Miksi kaikki muut luonnolliset ruumiintoiminnot (röyhtäily, piereskely,
...virtsaaminen, ulostaminen, oksentaminen) ovat jotenkin paheksuttuja ruokailun (esim. ravintolassa) yhteydessä, mutta imettäminen täytyisi hyväksyä mukisematta? Miksi?
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:42"]
Ei tätä voi toinen ihminen opettaa. Ainoa keino on, että vetäydyt jonnekin vuoristoon (esim Himalaja) meditoimaan ja pohtimaan asiaa 20 vuodeksi.
[/quote]
Et siis osaa itsekään selittää?
Siksi, että imettäminen ei ole ruumiintoiminto. Se on syömistä. Syöminen ja syöminen sopivat sillee niinku yhteen.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:45"]
Siksi, että imettäminen ei ole ruumiintoiminto. Se on syömistä. Syöminen ja syöminen sopivat sillee niinku yhteen.
[/quote]:D
Pitäisi tuolla ruumiintoimintologiikallasi lopettaa myös hengittäminen
Ootkos koskaan kokeillu vaikka semmosta että kekittyisit ihan vaan siihen omaan ruokailuun. Ei oo pakko sitä tissiä yrittää sieltä vauvan ja harson lomasta kurkistella. Mutta tokihan päivän "kilarit" pitää jostain päästä vetämään...
:DDDDDDDDD
Rintamaito = erite, jonka mukana keho poistaa sinne kuulumattomia aineita. Ok.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 19:43"]
Et siis osaa itsekään selittää?
[/quote]Sinulta puuttuu tarvittavat pohjatiedot. Sama kuin selittäisi kvanttiteoriaa vuorigorilloille.
Miksi ylipäätään menet ravintolaan syömään jos muiden ruokailu ällöttää sinua. Miksi sinä saat syödä ja vauvan pitäisi olla nälässä?
Koska vauva syö, ömmömmöö. Ei väliä vaikka se on vastenmielisen näköistä ja kiusallista muille.
Jos menen syöttämään vessaan minulle valitetaan että vien tilaa vessassa kävijöitä ja jos imetään pöydässä niin siitäkin valitetaan. Missä minun pitäisi se lapsi sitten syöttää ravintolassa?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:13"]
Jos menen syöttämään vessaan minulle valitetaan että vien tilaa vessassa kävijöitä ja jos imetään pöydässä niin siitäkin valitetaan. Missä minun pitäisi se lapsi sitten syöttää ravintolassa?
[/quote]
Sun pitää tietenkin ymmärtää pysyä lapsen kanssa kotona kunnes hän on niin vanha, että osaa kohteliaasta avata ovet vanhoille ihmisille ja istua rusetti kaulass hiljaa ravintolapäydässä! Tämän tietenkin oppii kuka tahansa lapsi kunhan vain opettaa, eikä siihen tarvita yhtäkään käyntiä ihmisten ilmoilla.
Ei tätä voi toinen ihminen opettaa. Ainoa keino on, että vetäydyt jonnekin vuoristoon (esim Himalaja) meditoimaan ja pohtimaan asiaa 20 vuodeksi.