Läski kassa (minä)
Oon hirveä läski 167cm/96kg (mutta ihan ok-näköinen) ja kaupan kassalla duunissa. Pari päivää sitten komea mies ei edes huomannut mua, vaan tuijotti olkani yli toisen kassan nättiä pimua. Paha mieli tuli (haistakaa paska mulkut äijät), mutta myös päätös aloittaa laihdutus. Kai mäkin joskus sitten saan komean miehen!
Kiitos tuosta sunnuntaipäivästä!
Kommentit (12)
Mulle on kyllä ihan sama minkä paksuinen kassahenkilö kaupassa on. Kunhan on ystävällinen ja reipas niin on mun mielestä ihan täydellinen.
Komeista miehistä ei ole kuin harmia. Tai miehistä ylipäätään :D
No se mies kävi vain kaupassa, eikä tiennyt olevansa treffeillä kanssasi :D Ei se kai tahallaan yrittänyt olla mulkku.
Mämä ovat vissin naisten ongelmia, kun mieli pahoittuu siitä, ettei satakiloisena saa huomiota komeilta miehiltä. Ihan tavallinen, normaalipainoinen mieskin on ilmaa kauniille naisille.
En minä valitse kassaa sen mukaan, missä on kaunein/komein myyjä. Etkä sä voi tietää, mitä mies sinusta ajatteli tai millaista ihmistä hän pitää viehättävänä.
Minun lähikaupassani on töissä pienikokoinen ja hoikka mies, joka on ihana!
Ei miehen välttämättä tarvitse olla pitkä tai harteikas miellyttääkseen silmää tai ollakseen kiva.
Vaikka niin usein väitetään, tai niin monet miehet luulevat. Se riippuu ihmisestä. Vaikka ajattelisit olevasi "hirveä läski", niin mies ei luultavasti niin ajatellut.
Anteeksi mutta naurattaa... :) Miksi asiakkaiden pitäisi sinulle huomiota osoittaa? Olen itsekin kassalla töissä ja kiva on, jos asiakas muistaa kiitos, heippa tms. sanoa lähtiessään. En pahoita mieltäni vaikkei sanoisikaan. Mun tehtäväni on tervehtiä, kiittää ja olla ystävällinen, mutta en pistä pahaksi asiakkaiden puhumattomuudesta.
haluat itse pinnallisena komean miehen mutta itket kun komea mies ei halunnut läskiä?
Pistä tissit esille paremmin ettei tarvitse naapurikassalle katsella.
AP jatkaa. Komistus ei tiennyt olevansa treffeillä mun kanssa. Anteeksi purkautuminen, on ollut jo pitempään jotenkin vaille jäänyt olo kun on ilmaa parisuhteensolmimismielessä sellaisille miehille, jotka paremmin kiinnostaisi. Ymmärrän myös tuon mainitun kommentin, että tältä tuntuu olla tavallinen mies. En tiedä, voinko miesten puolesta edes omalta kohdaltani mitään muuttaa, kun jotkut miehet vaan säväyttää enemmän kuin muut, ja suhde on valitsemani miehen kanssa olisi sitten tositarkoituksella vaikka loppuelämäksi.
Mutta suurin ilo tässä tuli nyt omasta energisoitumisesta ja itsensä kuntoon saattamisen aloittamisesta. Kiitos kommenteista.
Joo se komea mies tykkäs pienemmistä naisista. Tykkääthän säkin ilmeisesti komeista miehistä enemmän kuin taviksia näköisistä. Tai ehkä se mies vaan tykkäs sen työkaveris kasvoista enemmän kun sun.
Ihanan voimaannuttavaa! Tsemppiä!