Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit BB-SORELLA, hävettäiskö astua julkisuuteen?

Vierailija
01.10.2006 |

Mä en kehtais naamaani enää näyttää- missään! En kyllä ainakaan samaan duunipaikkaan palaisi. Vähänkö noloa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tietäisin miten häneen suhtaudutaan ulkomaailmassa, voisi jäädä tulematta.

Vierailija
2/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tippua eilen kun tpy selitti, että ei voi osallistua seksikeskusteluun kun voi imago kärsiä siviilissä ja töissä... Sori beibe, peli on jo menetetty tolta osin =))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilei Mikan kurkussa heti toisena bb-iltana. Pyysi oikein LISÄÄ. On kiroillut, juonut itsensä sammuksiin, aiheuttanut eripuraa, valehdellut jne. Tälläinenkö hyväksyttävää 4-luoka opettajalle?

Miten tälläinen ihminen voi enää opettaa moraalia ja hyväksyttävää alkoholikäyttäytymistä ja sanoa, ettei saa kiroilla? Kun itse on tehnyt tätä JULKISESTI.

Vierailija
4/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sitä, että on heti kiinni tuntemattomassa miehessä ja antanut tälle selvää seksuaalista signaalia...ei yhdenillan jutuissa kai mitään väärää ole, mutta en mä niitä niin hyväksyttävinäkään pitäisi...ainakaan tuolla tavalla televisiossa.

Vierailija
5/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua hävettäisi ja olisin tietty vihanen sille kähmijä-äijälle myöskin. yksityisasioita en toivoisi lasteni levittelevän kaikkien olkkareihin.

Vierailija
6/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, Ootko sä yhtään seurannut 24/7:sta Soren touhuja? Vaikuttaa vähän siltä, ettet ole, muuten et päästäisi näppikseltä tuollaista tekstiä :)

Vierailija
7/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se MIka? Jos olisit telkkarissa kähminyt sammunutta, puolustuskyvytöntä naista, hävettäisikö sua?

Hyvä, siskot, hyvä!

Vierailija
8/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käsketty kuvitella itseään Mikan tai Tatun tai Jennin housuihin, vain Sorellan.

Vierailija
9/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun nyt oli Sorellasta puhe. Jos itse olisin tuolla tavalla julkisesti tössinyt, niin en todellakaan kehtaisi missään enää näyttäytyä.

Vierailija
10/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulis sitte neuvomaan sulle, kuinka pitää syödä ja että lopeta tupakointi, kun se on niin epäterveellistä.

on se opettajallakin joku vastuu.

Vierailija
11/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan häpeissään. Jos mun lapsi tekis telkkarissa Sorellan juttuja olisin kyllä niin nolona. Kaikenlaisia tyyppejä sinne opettajakoulutukseen pääseekin. Mutta hei, kyllä varmaan suurin häpeä on Sorellan koulun rehtorilla. Kyseenalaistaa kooulun maineen.

Vierailija
12/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meinasin tippua eilen kun tpy selitti, että ei voi osallistua seksikeskusteluun kun voi imago kärsiä siviilissä ja töissä... Sori beibe, peli on jo menetetty tolta osin =))))

Vierailija
13/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lääkärit todellakaan tee pelkästään terveyttä edistäviä ratkaisuja elämässään.

Vierailija:

ja tulis sitte neuvomaan sulle, kuinka pitää syödä ja että lopeta tupakointi, kun se on niin epäterveellistä.

on se opettajallakin joku vastuu.

Vierailija
14/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin alakoulujen opettajiston keskuudessa meininki on usein melkoisen reipasta, etenkin, jos opettajainhuoneen keski-ikä on alhainen. Nämä rempseät ja sosiaaliset tyypit ovat opettajina usein paljon innovatiivisempia kuin ne alkuopetuksen hissukat.

Tuttavapiirissäni on siis useampia alakoulun opettajia.

Vierailija:

varmaan häpeissään. Jos mun lapsi tekis telkkarissa Sorellan juttuja olisin kyllä niin nolona. Kaikenlaisia tyyppejä sinne opettajakoulutukseen pääseekin. Mutta hei, kyllä varmaan suurin häpeä on Sorellan koulun rehtorilla. Kyseenalaistaa kooulun maineen.

Vierailija
15/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin rautakaupan kautta kotiin, vaseliinia ja köyttä

Vierailija
16/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Avaa silmät, tällaista todella tapahtuu

Eivät lääkärit todellakaan tee pelkästään terveyttä edistäviä ratkaisuja elämässään.

Vierailija
17/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei voi kieltää lapsia tekemästä sitä? Ettekö te koskaan itse kiroile? Tai tee muutakaan arveluttavaa? Mä kiroilen ainakin, poltan joskus tupakkaa ja juon alkoholia, mutta en hyväksy sitä oppilailtani enkä myöskään lapsiltani. Mä olen aikuinen, ja ne lapsia. Siinä on selvä ero!

Mutta itse kysymykseen - hävettäisi! Siksi ei ole tullut mieleenkään hakea bb-taloon. Tiedän jo etukäteen, että mokaisin jotenkin...

yläkoulun ope

Vierailija
18/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hän ei voi kieltää lapsia tekemästä sitä? Ettekö te koskaan itse kiroile? Tai tee muutakaan arveluttavaa? Mä kiroilen ainakin, poltan joskus tupakkaa ja juon alkoholia, mutta en hyväksy sitä oppilailtani enkä myöskään lapsiltani. Mä olen aikuinen, ja ne lapsia. Siinä on selvä ero!

Mutta itse kysymykseen - hävettäisi! Siksi ei ole tullut mieleenkään hakea bb-taloon. Tiedän jo etukäteen, että mokaisin jotenkin...

yläkoulun ope

Jos tietäisin mitä on vastassa niin olisin lähinnä kauhuissani. Sorellan oma versio on vähän eri mitä tämä julkisuuden " sammui vieraan miehen sänkyyn" . Sorella on itse sanonut NUKAHTANEENSA. Kyllä minuakin näin herkkäunisena vähän epäilyttää, mutta toisaalta kun katsoo esim. oman miehen nukkumista niin... Se ei herää edes vaikka putoaa lattialle!

Kysymykseen, MINUA hävettäisi! Hävettäisi vaikka olisin kuka tahansa noista. En ikimaailmassa menisi tuonne, pelkkä ajatuskin niin alkaa hävettää...

Vierailija
19/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorella tekee em. asioita tv:ssä sellaiseen aikaan, jolloin ei pitäisi alakouluikäisiä enää olla tv:n ääressä ja sellaisessa ohjelmassa, jota vanhempien ei pidä antaa lastensa katsoa. Vanhemmille tuskin on suuri henkinen järkytys nähdä 30-vuotias opettaja kiroilemassa tai nauttimassa alkoholia (tai sitten oli jo aikakin herätä todellisuuteen).

Yleensä lapset kyllä näkevät pussaamista ja alkoholin käyttöä ja kuulevat kiroilua kotonaan, näiden päätoimisten kasvattajien harrastamana, tai jos kotona ei koskaan tällaisia paheita voi tavata, niin ehkäpä ovat kuulleet, että ihan tavalliset aikuiset joskus tällaistakin tekevät.

Ja kyllä olen nähnyt lihaviakin lääkäreitä televisiossa.

Vierailija:

No tuskin ne tekee niitä TV:ssä! HUOMAA ERO!

Vierailija
20/21 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ovat aikuisia, olivat sitten opettajia, duunareita, opiskelijoita tai vaikka poliiseja.

Viittaus lihaviin lääkäreihin koski väitettä, jonka mukaan lääkäri ei voisi olla uskottava, jos hänellä on terveyttä heikentäviä paheita.

30

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan