Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lentokoneeseen itsekseen pienten lasten kanssa

Vierailija
23.08.2015 |

Olosuhteiden pakosta joudun lentämään yksin kolmen lapsen kanssa Yhdysvaltoihin. Kyseessä ei oo yölento, mutta kaksi nuorimmaista toivottavasti nukkuvat osan lennosta. Lapsilla ikää 9v, 3v, 1v.
Oon pikkupaniikissa asian suhteen, vanhimmainen on onneksi oikein leppoisa ja rauhallinen tyyppi, mutta kahdella nuoremmalla menee helpommin hermot. Ja on lennetty ainoastaan vanhimmaisen kanssa ja silloin oli myös mies mukana.
Kaikki vinkit kehiin ettei kanssamatkustajien tarvi kärsiä meidän lasten vinkunasta koko matkaa :D

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3veelle pieneen reppuun uusia leluja, minkä tyyppisiä, vain sinä voit tietää, herkkuja myös mukaan, tai ainakin sopivaa naposteltavaa. 3v lie se haasteeellisin viihdytettävä :)

Tsemppiä, hyvin se menee, mutta tosiaan, osta niitä korvatulppia ja jaat halukkaille, ihmiset arvoistavat ja sietävät enemmän.

Pysy rauhallisena, älä kivahtele yhdellekään lapsellesi ilkeästi.

Vierailija
22/29 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:08"]Riittävästi korvatulppia kanssamatkustajille ( sori, en jaksa uskoa tähän tarinaasi). Ketju alkoi iloisena hymiöineen ja yhtäkkiä ollaankin tekemässä melkein kuolemaa)
[/quote]

Itkuhymiöiden kanssa olisi pitänyt aloitus tehdä? Ja ei minua haittaa vaikka ei kukaan tähän usko, vinkit olis silti kivoja :) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:08"]Riittävästi korvatulppia kanssamatkustajille ( sori, en jaksa uskoa tähän tarinaasi). Ketju alkoi iloisena hymiöineen ja yhtäkkiä ollaankin tekemässä melkein kuolemaa)
[/quote]

Itkuhymiöiden kanssa olisi pitänyt aloitus tehdä? Ja ei minua haittaa vaikka ei kukaan tähän usko, vinkit olis silti kivoja :) Ap
[/quote]niitä laitoinkin jo ja muutkin. Huomasitko?

Vierailija
24/29 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatte iPadin ja äänikirjoja mukuloille. Jos ei ole omia, niin lainaatte. Lataat ne täyteen lastenohjelmia ja äänisatuja. Sitten ostat pieniä herkkuja, maissinaksuja, rusinoita, karkkeja ja pakkaat ne pieniin pusseihin, niin että on aina kerta-annos. Jos annat kokonaisen maissinaksupussin, niin se on penkeissä klähmättynä.
Meidän pienetkin lapset on tehneet koneessa niitä vesipiirustusjuttuja. Pieni kynä täytetään vedellä, sitten väritetään kuva sillä vedellä, jolloin kuva tulee näkyviin.
Meidän lapset ovat tykänneet aina laululeikeistä, muistuta mieliin muutama, niin voi tiukan paikan tullen viihdyttää niillä.

Mä ehkä ottaisin sille 1 v oman paikan jos vain mahdollista.

Vierailija
25/29 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:08"]Riittävästi korvatulppia kanssamatkustajille ( sori, en jaksa uskoa tähän tarinaasi). Ketju alkoi iloisena hymiöineen ja yhtäkkiä ollaankin tekemässä melkein kuolemaa)
[/quote]

[/quote]niitä laitoinkin jo ja muutkin. Huomasitko?
[/quote]

Huomasin. Ja iso kiitos niistä ja lisää mieluusti vielä kaipaisin :) Ap

Vierailija
26/29 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:14"]Otatte iPadin ja äänikirjoja mukuloille. Jos ei ole omia, niin lainaatte. Lataat ne täyteen lastenohjelmia ja äänisatuja. Sitten ostat pieniä herkkuja, maissinaksuja, rusinoita, karkkeja ja pakkaat ne pieniin pusseihin, niin että on aina kerta-annos. Jos annat kokonaisen maissinaksupussin, niin se on penkeissä klähmättynä.
Meidän pienetkin lapset on tehneet koneessa niitä vesipiirustusjuttuja. Pieni kynä täytetään vedellä, sitten väritetään kuva sillä vedellä, jolloin kuva tulee näkyviin.
Meidän lapset ovat tykänneet aina laululeikeistä, muistuta mieliin muutama, niin voi tiukan paikan tullen viihdyttää niillä.

Mä ehkä ottaisin sille 1 v oman paikan jos vain mahdollista.
[/quote]

Mistähän tuollaisia vesipiirrustusjuttuja saa? :) Ap

Vierailija
29/29 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos linkeistä!