Mitä mieltä nimiyhdistelmästä Siru Edith Aurora
Minusta on aivan ihana, kaunis ja pehmeä. Sukunimi on myös pehmeä, eli sointuisi hyvin.
Kommentit (22)
Ihan kiva, jos tosiaan sukunimi ei ole luokkaa Römpsänen
Jätä Siru pois tuosta. Ei sovi mukaan tyyliltään.
Minun mielestäni Edith Siru Aurora olisi parempi. Mutta pidän myös Siru Edith Aurora nimestä. Hyviä nimiä!
Kaksi suomalaista nimeä ja yksi ulkomaalainen? Laita Eedit.
Kivoja nimiä, mutta jostain syystä en oikein pidä niistä yhdistelmänä. Ehkä siksi että Siru tuntuu tosi suomalaiselta, mutta Edith ja Aurora "ruotsinkielisemmiltä" vaikka ovat suomenkielisilläkin käytössä. Siru Aurora Edith miellyttäisi ehkä hitusen enemmän, mutta mieluiten vaihtaisin Sirun vaikka Sagaan. Muttioitahan nämä ovat :)
Sirusta en tykkää, mutta Edith Aurora on kaunis :)
Siru ei ole minusta kiva (kuulostaa sellaiselta lähiöbaarin kantikselta), muut kaksi ovat kyllä kauniita.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:16"]
Kivoja nimiä, mutta jostain syystä en oikein pidä niistä yhdistelmänä. Ehkä siksi että Siru tuntuu tosi suomalaiselta, mutta Edith ja Aurora "ruotsinkielisemmiltä" vaikka ovat suomenkielisilläkin käytössä. Siru Aurora Edith miellyttäisi ehkä hitusen enemmän, mutta mieluiten vaihtaisin Sirun vaikka Sagaan. Muttioitahan nämä ovat :)
[/quote]
Muttioitahan=Mutta makuasioitahan. Kädet ei pysy ajatusten perässä :D
Kaunis nimi, mutta ehkä vielä kauniimpi ilman Sirua :)
Siru on kyllä kaikkea muuta kun pehmeä! Ihan hirveä nimi! Edith Aurora on ihana nimi :) Voisin harkita omallekkin
Edithistä tulee heti mieleen Edith Bunker joka oli rasistisen Archie Bunkerin vaimo ohjelmassa Perhe on pahin
Kauniisti sointuu, nimet sopivat myös yhteen. En itse pidä nimestä Siru joten sen vaihtaisin toiseen, mutta hyvä että itse tykkäät :)
Sirupiru