Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netin joogapalvelujen taso, kokemuksia? Yoogaia, Yogobe, Yogaglo

Vierailija
30.08.2015 |

Oletko kokeillut? Mielipiteesi ohjaajien tasosta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoogaiaa kokeilin hetken, tai yritin. En saanut videoita toimimaan millään selaimella, joten se siitä sitten.

Vierailija
2/6 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Yoogaia toimi hyvin (macbook, tv:n kautta selaimella). En vaan jaksanut pitkään, laiska kun olen. Ohjaajat olivat minusta ok, tosin mulla ei paljon kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Meillä tosiaan oli heinä-elokuussa hieman ongelmia kuvanlaadussa ja tuntilähetyksissä palveluntarjoajan ongelmista johtuen. Suuret pahoitteluni tästä! Nyt ongelmat ovat kuitenkin korjattu, ja sekä livetuntien että tallenteiden laatu on parantunut. Suosittelen kokeilemaan Chrome-selainta tai iOS appia (app storesta) jos Applen puhelin tai iPadi löytyy. :) Toivottavasti "nähdään" vielä tunneilla!

Terkuin, Henriikka / Yoogaia

Vierailija
4/6 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Yogaglo:a muutaman vuoden. Videot ovat toimineet eri selaimilla, pääasiassa käytän läppärin tai tv:n kautta. Joogatunteja on tuhansia, aloittelijoista pitkälle edenneisiin, ja eri joogatyyleistä myös. Myös pituudeltaan tunnit ovat vaihtelevia 5min-90min, eli kaikenlaista löytyy. Valtaosa ohjaajista on mielestäni hyviä, tietty ohjaustyylit erilaisia, ja jotkut painottavat enemmän flowssa olemista, jotkut filosofiaa, jotkut anatomiaa jne.

Lisäksi olen kokeillut muutamaa muuta ulkomaista vastaavaa palvelua, mutta videoiden määrä ja ohjaajien ohjaustyyli/osaaminen ovat olleet mielestäni huonompia, tosin jotkut kaverit ovat tykänneet niistä enemmän. Eli kannattanee testata useita, monissahan on joku viikon-parin ilmainen kokeilujakso :)

Olen siis ollut tyytyväinen Yogaglo:hun,  kuulisin kyllä mielelläni kokemuksia myös muista!

Vierailija
5/6 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoogaia ihan huippu! Oon saanu muutenkin liikunnan aloittamiseen inspiraation joogan kautta :)

Vierailija
6/6 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yogoben äänenlaatu? Mielestäni Yoogaiassa on vähän heikoko :/. Ei haittaa suomenkielisillä tunneilla, mutta joillakin ohjaajilla on tietysti enkkuun aksentti ja tosi hankala saada selvää, ellei ääntä sitten pistä täysille. Yksi mikä Yoogaiassa myös ärsyttää on se, että astangaa on vain 60 min mittaisena ja tuntivalikoima näin äkkiseltään suppea Yogobeen verrattuna.. Kokemuksia Yogobesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan