Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vahvat naiset tulevat usein petetyiksi?

Vierailija
29.08.2015 |

Mieheni ex on esimiesasemassa ja hyvin järjestelmällinen ja napakka nainen. Mies petti tätä useamman kerran.

Olen itse menestynyt aika mukavasti työssäni ja olen monen naisen kertoman mukaan selviytyjä sekä vahva nainen. Tulin petetyksi itsekin.

Eikö miehet kestä naisen henkistä vahvuutta? Tai puhu puolisolleen pahasta olosta suhteessa. Miksi pettäminen on ainoa tapa päättää suhde? Halu satuttaa ja loukata? Ystäväpiirissä on ollut aika samanlaista kuviota eli nainen on miestä paremmassa asemassa ja mies hankkii sivusuhteen itseään "heikommasta" ja ohjailtavissa olevasta naisesta. Kiinnostaisi saada ajatuksia tästä aiheesta. Ehkä siksikin, mikäli joskus vielä saan miehen, niin en toistaisi omalta osaltani kuviota, joka ajaa pettämään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä samasta syystä kun työnarkomaanien uraohjusmiesten vaimot jotka oman työn päälle hoitaa lapset ja kodin, mutta takaisinpäin tulee vaan vaatimuksia? Loputon väsymys ja olo että pelkkä palvelija? Pettymys siitä että toinen ei panostakaan lapsiin, kotiin, parisuhteeseen vaikka luvannut ja väittää niin tekevänsä (vaikka tosiasiassa tekee töitä ja toteuttaa omia unelmiaan)? Toinen ei tule kuulluksi kun toimitaan sen toisen ehdoilla ja tarpeiden/aikataulujen mukaan? Kaikki tilanteet tietty omiaan, mutta tällaisia olen havainnut mies ja naispettäjissä. Ja tietty jos ei suhteessa ole seksiä on aika helppo ihastua johonkin toiseen...

Vierailija
2/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies tykkää olla talutusnuorassa. Vahvat kumppanit huomaamattaan helposti tyrannisoivat liikaa kumppania. Ei sellaisessa vauhdissa kestä herkempi eikä välttämättä ole voimia lähteä suhteesta järkevästi. Helpompi vieraan kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kaipaa alituista ihailua ja huomiota ja ylistystä. Naisilla joilla on omakin elämä ei ehkä ole niin paljon taipumusta siihen. Lisäksi menestynyt ja hyvin tienaava nainen syö miehen itsetuntoa ja miehisyyttä, johon haetaan yhä enemmän pönkitystä muilta naisilta.

Vierailija
4/4 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:08"]

Ei mies tykkää olla talutusnuorassa. Vahvat kumppanit huomaamattaan helposti tyrannisoivat liikaa kumppania. Ei sellaisessa vauhdissa kestä herkempi eikä välttämättä ole voimia lähteä suhteesta järkevästi. Helpompi vieraan kautta.

[/quote]

Tää taitaa pitää paikkansa. Mies lähtee ahdistustaan pakoon vieraisiin. Tapa on tietysti väärä, mutta monikaan mies ei muuhun kykene.