Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden miehellä lerpahtaa aina kun kortsua ryhdytään rullaamaan paikalleen?

Vierailija
01.10.2006 |

Miehellä seisoo muuten todella komeasti ja ilman kumia hommat sujuvat. Mutta kun hyvin kiihottuneen kalun päälle ryhdytään laittamaan kumia, homma lerpahtaa... Mies sanoo, että kuni tuntuu ahtalta ja vie kaiken tunnon. Onko muilla vastaavaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään kordareita, kun en aikoinaan toisen synnytyksen jälkeen ole löytänyt sopivia pillereitä enkä halua kierukkaa. Homma kyllä pelaa sinänsä, mutta meilläkin mies valittaa kumin puristavan ja vievän (siksi?) tunnon hepin päästä. Ja äitiyspakkauksen " mätsikit" olivat aivan kamalia, kun jäivät puoliväliin vartta ja yks repes kesken laiton... :-P

Mutta on siinä kumiukossa minusta hyväkin puolensa. Nimittäin siisteys. Ilman kortsua mulla ainakin valuu spermaa pitkin reisiä vielä hyvän aikaa yhdynnän jälkeenkin ja SE se vasta on ällöttävää. Sotkee lakanat tai alkkarit. :(

Vierailija
2/9 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella puttuu eräs ehkäisykeino:PESSAARI!!!!

MIKSI sitä ei saa Suomesta, en ymmärrä... Esim. Amerikassa suosittu ehkäsykeino, joka myös varsin varma!:) Ja jos tahtoo, voihan sitäkin vielä varmistaa ehkäisyvvahdolla tmv. mutta ihan luotettava ehkäisykeino on itsessäänkin. Minä aion seuraavalla gyne-käynnillä vaatia että saan pessaarin jostakin! Käsitt' ' kseni oikean kokoisen voi tilata Ruotsista, gyne siis katsoo minkä kokoisen tarvitsee jne.

Ja jos miehellä kulli laskee kumin laiton yhteydessä, niin laittakaa se SUULLANNE paikoillee suihinoton yhteydessä!;) Ihan helpooa ja mies huokailee nautinnosta laiton aikana--->ei todellakaan lerpahda!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin sitä kovasti silloin enkä tiiä, mistä mahtoi johtua.

Vierailija
4/9 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään kumi liiemmin sytytä...pakko sitä on vaan käyttää kun en halua mitään hormooniehkäisyä(ei sovi minulle). Kiihotun ainoastaan miehen laukeamisesta sisälle ja kumin kanssa puolet nautinnosta jää pois. Ei ihme jos miehellä lerpahtaa kun tietää ettei kumi tuota naiselle kovin hääppöisiä viboja.

Vierailija
5/9 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä miehelle itselleenkään. Juu, ja se haju. Se katkoo eroottisen latauksen.

Vierailija
6/9 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä laiton kanssa, että seksin. Parin sekunnin tauko vie jo erektion.

Mies valittaa, että kondomit ovat ahtaan tuntuisia. Mutta taas XL kondomit liian pitkiä eli isoja sen takia.

Lisäksi syy on psyykkinen.

Vierailija
7/9 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ' lerpahtais' fiilinki jos pitäis kumia kaivella kesken homman...

Vierailija
8/9 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan pakko kun ei muut ehkäisyt sovi minulle! Ehkäisyrengasta käytin jonkun aikaa mutta se aiheutti hirveän ärtyisyyden ja mahakivut sekä epämääräisiä vuotoja. Hormoonijutut ei innosta siis eikä kierukkakaan sytytä. Kumi jäänee ainoaksi vaihtoehdoksi kun haluan mahd. luonnonmukaisen ehkäisyn josta en joudu itse maksamaan hintaa terveydelläni.

Vierailija
9/9 |
01.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mullakin ' lerpahtais' fiilinki jos pitäis kumia kaivella kesken homman...

Mutta JOS mulle ei olis (kupari)kierukka sopinut, meidän olisi pitänyt varmaan käyttää kumia kuiteskin.

Hormoniehkäisy ei nimittäin sovi mulle, se tekee vaihdevuosioireita - mm. kuivattaa limakalvot niin, että on jatkuva hiivatulehdus - näiden takia kuukauden välein virtsatieinfektio.

Hormonien takia en halua alkaa käyttää vaihdevuosihoitoon emätinpuikkoja + ehkäisevää antibioottikuuria + liukkaria yhdynnässä - ne on liian kova hinta seksistä. Lisäksi hormonit vei halut kokonaan ja seksi oli kammottavaa. Syynä oli gynen mukaan se, että kaikki hormonivalmisteet on niin vähähormonisia, että ne laskee elimistön oman hormonitason alas " vielä noin nuorella" .

Yllättävän monet joutuu " pelleilemään kondomeilla" ... kun noita ehkäisyvaihtoehtoja ei loppujen lopuksi kovin monia olekaan! Mut tosiaan onneksi tää kierukka sopii, ainut vaan et mies tuntee ne langat yhdynnässä :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan