millaisia lastenvaatteita kannattaa tuoda Thaimaasta tai Kiinasta?
Onko kellään kokemuksia?
onko laatu mikä?
miten koot mahtavat mennä?
Kommentit (2)
Mä olen ostellut Big C- tavaratalosta PALJON t-paitoja ja shortseja pojalle seuraavaksi kesäksi, löytyy kivannäköisiä ja on kestäneet nyt pojalla kaksi kesää ja osa menee vielä pikkusiskolle säästöön. Eli ovat kestäviä. Hinnat alkaen muistaakseni 50bahtia eli n. 1¿, t-paidat siis, shortseistakaan ei paljon enempää " joudu" maksamaan. Bangkokissa pidän myös paljon japanilaisten tavaratalojen (zen ja isetan) lastenosastoista. Löytyy ehkä enemmän turisteille suunnattua vaatetta, olen löytänyt jopa pitkähihaisia paitoja/puseroita. =) Katukaupasta löytää sitten myös vaatetta, mutta on ollut liian kirjavaa minun makuun.. =)
Ja sitten löytyy ostoskeskuksista myös ihan lastenvaatekauppoja, esim. Siam Discovery- ostoskeskuksessa on lapsille ihan oma kerros, jossa paljon pikkuputiikkeja. Hinnat jo sitten enemmän länsimaisempia..Siellä myös ainakin yksi kauppa, jossa kivoja leluja.
Tässä miettiessähän matkakuume vaan kasvaa..eikä tietoakaan seuraavasta Thaimaan reissusta.. =(
Ollaan tuotu Thaimaan reissuilta ihania pehmeitä trikoovaatteita lapsille. Esim. Robinson tavarataloissa on yleensä kiva lastentarvikeosasto, missä aivan ihania trikoovaatteita. Värillisiä, kivoilla kuoseilla ja hieman erilaisia mitä Suomessa. Hintatasokin edullinen. Bangkokin Robinssonista onnettomat menivät poistamaan tuon lastenvaateosaston :-( Mutta muualla Thaimaassa Robinsson tavarataloja kyllä on. Bangkokista tavarataloista saa myös ihan kivoja trikoovaatteita ja muitakin. Mutta kesä kamaahan siellä on yleensä vaan tarjolla. Trikoovaatteet ovat hyvin kestäneet, eikä ole tullut nukkaakaan. Katukaupastakin saa trikoovaatetta, ihan ok nekin. Ei niin kivoja kuoseja ja työ ehkä laadultaan huonompaa, mutta eipä ne hinnallakaan ole pilattuja.