Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut teininä ihastus samaan poikaan? Mitä tapahtui?

Vierailija
28.08.2015 |

Mä olin kasilla. Minä ja kaverini kiinnostuttiin samasta pojasta. Poika kiinnostuikin minusta eikä lainkaan kaveristani. Kaverini suunnitteli kuulemma pitkään hakkaamista ja kaikkea ihan sairasta. Kerran juoksi perässäni, että hakkaa mut. Pääsin karkuun. Mitään ei sitten siis oikeasti tapahtunut.

Onko teillä vastaavanlaisia tarinoita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kertokaa nyt!

Vierailija
2/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useitakin. Mä oon saanu aina kaikki pojat yhtä Lukuunottamatta. Ai että vieläkin kyrsii vaikka siitä aikaa jo 20v :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:44"]

On useitakin. Mä oon saanu aina kaikki pojat yhtä Lukuunottamatta. Ai että vieläkin kyrsii vaikka siitä aikaa jo 20v :D.

[/quote]

Miten muut tytöt suhtautuivat? Levitettiinkö perättömiä juoruja, uhkailtiinko hakkaamisella yms.? Yritettiinkö tappaa?

Vierailija
4/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut samoihin ihastumisia, muttei ikinä tuollaista kuin ap:lla vaan lähinnä päätetty ettei pojat mene ystävyyden edelle.

Vierailija
5/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ystävät oltiin ja ihastuttiin samaan poikaan meidän luokalla. Eipä siinä, juteltiin aiheesta ja todettiin että poikahan tykkää kummasta tykkää ja se on voivoi. Lopulta meidän molempien kiinnostus lopahti :D

Ikävämpi juttu kävi ystävälleni lukiossa. Tykkäsi yhdestä pojasta tosi paljon. Meidän hyvä ystävä sit vaikutti kans kiinnostuneelta ja tää pojasta kiinnostunut sit monesti ihan suoraan kyseli et onko tää toinenkin tyttö kiinnostunut, että ei hän suutu mut haluaa vaan olla rehellinen. Toinen vakuutteli et eijeijeijei ei tietenkään ja höpöhöpö. Ystäväni lähti kolmen päivän reissuun ulkomaille ja kun tuli takaisin niin toinen tyttö seurusteli tän ihastuspojan kanssa. Ovat sopineet jutun jälkeenpäin jne. mutta ystäväni sanoo ettei ikinä enää luottaisi tähän tyttöön, vaikka näennäisesti ovatkin hyvissä väleissä.

Vierailija
6/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Tiesin, ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia kyseiseen poikaan joten katselin vain sivusta kuinka hemmetin kaunis kaverini alkoi seurustella hänen kanssaan.

Vierailija
7/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En kertonut ihastuksistani kenellekään. En luottanut kehenkään tarpeeksi. Aloinkin seurustelemaan vasta yläasteen loputtua.

Vierailija
8/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:44"]

[/quote]

Miten muut tytöt suhtautuivat? Levitettiinkö perättömiä juoruja, uhkailtiinko hakkaamisella yms.? Yritettiinkö tappaa?
[/quote]

Ei mitään sellaista. Ainakaan tietääkseni.

Vierailija
9/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukotin kilpasiskon.

Vierailija
10/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:56"]

Ei mitään. Tiesin, ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia kyseiseen poikaan joten katselin vain sivusta kuinka hemmetin kaunis kaverini alkoi seurustella hänen kanssaan.

[/quote]

Samanlainen kokemus täällä. Onneksi tämä ihastukseni tyttöystävä ei ollut mikään kaverini, mutta tyttö jonka tiesin kuitenkin. Olin yläasteella finninaamainen ja lyhythiuksinen, tämä toinen tyttö oli jo silloin tosi kaunis, joten en ollut kauhean yllättynyt, kun en saanut ihastukselleni vastakaikua. :D Pettynyt kuitenkin olin ja masennuin, jotenkin sen ikäisenä näitä asioita ei ohitettu millään yhden päivän surkutteluna, vaan olin tosi alakuloinen pitkään.

Kaikkein pahinta oli kuitenkin se, että friendzonelle joutuneena pääsin sitten kuuntelemaan tämän ihastuksen parisuhdejuttuja ja jotain seksijuttujakin. Suolaa vaan haavoihin. :D

Vierailija
11/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa eräs poika oli ihastunut minuun, ja kaverini puolestaan tähän poikaan. Itse taas en ollut kiinnostunut pojasta, joten ei tarvinnut tehdä valintaa kaverin (ei niin kovin läheinen kuitenkaan) ja ihastuksen välillä, mutta ikävä tilanne kuitenkin.

Vierailija
12/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi ihastunut yhteen poikaan yläasteella ja kaikki lähimmät kaverit kyllä tiesi siitä, tais poikakin tietää mutten ollut mikään koulun kaunein tai suositun tyttö joten ei tunteet kohdanneet. No, yks mun lähimmistä kavereista sitten iski tän pojan teinidiscossa mun silmien edessä, yhdeksi illaksi. Vitutti ja kaveriporukka meni kahtia tämän takia. Oltiin aina oltu sitä mieltä että kavereiden ihastukset jätetään rauhaan, mutta tää tyttö ei kai välittänyt...

Vierailija
14/14 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:48"]On ollut samoihin ihastumisia, muttei ikinä tuollaista kuin ap:lla vaan lähinnä päätetty ettei pojat mene ystävyyden edelle.
[/quote]
Sama. Lähinnä on vaan tyydytty yhdessä kikattelemaan sille ihastukselle. Se oli kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi