Ihastukseni rakastunut toiseen ja muhun sattuu!!!
Olen ystävystynyt sielunkumppanini kanssa ja niiiiin ihastunut häneen. Kirjoitin tästä aiemmin mutta ketju hukkui minulta. Hän kipuillut rakkautensa kanssa koko tuntemisemme ajan ja olen kuunnellut ja tukenut. Nyt kun ihastukseni on vaan kasvanut en enää jaksaisi. Sit hän sanoi ettei luovu minusta vaikka mitä tulisi. Mitä ihmettä teen. En minäkään halua luopua hänestä mutta ahdistaa kuunnella koko ajan rakkaudesta toiseen.
Kommentit (25)
Meidän tarina, jatkaa vastaaja kaksi.
Tavattiin yhdenillan jutun kautta, jonkun viikon kuluttua sama toistui. Vaihdettiin yhteystietoja, alettiin olla yhteydessä. Jonkun kerran vielä seksiä, sitten juttu muuttui pelkäksi ystävyydeksi. Jossain vaiheessa ennen viimeistä seksuaalista tapaamista mies kertoi että rakastaa j jotain naista. Se oli mulle ihan fine, en ollut silloin vielä ihastunut. Miehellä ja suurella rakkaudellaan oli silloin tällöin jotain juttua ja tuin ja kuuntelin miestä. Vietettiin paljon aikaa yhdessä. Jossain välissä tajusin että olen ihastunut. Mies kuitenkin näki vain toisen naisen, joskin aina vähenevissä määrin... aloimme taas seksisuhteeseen, vaikka miehellä oli vieläkin satunnaisesti juttua sen naisen kanssa. Minä en naista tuntenut, vaikka opin vähän inhoamaan, niin pompotellen kohteli miestä. Sitten erään kerran, kun nainen taas kutsui, mies sanoi seurassani ollrssaan (olimme taas tauolla seksistä, jonkin tekosyyn sanoin, oikeasti koska satutti ja uskoin ettei hyväksi miehellekään, kun poti siitä huonoa omatuntoa naisen vuoksi) ettei oikeastaan halua nähdä naista, vaan mieluummin on minun kanssa. Se oli jokin käännekohta, vaikkei juuri silloin johtanut mihinkään. Mutta asiat muuttui, alettiin viihtyä tosi lähekkäin, ja sitten mies kertoi rakastavansa minua, ei tiedä kauanko oli ollut niin, koska vanha suola oli kuvioissa niin pitkään. Siitä kuitenkin alkoi meidän suhde. Tietenkin se nainen tajusi miehen ihanuuden vasta silloin ja siinä oli ongelmansa (ei kuitenkaan sellaista että mies olisi enää edes harkinnut toisen naiswn valitsemusta) mutta tässä sitä ollaan, kuuden vuoden jälkeen. Plus ne pari kaveruuden vuotta.
Aika ihmeen kaupalla kyllä kolmosen tarina kääntyi parhain päin. Ei olisi itsellä kestänyt ylpeys seksisuhteilla toiseen rakastuneen miehen kanssa tuolla tavalla.
Oli (ja on) se hyvä ystävä myös tuo mies, pelkästä ihastuksesta en hänen kanssaan ollut. Oletin kyllä, että ihastus hälvenee ajan kanssa, ja oli minullakin muiden kanssa säpinää välillä. Otti tuo kuvio kyllä välillä ylpeyden päälle, mutta vaaka kallistui kuitenkin pysymään yhteydessä.
Tuo tarinani kirjoitettuna on kieltämättä aika kökkö, kännykällä vielä kirjoitin enkä oikein jaksanut muotoilla, silti meni melkein vartti kirjoittaa.
Onko ap vielä paikalla? Kiinnostaisi teidän suhteen taso, onko puhdasta kaveruutta vai jokin välimalli.
Ap? Olisi kiva jakaa ajatuksia, kun liippasi niin läheltä :) -2
En halua katkaista välejä ystävään oman typerän ihastukseni vuoksi
ap
Tarttis keksiä miten kestän itse. Eihän nyt oman ihastuksen takia kukaan ystävyyttä lopeta eihän?
Sielunkumppanuutta ei ole olemassa. Se on vain Hollywoodin keksimää harhaa ja läheisriippuvuutta.
Ollaan yhdessä, ihan seurustellaan! Tai siis kyllä tämä nyt siltä vaikuttaa. Mutta kysyessä mies vastaa, että ei tiedä miten paljon musta tykkää ja kuinka ei oo muhun kuitenkaan hullaantunut ja miten tässä suhteessa ei oo samanlaista sykettä kuin ensirakkaudessaan.
Voin kertoa, että tuollaisesta menee hajalle. Sellainen olo, että ollaan yhdessä...mutta ollaanko sittenkään...
Eli ollaan kyllä enemmän kuin kavereita. Mies sanoi, että hän on saanut näpeilleen muutaman kerran aika pahasti, eikä halua rynnätä suhteeseen. Voihan se niinkin olla, mutta en kestä kuulla enää tuosta suuresta rakkaudestaan. Siitä puhuminen ryvettää tän suhteen täysin.
14
Kerro tunteista ja ota välimatkaa, hyvä jos pääsisit johonkin ihan muihin maisemiin hetkeksi selvittämään päätä. Se ei kyllä yleensä ole vaihtoehto nykymaailmassa. Mutta kauemmaksi sinun pitäisi päästä, rikot nyt vain itseäsi :(
Siis kerro tunteistasi ja pyydä miestä miettimään, ilman vaatimuksia tai mitään, annat aikaa miettiä. Välimatkaa siihen. Ja jos mies ei halua samaa kuin sinä, niin sinuna ottaisin pitkän tauon miehestä. Ei se rakkaus yhdessä olemalla kuihdu :/
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:20"]Kerro tunteista ja ota välimatkaa, hyvä jos pääsisit johonkin ihan muihin maisemiin hetkeksi selvittämään päätä. Se ei kyllä yleensä ole vaihtoehto nykymaailmassa. Mutta kauemmaksi sinun pitäisi päästä, rikot nyt vain itseäsi :(
[/quote]
kiitos. Olenkin aatellut et jos puhuu nykyisestä rakkaudestaan vallan niin sit ei nähdä. Ja olen sen sanonutkin että olis kiva tehdä vaikka mitä yhessä (ystävinä) mutta kun aattelee aina sitä toista. Sit puhuu et mun seurassa ei kyllä juurikaan ajattele...
ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 23:23"]Siis kerro tunteistasi ja pyydä miestä miettimään, ilman vaatimuksia tai mitään, annat aikaa miettiä. Välimatkaa siihen. Ja jos mies ei halua samaa kuin sinä, niin sinuna ottaisin pitkän tauon miehestä. Ei se rakkaus yhdessä olemalla kuihdu :/
[/quote]
no jään toiseksi jos pyydän nyt valitsemaan. Ja ollaan ystävät.Oikeesti ystävät. Kyseessä on nainen. Ollaan lesboja kaikki :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 22:23"]Katkaise välit, kunnes mies on tehnyt ITSE pätöksensä. Typerää olla tuossa tilanteessa MIEHEN olkapää, oikeesti... Vaikka ymmärrettävää, että oot ollut, mutta silloin sun tunteet ei olleet vielä tämmöiset. Jos miehen on tarkoitettu päätyvän yhteen kanssasi välien katkaisu ei sitä estä.
[/quote]
Komppaan
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:13"]Olin samassa tilanteessa, nyt kuudetta vuotta yhdessä ihastuksen kanssa.
Onko teillä rmillaista yhdessäoloa? Seksiä? Koskettelua?
[/quote]
Ei ole seksiä. Lämmin erittäin avoimeksi nopeasti tullut ystävyys. Puhutaan mistä vaan. Kosketuksia, haleja ja pidetty kädestä. Ei muuta.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:26"]Meidän tarina, jatkaa vastaaja kaksi.
Tavattiin yhdenillan jutun kautta, jonkun viikon kuluttua sama toistui. Vaihdettiin yhteystietoja, alettiin olla yhteydessä. Jonkun kerran vielä seksiä, sitten juttu muuttui pelkäksi ystävyydeksi. Jossain vaiheessa ennen viimeistä seksuaalista tapaamista mies kertoi että rakastaa j jotain naista. Se oli mulle ihan fine, en ollut silloin vielä ihastunut. Miehellä ja suurella rakkaudellaan oli silloin tällöin jotain juttua ja tuin ja kuuntelin miestä. Vietettiin paljon aikaa yhdessä. Jossain välissä tajusin että olen ihastunut. Mies kuitenkin näki vain toisen naisen, joskin aina vähenevissä määrin... aloimme taas seksisuhteeseen, vaikka miehellä oli vieläkin satunnaisesti juttua sen naisen kanssa. Minä en naista tuntenut, vaikka opin vähän inhoamaan, niin pompotellen kohteli miestä. Sitten erään kerran, kun nainen taas kutsui, mies sanoi seurassani ollrssaan (olimme taas tauolla seksistä, jonkin tekosyyn sanoin, oikeasti koska satutti ja uskoin ettei hyväksi miehellekään, kun poti siitä huonoa omatuntoa naisen vuoksi) ettei oikeastaan halua nähdä naista, vaan mieluummin on minun kanssa. Se oli jokin käännekohta, vaikkei juuri silloin johtanut mihinkään. Mutta asiat muuttui, alettiin viihtyä tosi lähekkäin, ja sitten mies kertoi rakastavansa minua, ei tiedä kauanko oli ollut niin, koska vanha suola oli kuvioissa niin pitkään. Siitä kuitenkin alkoi meidän suhde. Tietenkin se nainen tajusi miehen ihanuuden vasta silloin ja siinä oli ongelmansa (ei kuitenkaan sellaista että mies olisi enää edes harkinnut toisen naiswn valitsemusta) mutta tässä sitä ollaan, kuuden vuoden jälkeen. Plus ne pari kaveruuden vuotta.
[/quote]
meillä ei ole seksiä. Jotenkin hän minusta paljon tykkää. Mutta kuuntelen vuodatusta vuoroin sen toisen ihanuudesta ja vuoroin kuinka paska on.
ihanaa että teillä kävi noin? En vaan tiedä miten oikeesti jaksan odottaa ja katsoa käykö hyvin vai huonosti
ap
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 18:08"]Onko ap vielä paikalla? Kiinnostaisi teidän suhteen taso, onko puhdasta kaveruutta vai jokin välimalli.
[/quote]
nyt on paikalla. En osaa sanoa. Kaveruutta höystettynä jonkinlaisella välimallilla
Auttakee mua.
Miten tätä jaksaa. Toisen vuodatusta rakkaudestaan ku ite on niin rakastunu että taju lähtee. Antasin melki mitä vaan ku kääntäs kelkkansa.
Olin samassa tilanteessa, nyt kuudetta vuotta yhdessä ihastuksen kanssa.
Onko teillä rmillaista yhdessäoloa? Seksiä? Koskettelua?