Pitäisikö repäistä oikein kunnolla ja olla niinkun muutkin?
Olen niin kyllästynyt nykyiseen tilanteeseeni, olen aina yrittänyt olla muita parempi ja moraalisilta arvoilta parempi kun muut miehet. Olen erittäin hyväntahtoinen ihminen myös, koska minua on kiusattu paljon aikaisemmin ja en myöskään siedä pettämistä parisuhteissa, koska minua on petetty aikaisemmin jne.
Naisia elämäni aikana on ollut vain 1 (pitkä parisuhde), ja tekisi mieli vaan riuhtoa menemään vaan niinkun muutkin miehet kun ei millään tunnu olevan väliä kenellekkään. Kaikki tuntuu olevan vain samaa paskaa massaa, minne tahansa meneekin. Joka paikka tuntuu olevan vaan moraalittomia ja typeriä ihmisiä täynnä ja en tunnu löytävän mistään mitään tasokasta.
Olen myös suhteellisen komea, mm. (huono paikka verrata, mutta saatte jonkin käsityksen) esimerkiksi rekisteröidyin hot or nottiin ja sielä minulla on aina ollut 6.8-6.9 pisteet pelkällä naamakuvalla. Tähän vielä lisäksi olen käynyt 15-vuotiaasta asti salilla, joten nyt vähän yli 20+ vuotiaana näytän jo erittäin lihaksikkaalta ja olen lähes 190cm pitkä.
Kysymys kuitenkin kuuluu, menettäisinkö mahdollisuudet ns. niihin "hyviin" naisiin (jota ei ole tullu vielä edes vastaan omalle kohdalle) jos vain riuhtoisin ja panisin kaikkea mikä liikkuu niinkun muutkin miehet ja hyväksikäyttäisin ulkonäköäni minkä kerkeäisin?
En vain jaksa uskoa, että näin yli 20+ vuotiaanakaan enää löytää niin tasokasta naista, joka omistaisi moraalit, näyttäisi hyvältä ja olisi älykäskin kaiken lisäksi. Tuntuu siltä, että tällä ikää ne parhaimmat on viimmeistään jo viety ja huonompaankaan en haluaisi tyytyä kun itse on. Vaadin samaa tasoa naiselta mitä itse on, vaikka huonomman tason naisia kyllä olisi pilvinpimein yrittämässä jatkuvasti tutustua jne.
Pitkä avautuminen, missä ei edes pakosta ole mitään pointtia mutta kunhan nyt avauduin. Toivottavasti oli edes mielenkiintoista lukemista.
Kommentit (22)
20+ eli et saanut et koulun teinipissisprinsessaa ja nyt sinusta kyyninen. Voi voi.
Mitä kuvittelet itse saavasi irti moisesta "repäisystä"?
Järkeen käypä vastaus, kuulostat älykkäältä ihmiseltä.
Välistä sitä kuitenkin haluaisi draamaa ym. kuten kaikilla muilla. Se draamakin on sisältöä kuitenkin elämässä, vaikka ei hyvää sisältöä pakosta olekkaan mutta ennen sitä draamaa todennäköisesti on aina hyviäkin hetkiä. Tällä hetkellä elämä vain tuntuu sisältömättömältä, koska oma luonne on se että välitän erittäin paljon moraalisista arvoista ja yritän olla erittäin hyvä ihminen. Kuka helvetti sen edes luokittelee mikä on hyvä ja mikä huono loppujenlopuksi. Minulta rupeaa nuoruus pikkuhiljaa hiipumaan vaan käsistä, jos vain yritän aina olla se hyvä ja moraalillinen ihminen ja etsiä samankaltaista ihmistä, jota en isolla todennäköisyydellä tule edes koskaan löytämään. Joudun erittäin isolla todennäköisyydellä tyytymään huonompi tasoiseen kumppaniin moraalisilta, ulkonäkö, arvo periaatteilta joka tapauksessa.
Eniten tässä pelottaa, että monen vuoden päästä huomaan että nuoruus on mennyt ja olen jäänyt kaikesta ns. "normaalista" paitsi koska olen vain yrittänyt etsiä saman tasoista kumppania. Minulle itselle on myös väliä toisen ihmisen menneisyydellä, koska menneisyys tekee ihmisestä sen joka hän on. (Tiedän tämä on monen normaali moraalisen ihmisen mielestä väärä ajattelutapa, mutta omasta mielestä juuri oikea ja olen itse elänyt tämän mukaan myös, joten miksi minun täytyisi tyytyä ns. huonompaan) - näin viittauksena, yhdenyön jutut jne.
AP
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 05:06"]
20+ eli et saanut et koulun teinipissisprinsessaa ja nyt sinusta kyyninen. Voi voi.
[/quote]
Trolli oletan vai miten tämä liittyy yhtään mihinkään?
AP
Mitäs sitten, kun tapaat tällaisen "tasoisesi" kumppanin ja olet naiskennellut ympäriinsä, harrastanut yhden yön juttuja, kohdellut ihmisiä yhtenäisenä paskana massana, ja saatkin kuulla, että näiden asioiden takia et enää olekaan hänen tasoisensa, etkä häntä saa? Olisiko se sen arvoista?
Älä marise! Huonompi ihminen, just! Ehkä et olenkaan niin komea kuin luulet kun joudut tyytymään huonomman näköiseen ihmiseen?
Ehkä liikut vähän oudoissa piireissä/paikoissa jos siellä on tuollaista porukkaa ketkä vaan pettää tai haluaa yhden yön juttuja.
Oisko kummiskin peiliin katsomisen paikka?
Pitäiskö vähän hellittää ja lopettaa täydellisen ihmisen etsiminen ja löytää vahingossa vaikka rakkautta /tunteita?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 05:33"]
Älä marise! Huonompi ihminen, just! Ehkä et olenkaan niin komea kuin luulet kun joudut tyytymään huonomman näköiseen ihmiseen? Ehkä liikut vähän oudoissa piireissä/paikoissa jos siellä on tuollaista porukkaa ketkä vaan pettää tai haluaa yhden yön juttuja. Oisko kummiskin peiliin katsomisen paikka? Pitäiskö vähän hellittää ja lopettaa täydellisen ihmisen etsiminen ja löytää vahingossa vaikka rakkautta /tunteita?
[/quote]
Tekstin analysointi taisi jäädä vähemmälle, miten tämäkään taas liittyy yhtään mihinkään?
Oleta että tekstini jonka kirjoitin on oletettavasti totta ja vastaa sitten kysymykseen (älä tee omia johtopäätöksi / vie toisille raiteille keskustelua), yhtä hyvin tämä kaikki voi olla vaan isoa trollausta näin yölliseen aikaan tai sitten ei ole.
En tajua tätä palstaa..
Otsikko on jo niin pöhkö, että koko viesti menetti mahdollisuutensa. Mitä ihmeen repäisyä on se, että on kuin kaikki muutkin? Mitä kaikki muut eivät edes ole, samanlaisia keskenään.
Meinaatko, että olisit vähän kuin älykäs versio bile-danista? Ei sellaista olekaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 05:31"]
Mitäs sitten, kun tapaat tällaisen "tasoisesi" kumppanin ja olet naiskennellut ympäriinsä, harrastanut yhden yön juttuja, kohdellut ihmisiä yhtenäisenä paskana massana, ja saatkin kuulla, että näiden asioiden takia et enää olekaan hänen tasoisensa, etkä häntä saa? Olisiko se sen arvoista?
[/quote]
Tässä on se pelko mitä pelkään, mutta se että löydän ns. tasokkaan kumppanin on erittäin epätodennäköistä. Vanhempana jää kaduttamaan joka tapauksessa kävi miten kävi luulen.
Jos löydän elämäni naisen, enkä kelpaa hänelle enää / en löydä elämäni naista ja olen elänyt siveellisesti turhaan, kun olisin voinut saada enemmän sisältöä elämääni nuorena.
Vaikea päätös, kiitos kuitenkin mieltä avartavista vastauksista niille ihmisille jotka vastasivat älykkäästi ja ajatellan tapaustani.
Kuten 7 sen sanoikin, tekisit tällä "repäisyllä" vain ja ainoastaan itsestäsi juuri sellaisen ihmisen jollasta et tällähetkellä elämääsi haluaisi. Tolla touhulla joo saa sisältöä elämään, myös paljon hyviäkin hetkiä mutta se draama ja paskamyrsky mikä vetää mukanaan, ne kaikki ihmissuhteet joita tulet samalla pilaamaan (tulet muuttumaan ihmisenä niin että muutkin ympärillä olevat huomaavat sen) ei ole oikeasti sen arvoista. Tulet vain olemaan yksi niistä kusipää ihmisistä jotka ovat ylimielisiä tuolla ulkona ja rehvastelee "kaatojensa" määrällä ja alkaa käyttäytyy ailahtelevasti. Älä kadota moraaliasi, ne ihmiset joilla sitä ei ole eivät todellakaan ole mitenkään siisteimpiä ihmisiä ja he tulevat sen itsekkin tajuamaan. Kuten sanoin, itselläni on kokemusta tuosta ja jos nyt voisin tehdä kaiken toisin niin todellakin tekisin. Tulet vain satuttamaan itseäsi ja muita ihmisiä. Ja tarkennetaan muille, en ole mikään kukkahartutäti. Jokainen eläköön ja tehköön mitä haluaa, mutta voin luvata että apn kohdalla tommonen elämäntyyli tulisi vaan romahduttamaan loppujenlopuksi apn itsensä. - 2 postaaja
Niin se elämä koulii. Kun sorrut itse, et ehkä moralisoi niin paljon muidenkaan kohdalla. Toiseen ääripäähän en kuitenkaan suosittele menemään, eli paneskelemaan ympäriinsä miten vain. Mutta suosittelen päästämään lähellesi myös näitä "tasottomampia" yksilöitä. Ehkä näistä kuoriutuu kuitenkin se helmi jota etsit.
Uskispiireistä saattaisi myös löytää korkean moraalin omaavia keskimääräisesti enemmän, mutta kyllä niitä on taviksissakin. Olet vielä nuori, ei kannata menettää toivoaan.
Minkä mahdollisuuden viesti menetti, mistä edes puhut? Valtaosa oman ikäisistä ihmisistä nyt vain sattuu käyttäytymään kuten kuvailin, joten itselleni se olisi repäisy käyttäytyä kun muut.
AP
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 05:45"]
Minkä mahdollisuuden viesti menetti, mistä edes puhut? Valtaosa oman ikäisistä ihmisistä nyt vain sattuu käyttäytymään kuten kuvailin, joten itselleni se olisi repäisy käyttäytyä kun muut.
AP
[/quote]Voi hyvänen aika, ei todellakaan valtaosa ihmisistä käyttäydy kuin idiootit, mutta tunne itsesi vapaaksi olemaan idiootti, jos se houkuttelee.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 05:23"]
[/quote]
AP
[/quote]
Miten moraali liittyy ympäriinsä paneskeluun? Joko haluat paneskella ympäriinsä (ja se ei tee sinusta yhtään moraalisempaa ihmistä vaikka pidättäytyisit ympäriinsä paneskelusta, ihan samoin kuin homot pysyvät homoina homoilivat he tai eivät) tai sitten et halua. Vai oletko joku uskis joka pitää seksin harrastamista vääränä?
Entäs jos säästätkin itseäsi ja tapaat sen unelmiesi naisen, niin aiotko kertoa sille, että joo, olisin halunnut paneskella ympäriinsä ja vähän tekee vieläkin mieli mutta säästin itseni sinulle? Varmaan se nainen osaa arvostaa todella korkealle.
Kuten 7 sen sanoikin, tekisit tällä "repäisyllä" vain ja ainoastaan itsestäsi juuri sellaisen ihmisen jollasta et tällähetkellä elämääsi haluaisi. Tolla touhulla joo saa sisältöä elämään, myös paljon hyviäkin hetkiä mutta se draama ja paskamyrsky mikä vetää mukanaan, ne kaikki ihmissuhteet joita tulet samalla pilaamaan (tulet muuttumaan ihmisenä niin että muutkin ympärillä olevat huomaavat sen) ei ole oikeasti sen arvoista. Tulet vain olemaan yksi niistä kusipää ihmisistä jotka ovat ylimielisiä tuolla ulkona ja rehvastelee "kaatojensa" määrällä ja alkaa käyttäytyy ailahtelevasti. Älä kadota moraaliasi, ne ihmiset joilla sitä ei ole eivät todellakaan ole mitenkään siisteimpiä ihmisiä ja he tulevat sen itsekkin tajuamaan. Kuten sanoin, itselläni on kokemusta tuosta ja jos nyt voisin tehdä kaiken toisin niin todellakin tekisin. Tulet vain satuttamaan itseäsi ja muita ihmisiä. Ja tarkennetaan muille, en ole mikään kukkahartutäti. Jokainen eläköön ja tehköön mitä haluaa, mutta voin luvata että apn kohdalla tommonen elämäntyyli tulisi vaan romahduttamaan loppujenlopuksi apn itsensä. - 2 postaaja
[/quote]
Tälläistä vastausta tarvitsinkin, joilla on kokemusta asioista. Pystyn todennäköisesti päättelemään ja miettimään asiat niin pitkälle omassa päässäni etten halua edes moiseen enää ryhtyä tosin.
Tällä hetkellä elämä on vaan ns. tylsää, vaikka tiedän että pystyisin niin paljon parempaan tai ei parempaan, mutta enemmän sisältöä olevaan elämään.
Ehkä vanhan sanonnan mukaan, kohtuus kaikessa niin ns. tällä hetkellä oman tasoiset yksilöt kelpuuttavat vielä myöhemminkin vaikka olisin vähän omia moraalisia rajoja rikkonutkin.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 05:49"]
AP
[/quote]Voi hyvänen aika, ei todellakaan valtaosa ihmisistä käyttäydy kuin idiootit, mutta tunne itsesi vapaaksi olemaan idiootti, jos se houkuttelee.
[/quote]
Jep. Valtaosa kuuluu tuohon ap:n mainitsemaan "tasokkaaseen" porukkaan, mutta nämä idiootit ovat näkyvämpiä ja kuuluvampia. Ap:n kannattaisi ehkä alkaa pyöriä tasokkaammissa porukoissa...
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 05:50"]
[/quote]
AP
[/quote]
Miten moraali liittyy ympäriinsä paneskeluun? Joko haluat paneskella ympäriinsä (ja se ei tee sinusta yhtään moraalisempaa ihmistä vaikka pidättäytyisit ympäriinsä paneskelusta, ihan samoin kuin homot pysyvät homoina homoilivat he tai eivät) tai sitten et halua. Vai oletko joku uskis joka pitää seksin harrastamista vääränä?
Entäs jos säästätkin itseäsi ja tapaat sen unelmiesi naisen, niin aiotko kertoa sille, että joo, olisin halunnut paneskella ympäriinsä ja vähän tekee vieläkin mieli mutta säästin itseni sinulle? Varmaan se nainen osaa arvostaa todella korkealle.
[/quote]
Moraalilla voi tarkoittaa montaa asiaa, ja jokaisella ihmisellä on omat moraalinsa liittyen eri asioihin. Etsin kuitenkin samalla moraaliperiaatteella olevaa kumppania.
Enempää en jaksa selventää tätä samaa asiaa enää, koska trollaus.
AP
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 05:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 05:50"]
[/quote]
AP
[/quote]
[/quote]
Moraalilla voi tarkoittaa montaa asiaa, ja jokaisella ihmisellä on omat moraalinsa liittyen eri asioihin. Etsin kuitenkin samalla moraaliperiaatteella olevaa kumppania.
Enempää en jaksa selventää tätä samaa asiaa enää, koska trollaus.
AP
[/quote]
Selvästi huomaa ettet edes ymmärrä mitä moraali tarkoittaa. Tyypillista uskiksille.
Teet juuri sitä mikä tekee sinut onnelliseksi. Älä rupea muuttamaan itseäsi minkään tai kenenkään muun takia. Voin kokemuksesta sanoa että se saattaa kuulostaa hyvältä ja on suhteellisen helppoa, mutta sitten ku tulee se hetki että olet kadottanut itsesi niin se vasta syökin itseä sisältäpäin. Sen lisäksi tommonen ympäriinsä kaikkia polkeminen (ja siihen elämäntyyliin kuuluvat päihteitten käyttö yma) tulee tuomaan myös sen pillun mukana erittäin paljon draamaa, huutoa ja itkua kun särjetään sydämmiä jne. Älä vertaile itseäsi muihin, siinä vaiheessa tuleet sokeeksi kaikelle muulle ja homma tulee lähtee lapasesta.