Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi verkostomarkkinointiin hurahtavat ovat lähinnä naisia?

Vierailija
27.08.2015 |

En halua väittää, että naiset olisivat hölmömpiä ja helposti höynäytettävämpiä kuin miehet, mutta eikö ketään muuta ihmetytä, miksi näitä muovikippoja, hajukynttilöitä ja luontaistuotteita kauppaavat ihmiset ovat melkein järjestään naisia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa.

Vierailija
2/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyramidihuijauksiin hurahtavat ovat lähinnä miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs sitten? Suurin osa lastentarhan opettajistakin on naisia. Ja parturi-kampaajista. Ja tarjoilijoista. Ja kaupan kassoista. Oikeastaan kaikista asiakaspalvelutöistä (mitä ainakin itselläni tulee mieleen). Verkostomarkkinointi nyt vaan on naisvaltainen ala siinä missä mikä tahansa muukin. Ei kaikki firmat ole höynäytys-juttuja. Suurin osa suoramarkkinoijista saa ihan asiallisen korvauksen tekemästään työstä.

Vierailija
4/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo verkostomarkkinointijutut on alun perin tarkoitettu kotirouville, joista ylivoimainen enemmistö on naisia. Verkostomarkkinointituotteet ovat usein naisia kiinnostavia juttuja.

Vierailija
5/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko siitä, että kaupattavat tuotteet ovat tyypillisesti enemmän naisille suunnattuja? Tietysti on paljon naisia joita astiat, kynttilät sun muut eivät kiinnosta ja miehiä joita kiinnostaa, mutta noin yleisesti ottaen. Jos joku keksisi miehiä kiinnostavan verkostomarkkinointijutun, niin varmasti olisi hurahtaneita. Paitsi että siinä vaiheessa ei enää puhuttaisi huuhaasta, höynäytetyistä hölmöistä ja tavallisesta krääsästä, vaan ainutlaatuisista laatutuotteista, joita ei saa mistään muualta.

Vierailija
6/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohderyhmä on naisia. Siis itselläkin on pari  ylihintaista kynttiläasetelmaa ihan vaan siitä syystä, että mulla on varaa ostaa jotain ihanaa, joskus. Mies ei vaan tajua miksi. Ei tarvitsekaan. Näin ollen miehet myynnin kohderyhmänä ovat poislaskettuja. Samaten mies esittelijänä ei ymmärrä kohderyhmäänsä.

Mutta vainko naiset tähän sortuisivat? Ehei. Enimmäkseen tiedän miehiä, jotka ovat menneet kaikkii pyramideihin mukaan, ensimmäinen poikaystäväni uskoi jopa niihin ketjukirjeisiin, jotka käskivät lähettää kympin niille edellisille, laittaa kirje kiertoon ja lisätä oman nimensä joukon jatkoksi.

Vierailija
7/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:17"]

Johtuisiko siitä, että kaupattavat tuotteet ovat tyypillisesti enemmän naisille suunnattuja? Tietysti on paljon naisia joita astiat, kynttilät sun muut eivät kiinnosta ja miehiä joita kiinnostaa, mutta noin yleisesti ottaen. Jos joku keksisi miehiä kiinnostavan verkostomarkkinointijutun, niin varmasti olisi hurahtaneita.

[/quote]Ei varmasti olisi. Luuletko, että yrittäjät ovat vain vuosikymmenien ajan jättäneet rahaa pöydälle, kun eivät ole viitsineet tai osanneet keksiä miehille sunnattua verkostomarkkinointituotetta? Ei varmasti. Onhan noita yrittäjiä ollut, mutta miehet eivät ole yhtä herkkäuskoisia kuin naiset.

Vierailija
8/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat yleensäkin herkempiä hurahtelemaan kuin miehet. Ihmedieetit, uskomushoidot ja muu hömppä ovat vahvasti naisten lajeja.

Vierailija
9/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:20"]

Johtuisiko siitä, että kaupattavat tuotteet ovat tyypillisesti enemmän naisille suunnattuja? Tietysti on paljon naisia joita astiat, kynttilät sun muut eivät kiinnosta ja miehiä joita kiinnostaa, mutta noin yleisesti ottaen. Jos joku keksisi miehiä kiinnostavan verkostomarkkinointijutun, niin varmasti olisi hurahtaneita.

[/quote]Ei varmasti olisi. Luuletko, että yrittäjät ovat vain vuosikymmenien ajan jättäneet rahaa pöydälle, kun eivät ole viitsineet tai osanneet keksiä miehille sunnattua verkostomarkkinointituotetta? Ei varmasti. Onhan noita yrittäjiä ollut, mutta miehet eivät ole yhtä herkkäuskoisia kuin naiset.

[/quote]

Ai herkkäuskoisia niinku sillä tavalla, että lankeaisivat pyramidihuijauksiin?

Vierailija
10/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sitä oikeaa tuotetta ei vaan ole vielä keksitty.

Vierailija
11/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:23"]

[/quote]

Sitä oikeaa tuotetta ei vaan ole vielä keksitty.

[/quote]

Tai itse asiassa, on. Wincapita, Ashley Madison... Sillä erolla, että kippoihin ja kynttilöihin höynähtäneet naiset saavat rahalleen vastinetta ;)

Vierailija
12/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko siitä, että kaupattavat tuotteet ovat tyypillisesti enemmän naisille suunnattuja? Tietysti on paljon naisia joita astiat, kynttilät sun muut eivät kiinnosta ja miehiä joita kiinnostaa, mutta noin yleisesti ottaen. Jos joku keksisi miehiä kiinnostavan verkostomarkkinointijutun, niin varmasti olisi hurahtaneita. Paitsi että siinä vaiheessa ei enää puhuttaisi huuhaasta, höynäytetyistä hölmöistä ja tavallisesta krääsästä, vaan ainutlaatuisista laatutuotteista, joita ei saa mistään muualta.

[/quote]

Mun setä ja serkku (mies) myivät ainakin joskus jotain vitamiineja ynnämuita. Samoin mun mieshieroja.

Vierailija
13/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:21"]Naiset ovat yleensäkin herkempiä hurahtelemaan kuin miehet. Ihmedieetit, uskomushoidot ja muu hömppä ovat vahvasti naisten lajeja.
[/quote]

Olin mukana joskus jossain seminaarissa jossa oli kyse ravintolisästä, tai oli siihen kylkeen lanseerattu vaikka mitä muutakin.
Hirveesti oli miehiä!
Itse en lähtenyt mukaan kun kuulosti niin huuhaalta, olen nainen ;)

Vierailija
14/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:21"]Naiset ovat yleensäkin herkempiä hurahtelemaan kuin miehet. Ihmedieetit, uskomushoidot ja muu hömppä ovat vahvasti naisten lajeja. [/quote] Olin mukana joskus jossain seminaarissa jossa oli kyse ravintolisästä, tai oli siihen kylkeen lanseerattu vaikka mitä muutakin. Hirveesti oli miehiä! Itse en lähtenyt mukaan kun kuulosti niin huuhaalta, olen nainen ;)

[/quote]

On tiettyjä alueita, joilla myös miesten hurahduskynnys on matala. Kun luvassa on äkkiä ilmaista rahaa, isommat muskelit ja kikkeli tai 50 hevosvoimaa lisää vanhaan Golfiin, niin tuleepa setiin vipinää.

Vierailija
15/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:21"]Naiset ovat yleensäkin herkempiä hurahtelemaan kuin miehet. Ihmedieetit, uskomushoidot ja muu hömppä ovat vahvasti naisten lajeja. [/quote] Olin mukana joskus jossain seminaarissa jossa oli kyse ravintolisästä, tai oli siihen kylkeen lanseerattu vaikka mitä muutakin. Hirveesti oli miehiä! Itse en lähtenyt mukaan kun kuulosti niin huuhaalta, olen nainen ;)

[/quote]

On tiettyjä alueita, joilla myös miesten hurahduskynnys on matala. Kun luvassa on äkkiä ilmaista rahaa, isommat muskelit ja kikkeli tai 50 hevosvoimaa lisää vanhaan Golfiin, niin tuleepa setiin vipinää.

[/quote]

Mutta ne ovatkin Tärkeitä Asioita, vallan eri asia kuin naisten hössötykset.

Vierailija
16/16 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wincapitan äijäkerho kun ihan varmasti rahaa sataa kohta ovista.   'nuff said.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme