Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten on vaikea hyväksyä, että ovat kauneimillaan 17-vuotiaana?

Vierailija
27.08.2015 |

Kertokaa

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias ei ole vielä nainen.

Vierailija
2/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en tosiaan ollut. Luurangon laiha, finninaamainen pulloposki-teini joka ei osannut pukeutua tai meikata fiksusti, pilalle värjätty hampputukka ja sätkä huulessa. Siis ihan pirun nättiä. Not.

Nyt, 10 vuotta myöhemmin olen huomattavasti kauniimpi; hoikka, mutta myös kasvoista aikuisempi, ja meikki ja vaatteet ovat sopivampia kropalle.

En toki väitä olevani missi tai malli nytkään, mutta ero on aika huima siihen itseään etsivään pikkutyttöön...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:00"]

Kertokaa

[/quote]

Millä lailla se pitäisi hyväksyä? Miten konkreettisesti tuoda asia esiin?

Vierailija
4/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kans ihan hiton ruma tuossa iässä!

Vierailija
5/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ainaskin jäätävä nörtti, hiirenharmaat hiukset tiukalla ponnarilla, isot rillit, luurankomainen laihuus, siskon vanhat kulahtaneet vaatteet, epävarmuus näkyi varmasti kilometrien päähän. Vasta 24-27-vuotiaana löysin naisellisuuteni, ja sain vähän muotoja vartaloon (bmi 19 nykyisin). Miehet kuolaa perään, eikä todellakan aiemmin tapahtunut tätä. Mua kyllä luullaan 17-18-vuotiaaksi nyt, eipä haittaa :D

Tuskin sinäkään ap olisit pitänyt minua kauniimpana silloin 17-vuotiaana! On hyvin yksilöllistä milloin nainen on kauneimmillaan.

Vierailija
6/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös en varmasti ollut. Eli syy: kaikilla yli 18-vuotiailla naisilla on omakohtaista kokemusta asiasta.

Vierailija
7/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea uskoa. Mutta tämä ei vain pidä paikkaansa absoluuttisesti. Toiset ovat, mutta suurin osa suomalaisista ei. Täällä ollaan aika vauvanaamoja ja kypsytään myöhemmin. Mikäpä siinä. :)

Itse olin kauneimmillani ehkä 25-27-vuotiaana, jos katsotaan sellaisella raikkaalla nuorella tavalla. Nyt 33-vuotta. 

Vierailija
8/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin finninaamainen pallonaama sen ikäisenä.

Vierailija
9/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ollut kaunis :D Enkä usko että olen vieläkään kauneimmillani.

Vierailija
10/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomattavasti kauniimpi nyt kuin 17-vuotiaana. Myös muut ovat sitä mieltä :)
Toki joku saattaa olla 17-vuotiaana kauneimmillaan!

Vierailija
11/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään voi puhua kuin omasta puolestani, mutta tässä ajatuksiani aiheesta.
Jos ajattelen itseäni, niin en koe että olisin ollut kauneimmillani 17-vuotiaana. Varmasti monen mielestä olin silloin kaunis, mutta teini-iän ja puberteetin kuohunnat ja epävarmuudet olivat vielä niin lähellä, että en todellakaan kokenut olevani (tarpeeksi) kaunis silloin. Tyyli oli hukassa ja tuli kokeiltua kaikenlaisia kamalia hiusvärejä, meikkejä yms. Olin kovin kriittinen ulkonäköäni kohtaan ja näin vain virheeni. Voi siis olla, että näistä syistä naiset eivät ajattele ollenkaan että 17-vuotiaana sitä on kauneimmillaan. Ehkä ennemminkin niin, että silloin on puhkeamaisillaan kukkaan. :) N33

Vierailija
12/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
13/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavalla vaikeaa hyväksyä? Mitä hyväksymistä siinä on? Eipä asialle mitään mahda, vaikka asian hyväksyisikin.

Nämä "miksi naiset eivät tajua" -aloitukset ovat jotenkin outoja, kun a) yleensä nämä asiat ovat mielipideasioita b) naisilla ei ole mitään yhteistä kantaa näissä asioissa.

Vierailija
14/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joltain 17 v pennulta pois, jos olen vetävän näköinen ja urheilullinen pitkähiuksinen  blondi vielä kolmekasina? Anna Kournikovan näköiseksi sanottu, tiedätte sellaisen pitkän, muodokkaan mutta hoikan komean blondin.... Kuten vaikka se yle kanavan vetävännäköinen pitkäsääri, se komea nainen, nimee en nyt muista. Oliko Annukka ? 

Vierailija
15/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo .. taas ne luulee löytäneensä sitä sun tätä, mutta todellisuus on toinen. 

Vierailija
16/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:12"]

Onko se joltain 17 v pennulta pois, jos olen vetävän näköinen ja urheilullinen pitkähiuksinen  blondi vielä kolmekasina? Anna Kournikovan näköiseksi sanottu, tiedätte sellaisen pitkän, muodokkaan mutta hoikan komean blondin.... Kuten vaikka se yle kanavan vetävännäköinen pitkäsääri, se komea nainen, nimee en nyt muista. Oliko Annukka ? 

[/quote]

Tekstisi antoi melko ruman kuvan sinusta.

Vierailija
17/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin mä olin elämässäni kauneimmillani tuossa iässä, päätellen sen aikaisista valokuvista. Sen jälkeen on kulunut niin monia vuosikymmeniä, että on tullut vaikka millaisia ryppyjä, patteja ja rupsahduksia. Elettävähän tässä silti on, enkä mieti minkäänlaisia "hyväksymisiä". Tärkeintä on, että pää toimii, ja pystyy töissä käymään tienaamassa veroja tämän yhteiskunnan heikompiosaisten elätykseen (kuten esim. Ap mahdollisesti on..).

Miksi miesten on vaikea hyväksyä, että he olivat (huomattavasti) komeimmillaan alle 40-vuotiaina? Ikääntymiseltä kun ei kukaan voi välttyä. Rupsahdus kun tulee jokaiselle pikku hiljaa. Sitä ei huomaa, kun katsoo peiliin aamuisin. Mutta kannattaa verrata sitä aamuista peilikuvaa vaikkapa vuosi sitten otettuun valokuvaan, siihen selfieen ;)

Vierailija
18/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:12"]

[/quote]

Tekstisi antoi melko ruman kuvan sinusta.

[/quote]
Kuulosti kyllä jonkun maalaisäijän kirjoitukselta.

Vierailija
19/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin kauneimmillani 16-vuotiaana. Näin jälkikäteen valokuvista katsoen.

Vierailija
20/73 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyväksyä sinun mielipiteesi? Se ei ole absoluuttinen totuus vaan makuasia