Miehen kuva deittisivustolla! Väittää identiteetti varkaudeksi!
Kaverini törmäsi mieheni kuvaan, sama kuva mikä Facessa. Mies sanoo, että kyllä tiedä mistä se on sinne tullut ja epäilee identiteettivarkautta. Nimi on eri kuin mieheni nimi. Uskoisitko miestä???
Kommentit (22)
Ei noin. Olisitte laittaneet viestiä deittiprofiilille ja selvittäneet asiaa ajan kanssa. Vieläkin voitte kokeilla, paatuneemmat tyypit eivät lopeta edes tuossa vaiheessa.
Rekisteröidytäänkö kyseiselle deittisivulle mahdollisesti Facebookin kautta?
No, hieman alle vuoden Tinder-kokemuksen perusteella oon hieman ihmetellyt, miten paljon siellä on tyyppejä "luvan kanssa liikkeellä" tai "avoimessa suhteessa" ja "jännitystä etsimässä" - eli eiköhän vaan aloittajan mieskin ole piparia etsimässä, mutta reppana ei uskalla edes myöntää....
Kaverini Antin kuva ainakin nyysittiin treffailutarkoituksiin.
Se joku Badoo tms ainakin nyysi facebookista mun profiilin sinne joskus, tästä kyllä jo vuosia aikaa, mutta siis en todellakaan itse ollut kyseiselle sivulle rekisteröitynyt ja sielä vaan oma naama möllötti. :/
Miksi mies olisi ottanut riskin ja laittanut saman kuvan deittisivustolle kuin facebookissa? Mies olisi tuossa tilanteessa laittanut tunnistamattoman kuvan deittisivustolle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies olisi ottanut riskin ja laittanut saman kuvan deittisivustolle kuin facebookissa? Mies olisi tuossa tilanteessa laittanut tunnistamattoman kuvan deittisivustolle.
Jos parempaakaan ei ollut? Kyllä se on miehen omia tekosia.
Kai sieltä deittisivustolta muutakin löytyy? Mitä yhdellä kuvalla siellä tekisi, entä teksti?
Vierailija kirjoitti:
Se joku Badoo tms ainakin nyysi facebookista mun profiilin sinne joskus, tästä kyllä jo vuosia aikaa, mutta siis en todellakaan itse ollut kyseiselle sivulle rekisteröitynyt ja sielä vaan oma naama möllötti. :/
Jep, mäkin olin tietämättäni badoo treffisovelluksessa
Vierailija kirjoitti:
Et taida ymmärtää kuinka äärettömän typeriä ihmiset ovat. Etenkin miehet pesänvonkaamisessaan.
En uskoisi. Tinderissä olevana sinkkuna voin sanoa, että nykyään varmaan joka kolmas profiili on sellainen jossa varattu mies etsii pettämisseuraa. Aina oikein huvittaa miten jo profiilitekstissään vaativat 100% luottamusta kun heihin itseensä voi luottaa tasan 0%. Kuvattomia profiileja on pilvin pimein eli ei haluta olla omalla naamalla ettei puolison tutut tunnista ja kerro pettämisestä mutta sillä ei ole varmaan saanut seuraa sovelluksessa joka kuitenkin perustuu niihin kuviin niin miehen on ollut pakko ottaa riski ja laittaa kuva. On sitten etukäteen keksinyt tuon naurettavan selityksen. Mies ei varmaan ole sellainen adonis että kukaan lähtisi hänen kuvallaan deittailemaan.
Taitaa ukko etsiä piirasta. Voihan joku tietysti ”lainata” miehesi kuvaa, enkä kyllä keksi yhtään syytä miksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mäkin olin tietämättäni badoo treffisovelluksessa
Sama, joskus 10v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut koskaan nähdä Tinderiä? Siellähän on älyttömästi varattuja miehiä ihan omilla kuvillaan etsimässä toista naista.
Mies on varmasti hyvin huolestunut, kun kerran on joutunut identiteettivarkauden kohteeksi. Hän varmasti lähti myös heti poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitusta asiasta? Vaihtoi salasanat yms kaikkiin palveluihinsa?
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmasti hyvin huolestunut, kun kerran on joutunut identiteettivarkauden kohteeksi. Hän varmasti lähti myös heti poliisilaitokselle tekemään rikosilmoitusta asiasta? Vaihtoi salasanat yms kaikkiin palveluihinsa?
Näin. Taisi miestä vain ärsyttää, että asia tuli ilmi. Nobseuraavalla kerralla hän on huolellisempi.
En tietenkään uskoisi, mutta en olekaan nainen.
Tietenkin uskoisin 🙄