Mitä tarkoittaa "pienet kasvot" ?
Kun jostain ihmisestä (naisesta) sanotaan että on pienikasvoinen niin mitä sillä oikein tarkoitetaan? Hyvä vai huono asia? Julkkisesimerkkiä?
Kommentit (33)
Pää on pieni eikä mikään uloke oikein ole iso?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:08"]Pää on pieni eikä mikään uloke oikein ole iso?
[/quote] Mulla on iso nenä mutta sanotaan usein pienikasvoiseksi.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:08"]Pää on pieni eikä mikään uloke oikein ole iso? [/quote] Mulla on iso nenä mutta sanotaan usein pienikasvoiseksi.
[/quote]
No sitten se muu naama on nenään verrattuna "liian pieni".
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:08"]Pää on pieni eikä mikään uloke oikein ole iso? [/quote] Mulla on iso nenä mutta sanotaan usein pienikasvoiseksi.
[/quote]
No sitten se muu naama on nenään verrattuna "liian pieni".
[/quote] Ai, kiitti :)))
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:09"] [quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:08"]Pää on pieni eikä mikään uloke oikein ole iso? [/quote] Mulla on iso nenä mutta sanotaan usein pienikasvoiseksi. [/quote] No sitten se muu naama on nenään verrattuna "liian pieni". [/quote] Ai, kiitti :)))
[/quote]
Olepa hyvä ;)
Kasvot ovat pinta-alaltaan pienet päähän suhteutettuna. Näyttää pikkutytöltä tai epämuodostuneelta.
Kateelliset pallonaama-pottunenä av-mammat valittaa. Se tarkoittaa siroja kasvonpiirteitä. On siis hyvä asia.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:13"]Kasvot ovat pinta-alaltaan pienet päähän suhteutettuna. Näyttää pikkutytöltä tai epämuodostuneelta.
[/quote] Uujee! Kiits <3
Höh, kyllä pienikasvoisuus yleensä tarkoittaa pieniä piirteitä: siro leuka ja nenä erityisesti, usein myös pää on pienehkö. Pienikasvoiselle sopii usein lyhyet, kasvoja kehystävät hiukset, jolloin kasvot pääsevät esiin. Pienikasvoinen ei ole suuren luokan kaunotar vaan lähinnä söpö.
Pienikasvoinen <> järkälepää :D
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:15"]
Kateelliset pallonaama-pottunenä av-mammat valittaa. Se tarkoittaa siroja kasvonpiirteitä. On siis hyvä asia.
[/quote]
Mistä sä tiedät kuinka pienikasvoiset mammat täällä arvelee? En itse ole kuullut naamastani kyllä mitään arviointeja (jos nyt ei ala-asteen munapää-kumihuulia lasketa), mutta voin kyllä keksiä sellaisia.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:15"]
[/quote]
Mistä sä tiedät kuinka pienikasvoiset mammat täällä arvelee? En itse ole kuullut naamastani kyllä mitään arviointeja (jos nyt ei ala-asteen munapää-kumihuulia lasketa), mutta voin kyllä keksiä sellaisia.
[/quote] Itse just kerroit arvion :D
Esim. Audrey Hepburn. Hoikalle pienet piirteet sopii hyvin, lihavalla helposti korostaa naaman pyöreyttä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:15"] Kateelliset pallonaama-pottunenä av-mammat valittaa. Se tarkoittaa siroja kasvonpiirteitä. On siis hyvä asia. [/quote] Mistä sä tiedät kuinka pienikasvoiset mammat täällä arvelee? En itse ole kuullut naamastani kyllä mitään arviointeja (jos nyt ei ala-asteen munapää-kumihuulia lasketa), mutta voin kyllä keksiä sellaisia. [/quote] Itse just kerroit arvion :D
[/quote]
No en mä silti tiedä paljonko painoarvoa sitä viidesluokkalaisten poikien (tai yhden sellaisen) möläytyksille laittaisi näin 30 vuotta myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:15"] Kateelliset pallonaama-pottunenä av-mammat valittaa. Se tarkoittaa siroja kasvonpiirteitä. On siis hyvä asia. [/quote] Mistä sä tiedät kuinka pienikasvoiset mammat täällä arvelee? En itse ole kuullut naamastani kyllä mitään arviointeja (jos nyt ei ala-asteen munapää-kumihuulia lasketa), mutta voin kyllä keksiä sellaisia. [/quote] Itse just kerroit arvion :D
[/quote]
No en mä silti tiedä paljonko painoarvoa sitä viidesluokkalaisten poikien (tai yhden sellaisen) möläytyksille laittaisi näin 30 vuotta myöhemmin.
[/quote] Miksi kommentoit jos ei koske sua? :D
Pienet kasvot : Megan Fox, Madonna, Audrey Hepburn, Twiggy, Charlotte Free...
"Isot" kasvot : Iina Kuustonen, Amy Winehouse, Beyonce... (Ei tuu enempää esimerkkejä mieleen mutta nuolen mielestäni kauniita)
Pienet kasvot pyöreässä naamassa : Johanna Tukiainen
Isot kasvot isossa päässä : Timo Soini
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:15"] Kateelliset pallonaama-pottunenä av-mammat valittaa. Se tarkoittaa siroja kasvonpiirteitä. On siis hyvä asia. [/quote] Mistä sä tiedät kuinka pienikasvoiset mammat täällä arvelee? En itse ole kuullut naamastani kyllä mitään arviointeja (jos nyt ei ala-asteen munapää-kumihuulia lasketa), mutta voin kyllä keksiä sellaisia. [/quote] Itse just kerroit arvion :D [/quote] No en mä silti tiedä paljonko painoarvoa sitä viidesluokkalaisten poikien (tai yhden sellaisen) möläytyksille laittaisi näin 30 vuotta myöhemmin. [/quote] Miksi kommentoit jos ei koske sua? :D
[/quote]
Tässähän pyydettiin arvioita mitä pienet kasvot voisivat tarkoittaa, ei onko minulla kenties sellaiset vai ei...
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:40"] [quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 16:15"] Kateelliset pallonaama-pottunenä av-mammat valittaa. Se tarkoittaa siroja kasvonpiirteitä. On siis hyvä asia. [/quote] Mistä sä tiedät kuinka pienikasvoiset mammat täällä arvelee? En itse ole kuullut naamastani kyllä mitään arviointeja (jos nyt ei ala-asteen munapää-kumihuulia lasketa), mutta voin kyllä keksiä sellaisia. [/quote] Itse just kerroit arvion :D [/quote] No en mä silti tiedä paljonko painoarvoa sitä viidesluokkalaisten poikien (tai yhden sellaisen) möläytyksille laittaisi näin 30 vuotta myöhemmin. [/quote] Miksi kommentoit jos ei koske sua? :D
[/quote]
Tässähän pyydettiin arvioita mitä pienet kasvot voisivat tarkoittaa, ei onko minulla kenties sellaiset vai ei...
[/quote] Niin? Miten tuo munapää-kumihuulijuttu liittyy asiaan?
Tollaset "näyttää pikkutytöltä tai epämuodostuneelta" - kommentit kertoo nimenomaan siitä että oma naama vituttaa ja siksi pitää haukkua muita.
?