Valkoiset opiskelijahaalarit - mikä ala
Katselin tyttäreni instagramia johon oli postannut kuvan itsestään jonkun pojan kanssa. Olen kauhea stalkkerimutsi mutta haluan tietää mitä se poika lukee :D sillä pojalla oli siis valkoiset haalarit
Kommentit (38)
Riippuu siitä, missä koulussa ja missä kaupungissa opiskelee.
Meinasin kysyä, että mikä kaupunki, mutta enpä tiedä, onko siitäkään hyötyä, kun ihan eri ainejärjestöillä voi olla saman väriset haalarit (esim. Helsingin YO:n puu- ja heinätieteellisen jollain ainejärjestöllä on saman väriset haalari kuin suomen ja suomalais-ugrilaisten kielten järjestöllä).
Provo tietysti, koska toivot että vastaukset ovat sellaisia joissa sinulle nauretaan että "kuule ei se välttämättä lääkis ole, vaikka sitä toivot, eikö niin"?
Riippuu kaupungista ja opinahjosta (ammattikorkea/yliopisto). Kattava katsaus täällä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_suomalaisten_opiskelijahaalarien_väreistä
Arkkari,prosessitekniikka,lääkis,hammaslääkis..amkissa on varmaan kans paljon valkoisia
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:43"]
[/quote]
PK-seutu, en tiedä koulua. Tyttäreni opiskelee arkkitehdiksi, joten Aalto kai, mutta en tiedä onko se poika siellä myös (voihan se olla jostain muustakin koulusta).
Ja ei, en kehtaa kysyä häneltä itseltään. Olisihan noloa jos se poika olisi vaikkapa sen eksä tai jotain.
Ei ollut kovin kattava katsaus ;)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:43"]
[/quote]
PK-seutu, en tiedä koulua. Tyttäreni opiskelee arkkitehdiksi, joten Aalto kai, mutta en tiedä onko se poika siellä myös (voihan se olla jostain muustakin koulusta).
Ja ei, en kehtaa kysyä häneltä itseltään. Olisihan noloa jos se poika olisi vaikkapa sen eksä tai jotain.
[/quote]
Aallossa mm. arkkitehtiopiskelijoilla on valkoiset haalarit.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:49"]
Oletko teiniäiti?
[/quote]
:D en. Lähes viisikymppinen olen jo. Mutta kai mä nyt instagramtiliä saan selata, jos se ei halua että minä pääsen käsiksi johonkin siellä, ei kannata laittaa sitä nettiin.
Huumorilla, olen utelias, siinä kaikki. Muistuu ihan omat opiskeluajat mieleen. Ei tarvitse kommentoida jos ei ole kuin negatiivista sanottavaa.
Jos niillä on huppu niin melko varmana kkk, toivotaan että ei ole sitä huppua!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:54"]
Jos niillä on huppu niin melko varmana kkk, toivotaan että ei ole sitä huppua!
[/quote]
Mikä kkk
-ohis
Esim kotimainen kirjallisuus, luokanopettajat.... turussa lääkisläisillä on mustar
Missäs ihmeessä sitten on MUSTAT haalarit? :0 En ole koskaan nähnytkään
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:47"]
Arkkari,prosessitekniikka,lääkis,hammaslääkis..amkissa on varmaan kans paljon valkoisia
[/quote]
Ihana Oulun yliopisto <3
Lääkis?