Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutan, voinko syödä pekonia?

Vierailija
27.08.2015 |

Eli olen laihdutuskuurilla, haluaisin syödä joskus pekonia aamupalaksi, mutta se on kovin rasvaista. Mitä sanotte?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai voit. ei rasva edes tee susta läskiä, jos sitä pelkäsit :-).

Vierailija
2/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten sanoit, se on aika rasvaista. Rasvassa on tosi paljon kaloreita ja pekonissa lisäksi epäterveellisiä nitriittejä. Laihduttamiseen se pekoni ei varsinaisesti auta, mutta toisaalta jos sun tekee sitä hirveästi mieli, niin sen syömättä jättämisestä aiheutuvasta turhautumisesta voi olla siinä laihduttamisessa haittaa. Mieti ite miten on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jos suhteutat sen muihin päiväsi ruokiin.

Vierailija
4/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaessa kaikkea voi syödä kohtuudella. Pekoni on kyllä mun mielestä ihan turhake ruokaa. Toisaalta pitää varmaan hyvin nälkää.

Vierailija
5/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pekonia mieles tekee, niin käytä mieluummin kylkiviipaleita ja mausta itse.

Vierailija
6/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit toisinaan syödä pekonia aamiaiseksi. Normiannos eli puoli pakettia pekonia sisältää alle 300kcal, joten tuollaisella kalorimäärällä ei ole mitään merkitystä silloin tällöin syötynä. Vaikka kerta tai parikaan viikkoon ylimääräiset 300kcal pekonista ei tee juurikaan laihdutuskuurillesi hallaa.

Vierailija
7/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Pekoni on terveellisempää kuin maitotuotteet ja leipä. Pekonissa on vitamiinejä ja proteiiniä, ei se lihota. Pekoni itseasiassa pistää aineenvaihdunnan liikenteeseen, joten se tuo kropalle jopa miinuskaloreita! Eli huoletta voit syödä esim. 2 paketillista (800grammaa) ammulla ennen lounasta.

Tai.

Mitä.
Vittua.

Voiko ihmiset oikeasti olla noin tyhmiä kuin AP?
Ilmankos onkin läski. Ja läski tulee olemaan jatkossakin, siitä ei ole epäselvyyttä.

Vierailija
8/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nööö eks kuse miii, mut sä ap saat syödä vaikka kokonaisen hevosen jos sä vaan kulutat sen!! 

Täts it.

Vierailija
9/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi jos tosiaan suhteutat kalorit muuhun ruokaan. Omasta mielestäni pekoni on aika etovaa mutta jos sitä tekee mielesi niin kuulema kannattaa tehdä uunissa ritilän päällä että rasvat tirisee pois siitä. Muista pistää joku astia alle.

Vierailija
10/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, paketti päivässä pitää luut loitolla!

Eikun tosissaan: etköhän, kohtuudella. Enempi itse kaartelisin sokeria+turhaa valkoista viljaa kuin rasvaa.

Vierailija
11/11 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin syön pekonia,ehkä kerta viikkoon ja paino putoaa.Puoli pakettia paistetun kananmunan kanssa.Syön sitten päivällä hieman kevyemmin.Pitää nälkääkin hyvin,verrattuna vaikka leipään.