Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut paha

Vierailija
24.08.2015 |

Olen ollut paha äiti

http://keskustelu.suomi24.fi/t/3328302/aitini-on-paha-039%28

sekaisin PÄÄSTÄÄN

17.12.2006 10:40

Olen ollut todella paha äiti lapselleni,se on loppunut mutta unohtaa enkä antaa anteeksi itselleni en voi koskaan!Olen kirjoittanut mll:n päivystäjälle ja saanut vastauksen sekä kaksplus lehteen josta vastasivat minulle.Ensimmäinen vuosi lapseni kanssa meni todella hienosti,kertaakaan en edes huutanut hänelle...kun uhma tuli ja lapseni luonne on ollut aina hyvin hankala,voimani loppuivat ja muutuin pahaksi.Haluan kertoa jälleen kaiken mitä olen tehnyt,menneisyyttäni en voi muuttaa,tulevaisuudessa olisi mahdollisuus hyvään elämään mutta en tiedä pystynkö elämään menneisyyden kanssa...itsemurhaa olen pitänyt ainoana mahdollisuutena,mutta lapseni takia en voi lähteä täältä,hän rakastaa minua niin paljon ja minä häntä...en todellakaan tiedä mitä tehdä...

Olen tönäissyt lapseni istumaan lattialle,olen läpsäissyt selkään,käteen,pyllyyn ja päälakeen,tukistanut,huutanut tosi pahoja asioita,tiuskinut vähän väliä,antanut luunappeja,tönäissyt sängylle selälleen kun hän on seisonut sängyn päällä...olen tehnyt teot täysin raivon vallassa,jälkeenpäin olen vasta älynnyt mitä olen tehnyt.Nämä asiat ovat todella vakavia ja tuntuu ettei tämmöisellä ihmisellä,joka on satuttanut omaa viatonta lastaan,ole mitään oikeutta enää elää!VASTATKAA MINULLE,PYYDÄN!!!

mitä mielipiteitä kirjoitus herättää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lievältä kuulostaa omaan äitiini verraten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselta menee joskus hermot, mutta tuo on jo järkyttävää.

Vierailija
4/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi koskaan olla omalle lapselleni niin raivona että satuttaisin häntä fyysisesti millään lailla!

Vierailija
5/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ei vielä mitään, äitini yritti aikoinaan hukuttaa minut vesiämpäriin, haukkunut minua ja mitätöinyt, uhkasi syöttää meille unilääkettä, että kuolisimme pois. hyväksyi isäni harjoittaman insestin ja kiduttamisen. hakkasi minua ja löi usein.

jälkeenpäin kehtaa väittää, että meillä olisi ollut unelma perhe ja kaikki olisi aina hyvin. niin kulissit pidettiin pystyssä, vaikka väkisin.

ulkopuolisen silmin varmasti olimmekin malliperhe; lapset istuivat kiltisti ja hiljaa, todellisuudessa, väkivaltaa uhkailua ja nöyryyttämistä, ei vaan uskallettu puhua kotioloista. :(

Vierailija
6/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt väärin ja sen ymmärrät. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Nyt suuntaat katseen tulevaan ja keskityt olemaan hyvä äiti ja hakemaan apua jaksamiseesi. Älä sorru kuitenkaan curlingiin vaan ole normaali aikuinen äiti lapsellesi.

Vierailija
7/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

upsis