siirryn seuraamaan muita foorumeja
Alkaa meneen sensurointi täälläkin niin pitkälle ja lehden tilaus on lopetettu jo aikoja sitten
Kommentit (18)
No siihen voi kyllä yhtyä että vähän liian helposti poistetaan ketjuja milloin mistäkin syystä. Mitään henkilökohtaisia loukkauksia ei tarvii kenellekään jaella, mut omalla vastuulla tätä palstaa selailee.
Hyysärit on innoissaan, saavat sitten levittää islamin ilosanomaa keskenään. En kylläkään ymmärrä miksi?
Eikö vauvalehden tilaus yleensäkkin lopeteta kun vauvat kasvaa isoiksi. Missä palstalla voi muka provota vielä vapaammin?
Miten mahtava jos tarkoittaisit mitä sanot mutta kun ei teikäläiset pysty todennäköisesti enää puhumaan totta edes yrittämällä.
Minäkin ajattelin siirtyä muualle, kunnes täällä alkoi mode töihin. Nyt täällä taas viihtyy, kun ei kaiken maailman rasistit jatkuvasti huutele.
Joo, itse olen mamukriittinen ja käyn hommallakin, mutta avpalsta on sellainen hömppä ja viihdepalsta minulle. Tänne en kaipaa näitä mamukeskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Jos sua vituttaa sensurointi, niin en voi sanoa muuta kuin "hyvää matkaa, ei tuu ikävä".
Eri . Ei veetä . Käyn harvoin ja silloinkin poistelemassa roskaketjua että ihmiset sivistyisi .
Täällä pitää kirjoitella olalta koska sensuuria vastaan taistellaan sananvapaudella.
Ole hyvä vaan. Miksi tästäkin piti ihan tehdä aloitus?
Anti mennä vaan. Miksi roikut tilastoissa vielä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö vauvalehden tilaus yleensäkkin lopeteta kun vauvat kasvaa isoiksi. Missä palstalla voi muka provota vielä vapaammin?
ylikseltä ne tänne on tulleet ja noitten takia juurikin poistuneista poistuu
Jos sua vituttaa sensurointi, niin en voi sanoa muuta kuin "hyvää matkaa, ei tuu ikävä".