Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tervehtiminen facebookissa (jota en tunne)

Vierailija
24.08.2015 |

Näin kesällä yhden söpön miehen jonka kanssa vaihdoin ihan vain pari sanaa. Hän on jäänyt mieleeni ja ihan huvikseni mietin, että kehtaisinko tervehtiä häntä facebookin kautta? Mies oli liikkeellä autolla ja otin sen rekisterinumeron ylös, jota kautta sain tietää miehen nimen ja löysin facesta. Mies ei siis tiedä, että tiedän hänen nimensä, enkä usko hänen ottaneen selvää minun nimestäni (minäkin olin autolla liikkeellä). 

Olen käynyt katsomassa hänen profiiliaan varmaan 20 kertaa... Harvoin ihastun tai kiinnostun näin, mutta toisaalta olen super epäitsevarma ja ujo. Huvittaa jotenkin jo tää oma kiinnostuneisuus, miten uskallan ikinä tehdä mitään :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty voit yrittää jotain hillitympääkin jos siltä tuntuu, mutta älä ainakaan kokonaan jätä yrittämättä :) sitä ei oo kiva muistella jälkeen päin. Ei voi tietää vaikka se tykkäis just siitä että sanot suoraan ettet voinut jättää selvittämättä sen nimeä ym. Tai sano vaikka että laitoit agentit selvittämään :D

Vierailija
22/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kerran lähestyi mies, jota en ollenkaan tuntenut (enkä ollut huomannut) tekstiviestillä jossa luki alla että "salainen ihailijasi se ja se"! Kävi ilmi, että oli kiinnittänyt minuun huomiota työpaikkaruokalassa :D Ei se mua haitannut, mutta kun mies oli ainakin 15 vuotta vanhempi, niiin vaikka olikin ok niin ei vaan tunteet syttyneet. En osannut oikein pelästyä tuosta, vaikka se outoa olikin. Näistä oudoista stalkkaamisista puheenollen...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella creepyä.

Vierailija
24/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:44"]

No tietty voit yrittää jotain hillitympääkin jos siltä tuntuu, mutta älä ainakaan kokonaan jätä yrittämättä :) sitä ei oo kiva muistella jälkeen päin. Ei voi tietää vaikka se tykkäis just siitä että sanot suoraan ettet voinut jättää selvittämättä sen nimeä ym. Tai sano vaikka että laitoit agentit selvittämään :D

[/quote]

No en kyllä keksi miten voisin toimia kun ilman rekisterinumeroa en tietäisi hänestä yhtikäs mitään. 

ap

Vierailija
25/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no jos olisin oikein kiinnostunut voisin mennä norkoilemaan sinne hänen taide-jonnekin työpajalle ja olla kuin sattumalta ilmestynyt sinne, enkä koskaan sanoa, että tiesin ihan vartavasten tulla sinne. Täytyy miettiä...

ap

Vierailija
26/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:15"] Ihme stalkkeri olet. [/quote] Oonko oikeesti? Rekisteritiedothan on ihan julkista tietoa! :D En mä nyt kenen tahansa kohdalla niistä edes kiinnostu... Mutta en taida uskaltaa, olis aika tylsää, jos mies ajattelis samoin kuin sinä... ap [/quote] Minua ainakin alkaisi hirvittää.

[/quote]

Miksi?

ap

[/quote

Et tiedä?

ap

Vierailija
27/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:34"]Ota yhteyttä :) mutta älä nyt kerro tosiaan miten hänet löysit. Keksi joku muu keino...
[/quote]

Miksei vois kertoa?
Aika imartelevaa oikeastaan :)
Minä joskus nuorena liftasin erään nuoren miehen kyytiin. Puhelimeni soi autossa ja vastasin siihen omalla nimelläni.
Jäin pois kyydistä ja tunnin päästä soi puhelin ja tää tyyppi soitti jonka kyytiin olin liftannut!
Minulla on etunimi joka ei ihan hirveän yleinen ole ja hän oli soittanut numerotiedusteluun ja pyytänyt kaikkien minun nimisten numerot siitä kaupungista! Oli pari väärää sattunut kohdalle ennen minua.
Tapasinkin miehen myöhemmin muttei siitä mitään juttua kyllä tullut :)

Vierailija
28/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:34"]Ota yhteyttä :) mutta älä nyt kerro tosiaan miten hänet löysit. Keksi joku muu keino... [/quote] Miksei vois kertoa? Aika imartelevaa oikeastaan :) Minä joskus nuorena liftasin erään nuoren miehen kyytiin. Puhelimeni soi autossa ja vastasin siihen omalla nimelläni. Jäin pois kyydistä ja tunnin päästä soi puhelin ja tää tyyppi soitti jonka kyytiin olin liftannut! Minulla on etunimi joka ei ihan hirveän yleinen ole ja hän oli soittanut numerotiedusteluun ja pyytänyt kaikkien minun nimisten numerot siitä kaupungista! Oli pari väärää sattunut kohdalle ennen minua. Tapasinkin miehen myöhemmin muttei siitä mitään juttua kyllä tullut :)

[/quote]

Söpöä!

ap

Minäkään en antanut yhdelle (elämäni anoalle yhdenillanjutulle) yhteystietojani, koska en oikeasti ollut etsimässä seuraa ja olin ihan varma, ettei tyyppi oikeasti haluaisi enää nähdä minua (en halunnut pettyä odottaessani soittoa). Maanantaina töissä soi puhelin ja minua kysyttiin; olin kuitenkin livauttanut työpaikkani nimen ja nimeni, joten mies sai minut kiinni :) Mekin tapailimme muutaman kerran mutta erosimme sitten sovussa, koska emme oikeasti sopineet yhteen. Meillä oli muuten sama syntymäpäivä, eri vuosina tosin, sekin oli siinä erikoinen juttu! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan