Vanhemman miehen huomio traumatisoi nuoren naisen.
20-vuotiaita naisia ahdistaa jos esim. 10 vuotta vanhempi mies osoittaa kiinnostusta. Seksi vanhemman miehen kanssa veisi todennäköisesti mielisairaalaan. Miksi miehet eivät tajua tätä? 20-vuotias ei ole valmis sellaiseen seksuaaliseen kanssakäymiseen, mitä aikuinen mies haluaisi.
Kommentit (6)
Ikis ja aloitus samasta aiheesta nro 398764. Tänään.
Sama hullu on availlut näitä milloin 19-vuotiaan tyttären äitinä, milloin itse 18-vuotiaana kaupankassana, milloin 20-vuotiaana, jonka seksi 30-vuotiaan miehen kanssa traumatisoisi. Sairaita provoja ja miesvihaa, varmaan 20-30 yhteensä vuorokauden sisällä. Kaikissa sama tyyli ja sisältö ja mielipuolisuus. Noin sairaita feministit ovat. Feminismi pitäisi luokitella mielisairaudeksi virallisissa tautiluokituksissa ja saada hoitoonohjauksen piiriin!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:35"]
Sama hullu on availlut näitä milloin 19-vuotiaan tyttären äitinä, milloin itse 18-vuotiaana kaupankassana, milloin 20-vuotiaana, jonka seksi 30-vuotiaan miehen kanssa traumatisoisi. Sairaita provoja ja miesvihaa, varmaan 20-30 yhteensä vuorokauden sisällä. Kaikissa sama tyyli ja sisältö ja mielipuolisuus. Noin sairaita feministit ovat. Feminismi pitäisi luokitella mielisairaudeksi virallisissa tautiluokituksissa ja saada hoitoonohjauksen piiriin!
[/quote]
Sori, vahinkoyläpeukku. Tekstisi oli asiaa paria viimeistä lausetta lukuunottamatta.
olen 20 vuotias ja kohta 2 vuotta ollut 29 vuotiaan miehen kanssa ja hyvin menee :)
Rupeaa olemaan jo niin pähkähullua juttua, että en lue enää yhtään tälläistä avausta tänään.
No ei tuo nyt pidä paikkaansa, että traumatisoi. Kenen tahansa sellaisen, josta ei ole kiinnostunut, selvä seksuaalinen huomio ahdistaa, ei se ole iästä kiinni. 20-vuotias voi aivan hyvin olla kiinnostunut 30-vuotiaasta miehestä.
onko tämä jonkun rupsahtaneen av- mamman propagandaa, jotta nuoret naiset eivät saisi miehensä huomiota? N35.