Tuntuu, kuin yksi mies haluaisi koskea vartaloani
Onko joku kokenut samanlaista? Omituinen tunne. Molemmat varattuja, eikä mielestäni ole flirttailtu puolin eikä toisin. Vai aistinko väärin?
Kommentit (10)
Kosketelkaa toisianne - Franck Pappa
Onko jollain kokemusta? Olitko oikeassa vai väärässä?
Kysy ''hei, minusta tuntuu että haluat koskea vartaloani, olenko oikeassa?'' niin eiköhän selviä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:37"]
Onko jollain kokemusta? Olitko oikeassa vai väärässä?
[/quote]
just olin lapsen harrastusryhmän harkoissa mukana, kentän laidalla. Siellä oli isä, joka jotenkin riisui minut katseellaan... Tätä jatkui kauan, eikä silti ollut epämukava olo. Ihan asiallisesti pukeutunut olin, musta trikoomekko päällä, yläosa tosin oli kolmiobikini että narut oli niskan takana. Jotenkin kutkuttaa että nähdään tuolla uudestaankin. Kivannäköinen ruskettunut mies.
Oletko sama tyyppi joka "näkee miehistä erinäisiä asioita "läpi""?
Se sinänsä on ihan normaalia, että joskus kokee jonkun haluavan itseään. Ja se kokemus voi olla oikea tulkinta, tai sitten ei...
Olen nainen. En koe, että mies erityisesti haluaisi seksiä kanssani, vaan nimenomaan haluaisi koskea ja tunnustella kroppaani. Hieman outo tunne. En näe miehistä läpi, se on joku muu.
Aika moni mies haluaa kosketella vastakkaisen sukupuolen edustajaa joten en pitäisi tunnettasi mahdottomana.
Välillä tuollaista voi kyllä aistia. Et siis välttämättä ole väärässä.