viihdytkö sinä baareissa?

- Kuinka pitkään he vs. te olette seurustelleet? Ehkä Make, Maken nainen ja miehesi ovat muotoutuneet kaveriporukaksi ennen sinun tuloasi. Itse olin tilanteessa jossa yksi kaverini, minun mieheni ja minä vietimme paljon aikaa opiskeluaikana. meistä tuli tosi tiivis kolmen porukka. Etenkin kun minä ja mies pysyttiin yhdessä kun taas kaverini kumppanit vaihtuivat, ei uusia puolisoita tullut aina kutsuttua mukaan. Toki joskus.

- Onko sinussa jokin taipumus/ominaisuus joka saattaa hankaloittaa hengailua? En tarkoita tätä niin että sinussa olisi jotain vikaa, mutta itse olen esimerkiksi seksuaalisen väkivallan uhri ja ahdistun helposti raiskausvitseistä. Yksi tuttavamies tykkää tehdä niitä ihan jatkuvasti, ja minua ei siis kannata ehdoin tahdoin kutsua pieneen porukkaan hänen kanssaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme