Oletteko koskaan sattuneet onnettomuuspaikalle? Vieläkö herättää tunteita?
Minä olen kerran. Auto oli törmännyt jalankulkijaan (lapseen). Tämä lapsi hengitti mutta oli tajuton ja hänen päästään vuosi verta. Oli aika karu näky... Joka kerta kun kuljen tuon kyseisen paikan ohi tuo tapahtuma tulee mieleen.
Kommentit (23)
Jep, kolme lasta ja yksi aikuinen meni siinä tällissä. Ei naurattanut se itsarikolari.
Ei onneksi ole jäänyt vaivaamaan, toki sellaisen aina muistaa.
En ole osunut pahoille onnettomuuspaikalle, mutta yksi tilanne jäi kyllä mieleen.
Olin lentänyt San Franciscoon, ja olin liukuportaissa lentokentällä menossa hakemaan matkalaukkua. Portaiden alapäässä istui isokokoinen vanhempi nainen ihan pökkyrässä. Verta oli aika paljon. En onneksi ehtinyt nähdä, mistä veri oli peräisin. Nainen oli ilmeisesti loukannut itsensä jotenkin niissä portaissa. Lentokentän henkilökuntaa oli onneksi jo auttamassa.
Muistan vain sen heikottavan ja oksettavan olon, joka minulle yhtäkkiä tuli, vaikka en yleensä ihan vähästä hätkähdä. Osansa heikotukseen teki varmasti myös pitkä lento ja unen puute.
Ja en siis edes nähnyt tilannetta, mutta muistan mukana olleiden aikuisten järkytyksen.