Hälytin ostamassani takissa!!! Voinko vaatia korvauksia?
Ostin eilen takin. Kotona huomasin, että takissa oli hälytin kiinni.
Joudun siis huomenna ajamaan taas yhteensä 200km, että saan sen hälyttimen pois siitä. Voinko siis vaatia korvausta?
Kommentit (23)
Mun täytyy mennä lähimpään vero modaan, eli 40 km päähän ottamaan sitä pois. Ja lupasivat lähettää korvaukseksi vero moda lahjakortin! :) kiva kiva!
ap
Mentävä alkuperäiseen kauppaan. Kokemusta on.
ja saimme vaivanpalkaksi kahvipaketin. Mutta tuo nyt on eri juttu, kun liike on noin kaukana.
katso tarkkaan mistä katkaset jos hällärissä on värinappi,ettet sotke takkias.
sen takia että saan sen pois kun myyjä ei ollut poistanut sitä. Kyllä se bensa/diesel jonkun verran myös maksaa!
ap
Turha sitä asiaa on täällä spekuloida.
Ja niinhän mä soitankin sinne huomenna heti aamulla.
ap
Kyllähän se ap on sanonut jo moneen kertaan, että se soittaa sinne, mutta nyt onkin kyse siitä tietääkö joku, mitä liikkeen KUULUU korvata. Tietenkin sillä on väliä, saako jotain korvausta, kun tuotteen ostohinnan lisäksi tulee kustannuksia hälyttimen poissaamiseksi.
Tuollainen on tosi raivostuttavaa. Mä en kyllä lähtisi vartavasten ajelemaan 200 kilometriä, vaikka bensakulut maksettaisiin. Olis mulla muutakin tekemistä.
Neuvoisin sinua menemään johonkin oman paikkakuntasi tavarataloon tai vaateliikkeeseen takin ja ostokuitin kanssa. Hälyttimiä on vain muutama malli, joten poistolaite löytyy varmasti 200 km lähempääkin. Uskon, että mikä tahansa liike tekee sinulle mielellään palveluksen!
Älä nyt heti lähde ajamaan sinne kauppaan . aikaa menee vähemmän kun postitat takin!
soita sinne liikkeeseen ja pyydä heitä etsimään paikkakunnaltasi joku liike joka sen voisi poistaa. Onhan noita Vero Modan putiikkeja siellä sun täällä.
Soittakoon ja vahvistakoon asiasi oikeellisuuden.
Älä tee asiasta suurempaa ongelmaa kuin se onkaan.
Pirkkalan Veskan Kappahlista ja yhteen myssyyn oli jäänyt hälläri. Huomasin sen kun menin siitä viereiseen ciymarkettiin ja rupes portit hälyyttään kun menin kauppaan sisään. En kyllä saanut mitään korvasuta kun menin takas liikkeeseen.
Olivat tosi pahoillaan ja antoivat noita kuponkeja hyvitykseksi, vaikken edes mitään pyytänyt. Hyvää palvelua mielestäni. Eikä mua edes yhtään haitannu, vaikka häläri jäi, sattuuhan sitä. Olin vaan tosi tyytyväinen noista ale-kupongeista, koska muutenkin tykkään ostella tuolta Aleksilta paljon.
jossa oli hälytin kiinni, matkakorvaukseksi sain pienen Maripussukan.
Mutta jos todellakin 200 km pitää ajaa, niin voit vaatia kunnon matkakorvauksen.
He kyllä neuvovat mitä tehdä ja mitä korvaavat.
Mutta jos käskevät ajamaan liikkeeseen, niin voiko siinä tapauksessa vaatia korvauksia?
ap
JOKO SOITIT?