2000-luvun alku oli Suomen parasta aikaa
Vuodet 2000-2008 työttömyys oli vähäistä, Venäjä oli vielä heikko, bensa halpaa, etuuksia ja palkkoja nostettiin ja nousukausi tuntui ikuiselta. Mitä ihmettä Suomelle on tuon jälkeen tapahtunut?
Kommentit (13)
Juu, ei ollut vihervassareita mielisairaine juttuineen ja maailmanlopun odotuksineen.
Ulkona näki vain valkoisia pellavapäitä.
Mun poika syntyi ihan 2000 vuoden lopussa. On kai syntynyt siis hyvään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun poika syntyi ihan 2000 vuoden lopussa. On kai syntynyt siis hyvään aikaan.
Mutta nyt aikuisena pääsee nauttimaan surkeasta valtiontalouden tilasta, ilmastöhömpästä, elokapinoista ja feministien mielestä poikasi on syyllinen joka asiaan. Onnea vaan👍
Vierailija kirjoitti:
2000 luku oli ihanaa aikaa.
2010 luvun alkukin vielä. 2015 muuttui kaikki huonommaksi ja viimeistään koronan jälkeen olemme eläneet parodiamaailmassa.
Tämä on mennyt ihan oikeasti täysin mielenvikaiseksi joka tavoin.
Kyllä suomi on hyvä paikka edelleen paremminvoiville. Eli suurelle ikäluokalle, virkarälssille, poliitikoille, muslimeille, yrittäjille ja yleensäkin naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2010 luvun alkukin vielä. 2015 muuttui kaikki huonommaksi ja viimeistään koronan jälkeen olemme eläneet parodiamaailmassa.
Minusta on tuntunut aivan samalle, silloin tapahtui jokin siirtymä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tuntunut aivan samalle, silloin tapahtui jokin siirtymä.
2008 poliitikot alkoi ajaa suomeen nwo agendaa, löytyy ihan virallisesti YK:n agenda 2030. Kansalta otetaan kaikki pois.
Elämäni paras vuosikymmen on ollut 1998-2007. Sen jälkeen kaikki on mennyt huonommin. Ja tämä 2020-lukuhan on nyt ollut täysi fiasko. Harmittaa, etten ehtinyt kunnolla tajuta kasaria, sehän oli kuulemma eeppistä aikaa.
Olen itse asiassa aina välillä pakenemassa nostalgiaan: luen 2000-luvun alun kirjoja ja katson 2000-luvun alun elokuvia. Oi Michael Moore! Silloinhan me ihan oikeasti luulimme, että George W. Bush on pahinta, mitä maailmanpolitiikassa voi tapahtua. :D
Vm. 1982
Kyllä Suomi meni pilalle juuri tuossa. Tuli nimittäin kiinteä netti kaikille ja kaikkien elämänhalu loppui siihen.