Outo opiskeliukaveri :D
Ollaan siis ensimmäisen vuoden fukseja ja olen tutustunut muutamaan kivaan ja mielenkiintoiseen ihmiseen, mikä on mukavaa koska olen yleensä hirveän ujo ja menin vielä miesvaltaiselle alalle.
Eräs ihminen on minua vuoden nuorempi mies ja vaikuttaa tosi mukavalta. On ujon oloinen, ei ole esim. facebookissa ja on kaikkia kohtaan tosi ystävällinen. Nauraa sellaisille hirveän viattomille ja söpöille jutuille, ei välttämättä tajua likaisia vitsejä ollenkaan. Vähän sellainen "hömppä" -fiilis tulee tuosta tyypistä.
MUTTA
saattaa ihan randomisti heittää jotain feministivitsejä tms. muita juttuja jotka kuulostaa jonkun katkeran lassukan vakiotilityksiltä. :D Wtf, ihmeteltiin tätä jo erään toisen naispuolisen kaverin kanssa.
Onkohan vaan hermostunut vai mitä hemmettiä. :D Ei oikeasti vaikuta miltään katkeralta lassukalta, vaikka vähän ujo taitaa ollakin. On ainakin omasta mielestäni ihan hyvännäköinenkin.
Kommentit (15)
Voi olla ettei ekalla viikolla kehtaa käyttäytyä normaalisti. Varoitan että fuksijaisissa tyypistä voi kuoriutua vaikka millainen limanuljaska, joten ei kannattane liikaa kiintyä.
Jos se on oikeasti vähän hömelö, niin saattaa hermostuksissaan laukoa tuollaisia vaikuttaakseen "coolilta" uusien tuttavuuksien silmissä.
Minäkin saatan hermostuneena sanoa kaikennäköistä jotka jälkeenpäin ajatellessa tekisi mieli kuolla häpeästä, mutta siinä tilanteessa sitä ei yhtään ajattele.
Ap on selvästi ihastunut tuohon poikaan. Söpöä. Daa.
Sinuna pitäisin varani. Naisia vihaavia miehiä oikeasti on, ja he saavat käyttäytyä mitä miellyttävimmällä tavalla.
ajattelin jo, että minusta tulee jotain juttua tähän. mutta joo.
Onko tämä poika turkulainen tai kotoisin pieneltä maaseutupaikkakunnalta?
Täällä pienet kuumottelut että olenkohan minä kyseessä. En kyllä vihaa naisia, olen vain vitun tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:12"]
Onko tämä poika turkulainen tai kotoisin pieneltä maaseutupaikkakunnalta?
[/quote]
Ei ole turusta, mutta pieneltä paikkakunnalta kyllä!
-ap
Meillä aloitti yksi fuksi joka on vastaava. Ei tajua likaisempaa huumoria ja on tosi suora ja jotenkin kiintyy ihmisiin heti ja alkaa udella tosi henkilökohtaisiakin. Paljasti, että hänellä on asperegr eikä tarkoita pahaa kellekään mutta ei vaan aina osaa tajuta missä menee raja. Kyseli mun numeroa ja annoin ja nyt mulle tulee jatkuvasti viestejä joissa kysellään jotain ihan itsestään selviä asioita jotka hän sais selville ihan vaan katsomalla kalenteria, mutta haluaa vissiin vain jutella.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:52"]Jos se on oikeasti vähän hömelö, niin saattaa hermostuksissaan laukoa tuollaisia vaikuttaakseen "coolilta" uusien tuttavuuksien silmissä.
Minäkin saatan hermostuneena sanoa kaikennäköistä jotka jälkeenpäin ajatellessa tekisi mieli kuolla häpeästä, mutta siinä tilanteessa sitä ei yhtään ajattele.
[/quote]
Ihan tasan tarkkaan kuten minä. Tämä on aika rasittavaa, itselle ainakin. :D
Ap ei siis ole fuksi, eikä hänellä ole edes ystävää. Tarkoitus oli vain ilmaista, että feministejä kritisoivat ovat lassukoita.
*Opiskelukaveri siis