Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tervehtiminen facebookissa (jota en tunne)

Vierailija
24.08.2015 |

Näin kesällä yhden söpön miehen jonka kanssa vaihdoin ihan vain pari sanaa. Hän on jäänyt mieleeni ja ihan huvikseni mietin, että kehtaisinko tervehtiä häntä facebookin kautta? Mies oli liikkeellä autolla ja otin sen rekisterinumeron ylös, jota kautta sain tietää miehen nimen ja löysin facesta. Mies ei siis tiedä, että tiedän hänen nimensä, enkä usko hänen ottaneen selvää minun nimestäni (minäkin olin autolla liikkeellä). 

Olen käynyt katsomassa hänen profiiliaan varmaan 20 kertaa... Harvoin ihastun tai kiinnostun näin, mutta toisaalta olen super epäitsevarma ja ujo. Huvittaa jotenkin jo tää oma kiinnostuneisuus, miten uskallan ikinä tehdä mitään :D

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu siihen facebookiin.

Vierailija
2/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatiivipronomini "joka" viittaa lähimpään edeltävään sanaan. Et siis tunne facebookia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ei kellään oikeaa mielipidettä itse asiaan? 

Ap

Vierailija
4/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme stalkkeri olet.

Vierailija
5/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottava olet.

Vierailija
6/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:13"]

Äh, ei kellään oikeaa mielipidettä itse asiaan? 

Ap

[/quote]Laita pieni viaton viesti hänelle: "Hei, näytät tutulta, juteltiinko me Xkuussa Y:n torilla?"

t. 3

Vierailija
7/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sitä vaan eletään. Go for it!

Vierailija
8/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi miehen kavereista joku tutuntuttu, jota pyydät ensin kaveriksi. Sitten voit sanoa, että törmäsit hänen profiiliinsa kaverin sivuilla.

Vierailija
9/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:15"]

Ihme stalkkeri olet.

[/quote]

Oonko oikeesti? Rekisteritiedothan on ihan julkista tietoa! :D En mä nyt kenen tahansa kohdalla niistä edes kiinnostu... Mutta en taida uskaltaa, olis aika tylsää, jos mies ajattelis samoin kuin sinä...

ap

Vierailija
10/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:15"]

Ihme stalkkeri olet.

[/quote]

Oonko oikeesti? Rekisteritiedothan on ihan julkista tietoa! :D En mä nyt kenen tahansa kohdalla niistä edes kiinnostu... Mutta en taida uskaltaa, olis aika tylsää, jos mies ajattelis samoin kuin sinä...

ap
[/quote]

Kyllä on vähän pelottavaa tuo intensiteetti kun et tunne koko ihmistä...

Vierailija
11/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:18"]

Etsi miehen kavereista joku tutuntuttu, jota pyydät ensin kaveriksi. Sitten voit sanoa, että törmäsit hänen profiiliinsa kaverin sivuilla.

[/quote]

Ei siellä oo näkynyt. Asutaan kyllä aivan eri paikkakunnilla.

ap

Vierailija
12/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:15"]

Ihme stalkkeri olet.

[/quote]

ap
[/quote]

Minua ainakin alkaisi hirvittää.

Vierailija
13/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:15"] Ihme stalkkeri olet. [/quote] Oonko oikeesti? Rekisteritiedothan on ihan julkista tietoa! :D En mä nyt kenen tahansa kohdalla niistä edes kiinnostu... Mutta en taida uskaltaa, olis aika tylsää, jos mies ajattelis samoin kuin sinä... ap [/quote] Kyllä on vähän pelottavaa tuo intensiteetti kun et tunne koko ihmistä...

[/quote]

Jaa, no joo... Aika intensiteetillä se tutustumiseen liittynyt tilannekin oli... Mulla nyt on aina sellaista, jos kiinnostun. Mieskin käyttäytyi huomioni herätessä melkoisen intensiteettisesti :D Eli syyttäköön itseään, että joku hulluna kiinnostui!

ap

Vierailija
14/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:15"] Ihme stalkkeri olet. [/quote] Oonko oikeesti? Rekisteritiedothan on ihan julkista tietoa! :D En mä nyt kenen tahansa kohdalla niistä edes kiinnostu... Mutta en taida uskaltaa, olis aika tylsää, jos mies ajattelis samoin kuin sinä... ap [/quote] Minua ainakin alkaisi hirvittää.

[/quote]

Miksi?

ap

Vierailija
15/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin mainitsematta sen, että kaivoit kaverin rekkarin avulla nimen.. :D Liian spookia.
Fb nyt ehottelee kaikenmaailman kaverinkavereita useinki, sano vaan että törmäsit profiiliin sattumalta :D

Vierailija
16/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä kaveriksi ja laita sitten sille viestissä linkki tähän keskusteluun.

Vierailija
17/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:29"]

Jättäisin mainitsematta sen, että kaivoit kaverin rekkarin avulla nimen.. :D Liian spookia. Fb nyt ehottelee kaikenmaailman kaverinkavereita useinki, sano vaan että törmäsit profiiliin sattumalta :D

[/quote]

Niin no se on kyllä totta, että enpä mä siitä kovin ylpeä ole, mutta inhoan valehtelua ja pelkään ihmisen arvaavan asian oikean laidan koska eihän sitä nyt tarvii olla mikään einstein tajutakseen, mistä tiedän hänen nimensä. Oon yltiörehellinen, ehkä siksikin nämä tutustumisjutut vähän hankalia. 

ap

Vierailija
18/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä :) mutta älä nyt kerro tosiaan miten hänet löysit. Keksi joku muu keino...

Vierailija
19/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en ymmärrä miksi ei sais elää täysillä, kiinnostua täysillä, ja etsiä joku tyyppi noinkin helpolla tavalla käsiinsä, että se väännetään pelottavaks :O Pitäisi varmaan olla kaiken suhteen niin hillitty ja tylsä ja antaa vaan olla. Jännä elämä hä?? Onhan se pelottavaa seurata OMIA tunteita.. Jos toista häiritsee ja seuraa silti, sitten se muuttuu pelottavaks. Ihmeellistä elämää varmaan tuollainen "tää saattaisi olla pelottavaa"hömppä

Vierailija
20/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:35"]

Mää en ymmärrä miksi ei sais elää täysillä, kiinnostua täysillä, ja etsiä joku tyyppi noinkin helpolla tavalla käsiinsä, että se väännetään pelottavaks :O Pitäisi varmaan olla kaiken suhteen niin hillitty ja tylsä ja antaa vaan olla. Jännä elämä hä?? Onhan se pelottavaa seurata OMIA tunteita.. Jos toista häiritsee ja seuraa silti, sitten se muuttuu pelottavaks. Ihmeellistä elämää varmaan tuollainen "tää saattaisi olla pelottavaa"hömppä

[/quote]

Tää on totta. Tyyppi on näköjään taiteilija, eli ei luulis silleen pelkäävän outoja naisia :D Mutta epäilen nyt kyllä itseäni ja kiinnostavuuttani etenkin, mutta kun en tunne facebookkiakaan(!) niin teinpähän nyt tällaisen aloituksen, että miten siellä ihmiset lähestyy :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi