Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on tunne, että mies käy lukemassa kirjoittamiani juttuja täällä

Vierailija
26.08.2015 |

Seurustelemme. Minusta tuntuu, että mies tietää, mitä tänne kirjoitan. Ottaa aina puheeksi asian, josta olen tännne viimeksi kirjoittanut. Käytämme eri tietokoneita ja mies ei ole voinut päästä minun koneelleni tutkimaan sivuhistoriaa tai yleensäkään käyttämään tätä. Hän on taitava (entinen tietokonenörtti) näiden kanssa. Onko mahdollista, että hän olisi voinut jotenkin tutkia, mistä nämä viestit tulevat ja löytänyt kirjoittamani?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit epäillä mun myös kommentoivan näitä.

Vierailija
2/13 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt vainoharhan määritys paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sun mies ole. Se on omatunto joka painaa tänne kirjoittamastasi paskasta

Vierailija
4/13 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia juttuja kirjoitat?

Vierailija
5/13 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kysyä mieheltäsi?

Vierailija
6/13 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan tästä aamulla, kulta.

Vierailija
7/13 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli käytätte samaa wifiä ja/tai hän on asentanut vakoiluohjelman tietokoneellesi, niin tuo on täysin mahdollista.

Vierailija
8/13 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 01:18"]

Mikäli käytätte samaa wifiä ja/tai hän on asentanut vakoiluohjelman tietokoneellesi, niin tuo on täysin mahdollista.

[/quote]

Hän ei ole voinut päästä koneelleni asentamaan mitään ohjelmia. En käytä wifiä.

t.ap

Vierailija
9/13 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies tunnistaa kirjoitustyylisi tai sinut/itsensä niistä jutuista, joita tänne kirjoitat. Mitä pahaa siinä on, jos mies lukee juttujasi julkisella foorumilla?

Vierailija
10/13 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt että käyt täällä ennen kuin kirjoitit siitä minun sukupuolielimestäni, niin että tunnistin.

Vierailija
11/13 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pöllömpi aihe, itse epäilin samaa entisestään, tietää kyllä että kirjoitan täällä. En sitten tiedä lukeeko enää, mutta luonteen puolesta ja pakkomielteinen käytöksen puolesta, olen aivan varma, että on urkkinut täällä. Lähinnä ahdistavalta sellainen tuntuu, ja jokaisellahan on oikeus lukea toki mitä palstoja haluaa, mutta itse erotan kyllä missä kulkee yksityisyyden raja. Mutta elää ei, nuo on nuo liian takertuvat ja riippuvaiset juuri luonteeltaan sellaisia, että kaikki mitä kumppani tekee tai ex on pakkomielteistä, osa noista pösilöistä keksii mitä säälittävimpiä tapoja, vaikka tekeytyminen joksikin toiseksi henkilöksi täällä ja kun tietää toisesta paljon asioita niin aihepiirikin on helppo keksiä.

Vierailija
12/13 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 01:46"]Ehkä mies tunnistaa kirjoitustyylisi tai sinut/itsensä niistä jutuista, joita tänne kirjoitat. Mitä pahaa siinä on, jos mies lukee juttujasi julkisella foorumilla?
[/quote] No se paha niissä on, että on olemassa yksityisyys ja toisen liika uteliaisuus ei aina ole tervettä, eikä se kumppanista välttämättä tunnu hyvältä, vaan ahdistavalta. Silloin toinen yrittää tulla liian paljon toisen yksityis elämään mukaan, vaikka ei ole edes kutsuttu. Sitä kutsutaan myös toiselta nimeltä stolkkaamiseksi.

Vierailija
13/13 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso meneekö vanhanaikaiseen. Kirjoitat osasta aiheita vanhaan malliin ja osasta vaikka kännykällä tai muulla laitteella, muun verkon kautta. Tarttuuko vain ensimmäisiin aiheisiin?