Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin selville pettääkö mies?

Vierailija
26.08.2015 |

hänen puhelimessa ei ole mitään epäilyttäviä tekstiviestejä, olen usein tarkastanut.

Hän on usein puhumaton, ei juttele koskaan juuri mitään. Raplaa puhelintaan kyllä, on netissä aina.

On usein tyly, ja ei huomioi minua tunnetasolla juuri mitenkään.

Hänellä on ystäviä joita tapailee aika usein.

Hänen FB.tä en pääse tarkastamaan. Jos kysyn onko joku ongelma, hän sanoo ettei ole.

Eilen kun menin hänen luo jotain selittämään, huomasin että hän oli katsomassa jotain naisten vaatesivustoja,

ja äkkiä laittoi sen pois kun tulin siihen. Mietin että miksi hän niitä katselee..

En suhtaudu avioliittoon kevyesti ja ennen kuin olisin eromassa, haluaisin hyvän syyn siihen.

Taloudellisesti olemme molemmat riippuvaisia toistamme.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sen miehen kanssa vaikka ihan avoimesti jutella, että ihmettelet kun käytös on muuttunut ja onko hänellä kaikki hyvin? Katos kun miehilläkin on huonoja ja hyviä päiviä ja oikeus olla allapäin.

Vierailija
2/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteinen s-bonus tai plussa tili? Sinne kirjautumalla näkee ostopaikat joissa käytetty plussa rai s-korttia. Voi vähän selvittää missä on ollut jos on jossain kaverillaan väittänyt olevansa ja onkin ollut ravintolassa esim. Siellä ei näy mitä on ostanut mutta summat ja liikkeet esim. Amarillo Lahti 82€. Ja jos ravintolassa on ostanut tuolla summalla niin sitten on maksanut jonkun muunkin ruuat.
Ratsaa lomakko kun esim. suihkussa, katso kuitit läpi. Koska miehen käytös ei nyt vakuuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun mies on suihkussa, lompakon ratsaaminen suihkussa olisi vaan hölmöä.

Vierailija
4/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et luota mieheesi, eroa. Jos luotat häneen, pysy. Kaikki on luottamuksesta kiinni. Turha sinun muuta miettiä. Et häntä omista, eikä sinulla ole oikeutta ratsata mitään.

Vierailija
5/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että on tyly. Käytöksensä sinua kohtaan johtuu sinusta itsestäsi. Lopeta tuo miehen kyttääminen.

Vierailija
6/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miksi oot ylipäätään menny naimisiin? tai se mies tuommosen kytän kanssa...

Vierailija
7/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalimieheltähän tuo kuullostaa.

Vierailija
8/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen kannattaa luottaa omiin vaistoihinsa. Jossain oli juttua aiheesta ja valitettavasti naisen intuitio on useimmiten oikeassa. Yksityisetsivän mukaan 99% tapauksista mies pettää jos nainen epäilee pettämistä.

On jotenkin huvittavaa, että varsinkin pitkissä parisuhteissa olevat sallivat miehilleen Tallinnan reissuja ja poikien reissuja ja ajattelevat naiivisti, että eihän se mies petä. Naiset pettävät tuollaisella ajattelutyylillä itse itseään. Tällä palstalla sen oikein näkee. Nykymaailmassahan on niin, että luottaa pitää aina ja mitään ei saa epäillä. Olethan aivan liian mustasukkainen jos epäilet, kyttäävä nainen, läheisriippuvainen!

Oon niin monta juttua kuullut näistä miesten pettämisistä ja itse joutunut varattujen miesten iskuyritysten kohteeksi baarissa yms. ja kuullut noista nettipettämisistä, että kyllä sitä vaan paljon tapahtuu.

Jos vaisto kertoo, että mies pettää, useimmiten asia valitettavasti on niin.

Vierailija
9/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole aikaisemmin häntä seurannut, mutta tietysti jos ihminen muuttuu yhtäkkiä, tulee mieleen että siihen on olemassa joku syy.  Hän saa vapaasti kulkea ja touhuta mitä haluaa, mutta tottakai haluaisin tietää

missä meidän suhde menee, nyt se on epäselvää minulle.

ap

Vierailija
10/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin konkrettista näyttöä asialle, en mennä minkään vaiston ja luulon mukaan.

Mutta miten sen saisin hankittua, se oli se ongelma.

ap

Vierailija
11/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloissa hän ei käy lainkaan, eikä käytä alkoholia juuri ollenkaan, eikä kulje Tallinassa poikaporukalla.

mutta iltaisin käy usein kavereiden luona ja pelaa jalkapalloa, jääkiekkoa jne.

ap

Vierailija
12/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:43"]

Ravintoloissa hän ei käy lainkaan, eikä käytä alkoholia juuri ollenkaan, eikä kulje Tallinassa poikaporukalla.

mutta iltaisin käy usein kavereiden luona ja pelaa jalkapalloa, jääkiekkoa jne.

ap

[/quote]

No nyt tuli oikein faktaa. Harrastaa urheilua! Epäilyttävä tapaus.

Vierailija
13/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varmasti iltaisin kavereidensa kanssa?

Mulla vähän sama tilanne, epäilen jotain. Ottaa todella paljon päähän, luulin, että tähän mieheen voisi luottaa. Nyt kuitenkin vaistot kertoo jotain aivan muuta, ja käyttäytymisensäkin muuttunut.

Sun täytyis kai selvittää, meneekö iltaisin oikeasti kavereidensa luo.

Vierailija
14/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole oikeutta mennä tutkimaan hänen kännykkää eikä hänen tavaroitaan. Joko sinä luotat häneen tai sitten et. Mutta tuolla touhulla sinä ainakin ajat hänet pois. Eihän kukaan halua asua ainoharhaisen vakoojan kanssa.

Vierailija
15/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pitäisi selvittää mitä tekee ja missä kulkee, mutta miten? 

itsekin urheilen enkä petä kuitenkaan.

ap

Vierailija
16/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salasuhteessa ja olemme niin tarkkoja miehen kanssa, että on vaikea saada mitään vihiä pettämisestä jos ei hanki jotain etsivää.

Vierailija
17/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 09:54"]

Juu pitäisi selvittää mitä tekee ja missä kulkee, mutta miten? 

itsekin urheilen enkä petä kuitenkaan.

ap

[/quote]

Seuraamalla.

Vierailija
18/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän suhde on vaan menny seuraavalle levelille, tai sitten olet niitä naisia joiden täytyy 24h roikkua hihassa kiinni.
M40

Vierailija
19/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 10:15"]

Ehkä teidän suhde on vaan menny seuraavalle levelille, tai sitten olet niitä naisia joiden täytyy 24h roikkua hihassa kiinni. M40

[/quote]

Me vietämme oikasti tosi vähän aikaa yhdessä, kummallakin on joka ilta iltamenoja ja olemme päivät töissä.

Että se siitä roikkumisesta :D))

ap

Vierailija
20/22 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistatko miehesi? Mistä olet oikeutuksen saanut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän