Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko käyttäisit n. 25 vieraan kotona pidettäviin häihin?

Vierailija
28.08.2015 |

Niin, otsikossa kysymys. Minä saan vain opintotuen mutten asumislisiä koska asun kihlattuni kanssa omiusasunnossa, hän tienaa bruttona noin 3600, nettona noin tonnin vähemmän, kiinteitä kuluja meillä on 700e/kk. Anteeksi jos jotain loukkaa tuo tulojen kertominen, mutta oletan kommenttejen muuten olevan "riippuu tuloistanne". Olen jo ostanut 100 euron häämekon itselleni ja katsellut miehelle noin 400 euron pukua, sellaista jota hän voi käyttää myöhemmin työssään ja rennommissa juhlissa. Lisäksi löysin kivan sormuksen 600 eurolla, mies ei halua toista sormusta. Eli tähän mennessä kuluja on 1100e, mutta minulla on avokin kanssa vähän erimielisyyksiä paljon ruokaan ja juomaan tulisi käyttää rahaa, hän budjetoisi 120e/vieras, mutta minä ajattelin tehdä suuriman osan tarjoiltavista itse, eli n. 40/vieras.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satsaisin hyvään ruokaan ja juomaan. Miehesi kanssa samoilla linjoilla siis. Ja pitopalvelu hoitamaan tarjoilun, ethän varmaan halua hääpäivänäsi viettää aikaa keittiössä.

En myöskään henk.koht pidä ajatuksesta nakittaa lähisukua tarjoilu/keittiöapulaiseksi. Itse olen monet suvun juhlat viettänyt kälyn apuna keittiössä (joo, olen nössö enkä kehtaa sanoa ei) ja meneehän siinä tunnelma kun juhlatamineissa tiskailee illan kahvikuppeja ja järjestää tarjoilupöytää. 

Mutta nämä ovat makukysymyksiä, varmaan monet tykkää hoitaa tarjoilu- ja ruuanlaittopuolen itse. 

Vierailija
2/3 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisin itse ruuat ja käyttäisin sen rahan johonki teille kahdelle:) meillä oli pienet häät ja kaksi leivonnaista tilattiin pitopalvelusta, yht 70 e ja loput tehtiin itse ja tarjoiltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteutan viime aikoina naimisiin menneiden tuttujen budjetteihin, niin yhteensä ehkä 3000€. Puvut ja koristelut päälle 1000€, lopuilla ruokaa ja juomaa sekä palkkaisin yhden tarjoilijan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan