Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brutto n. 3000, paljonko olet onnistunut säästämään?

Vierailija
19.03.2022 |

Brutto n. 3000, paljonko olet onnistunut säästämään pihistämisellä ja mikä on vaikuttanut onnistumiseesi? Nyt ei lasketa miehesi tuloja eli miestienestiluontaisetuasi. Summia kaipaan. Ap

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 000 € on säästössä.

Vierailija
2/10 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienasin Helsingissä yksin vuokrani maksaen n. 2700 brutto 17 vuotta. Säästöjä 40 000.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei brutosta säästetä. Ooko sä tosiaan noin uuno ettet tajua että nettopalkka on se jolla eletään ja josta säästetään?

Ilmanko suomalaisilla on niin huonot taloustaidot kun tämäkään asia ei ole selvä.

Vierailija
4/10 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo olisi nettona n. 2200 kuussa, niin pystyisin saamaan säästöön n. tonnin kuussa.

t. pienituloinen opiskelija

Vierailija
5/10 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan 3100 bruttona, tällä hetkellä säästössä 40000, toki sijoituksissa osa joten tuohon päälle se mitä on plussalla. Laitan 480€ kuussa säästöön.

Vierailija
6/10 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei brutosta säästetä. Ooko sä tosiaan noin uuno ettet tajua että nettopalkka on se jolla eletään ja josta säästetään?

Ilmanko suomalaisilla on niin huonot taloustaidot kun tämäkään asia ei ole selvä.

Lähinnä suuntasin kysymykseni samaa tulotasoa edustaville.

Ap

Vierailija
7/10 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisin taitaa olla tonnin suuruinen nettosäästö, jos vähän pihistää, eikä osta mitään.

Vierailija
8/10 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nolottais tehdä tällaisia avauksia.

Olen säästänyt ja sijoittanut 20 vuotta. Nettopalkkatulot on aina olleet alle 2000 euroa kuukaudessa paitsi lomarahan saatuani. Menot olen sopeuttanut tuloihin alusta asti.

Osakesalkkuni on 200 000 ja tuottaa osinkotuloa 10 000 euroa vuodessa.

Kerropas aloittaja miten itse säästät?

Vierailija
9/10 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenessä vuodessa lähemmäs 70 000 e. Asun yksin enkä mielestäni ole edes erityisen pihi, mutta jotenkin sitä rahaa vaan tuppaa jäämään säästöön kuukausittain. Minulla ei ole autoa enkä harrasta shoppailua.

Vierailija
10/10 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä suuntasin kysymykseni samaa tulotasoa edustaville.

Ap

Sä et siis tajua että nettotuloissa voi olla isokin ero riippuen siitä missä asuu ja mitä vähennyksiä saa?

Ok, en lähe pelaamaan shakkia kaltaisesi pulun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän