Mitä sanoisit nyt 12-vuotiaalle itsellesi?
Kommentit (20)
Olet tärkeä. Ajan kanssa oikeasti helpottaa.
Kannattaa mennä terapiaan vielä kun ehdit, sinusta kasvaa tunnevammainen kusipää
NAISET PITÄÄ SUN ULKONÄÖSTÄ JA TULEE ITKEE SUN PERÄÄ.. TEE NIINKU TOIMIT ELI ÄLÄ VÄLITÄ
Kaikki tulee olemaan hyvin. Löydät paikkasi maailmassa. Muista opiskella ahkerasti ja olla onnellinen kaikesta mitä sinulla on.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:00"]"Arvosta itseäsi. Älä anna kenenkään kohdella itseäsi huonosti. Äläkä VAAN koskaan ikinä milloinkaan rupea toimittajaksi."
[/quote]
Ai. Minä olisin 12v halunnut alkaa toimittajaksi. Ja haluan vieläkin. Valitsin turvallisemman alan
T. N46
Tulet saamaan kaiken sen, mistä unelmoit. Ylioppilasjuhlat, kutsun opiskelemaan, prinsessahäät, ihanan perheen; suloisen pojan ja upean miehen. Työpaikan, joka tuntuu omalta. Oman kodin, jossa on ne rappuset. Pidä siis pää pystyssä ja hymy herkässä. Vaikeita aikoja tulee mutta usko pois, ajan kanssa helpottaa. Elämä on oikeasti aika ihanaa.
Kohta helpottaa. Löydät itsesi ja saat ystäviä. Usko itseesi. Elämässä käy hyvin.
Ja niin kävikin
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:00"]"Arvosta itseäsi. Älä anna kenenkään kohdella itseäsi huonosti. Äläkä VAAN koskaan ikinä milloinkaan rupea toimittajaksi." [/quote] Ai. Minä olisin 12v halunnut alkaa toimittajaksi. Ja haluan vieläkin. Valitsin turvallisemman alan T. N46
[/quote]
Niin siis minä OLEN toimittaja. Mieskin on. Ja alalla on todella ahdistavaa nyt, työttömyys lisääntyy kovaa vauia. Miehelläkin alkoi juuri yt:t. Siksi.
Kyllä vanhempasi vielä eroavat, riitely ei jatku ikuisesti! Jatka harrastustasi vaikka kaveri lopettaakin.
Osta C64, älä Amstradia. Pakota isä ajoissa lääkäriin 12 vuoden päästä. Se oikea ei ole se oikea mutta nauti sen aikaa kun se kestää. Varo alkamasta pitää asioita itsestäänselvyyksinä. Osta Nokiaa, myy maaliskuussa 2000. IT-ala ei ole sun juttu, pyri naapurin metallihepulle harjuriksi, opettele kaikki mitä se tietää. Älä pelkää vaan vedä yläasteella kiusaajia armotta kuonoon, ei ne muuten lopeta.
Koita kestää, kyllä sä pärjäät.
m40+
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 20:00"]"Arvosta itseäsi. Älä anna kenenkään kohdella itseäsi huonosti. Äläkä VAAN koskaan ikinä milloinkaan rupea toimittajaksi." [/quote] Ai. Minä olisin 12v halunnut alkaa toimittajaksi. Ja haluan vieläkin. Valitsin turvallisemman alan T. N46
[/quote]
Niin siis minä OLEN toimittaja. Mieskin on. Ja alalla on todella ahdistavaa nyt, työttömyys lisääntyy kovaa vauia. Miehelläkin alkoi juuri yt:t. Siksi.
[/quote]
Niin arvelinkin. Minä ryhdyin sairaanhoitajaksi. En uskaltanut edes yrittää
Älä kuvittele että kiusaajat kasvaisivat kesän aikana ja keksisivät yläasteella fiksumpaa tekemistä. Koveta ulkokuoresi, älä anna niiden vaikuttaa ja pysy sisäisesti sellaisena kuin olet. Yläaste kestää vaan 3 vuotta!
Turpaan tulee ja lujaa, mutta elämä kantaa. Kaikki kääntyy vielä hyväksi. Kuuntele sydäntäsi, se tuntee polun.
Älä katkaise välejä kavereihin. Saat toki uusia kavereita, mutta ehkä olisit voinut säilyttää ne kaksi lapsuuden parasta ystävää ja olla välittämättä siitä yhdestä typerästä riidasta.
"Arvosta itseäsi. Älä anna kenenkään kohdella itseäsi huonosti. Äläkä VAAN koskaan ikinä milloinkaan rupea toimittajaksi."