Alkaa pikkuhiljaa vituttaa nää helteet
Nyt on jo kolmatta viikkoa putkeen ollut joka päivä 24-26'c ja kamala auringonpaiste. Tosi kivaa kun nyt on työtkin jo alkaneet niin pitää 10 tuntia päivässä kärsiä ylipukeutuneena kuumassa toimistossa. Bussimatkatkin on yhtä helvettiä kun bussi on ihan täynnä ihmisiä ja aurinko porottaa ihan täysiä.
Odotan jo niin paljon syksyä!!
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 17:16"]Meille pomo sanoi keskiviikkona että ne jotka haluavat nauttia kesästä niin nyt kotiin. Tehdään sitten syksyllä enemmän töitä. Hän on itse todellinen kesäihminen. Suurin osa lähti mieluusti. [/quote] Eiköhän olis lähtenyt kotiin mieluusti, oli keli kuin keli. Kyllä vapaa-aika aina kelpaa :D
[/quote]Ei lähtenyt kaikki. Muutama mies jäi sinne sorvailemaan. Viileämpi kuulemma sisällä kuin pihalla. Meitä on 23 ja 15 lähti.
[/quote]saako nuo sit lähteä silloin syksyllä?
[/quote]
Olis oikein, oli pomo millainen helteen ystävä tahansa.
Muuten kesä ei oo sama kuin helle. Tykkään kesästä, helteestä en.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:24"]Luin tänään lehdestä, että helteet ei kestä enää kauaa ja saa vetää oikeasti vaatteet päälle. Kiljuin riemusta! 11kk ihanan viileää ja raikasta ilmaa kiikarissa ai että.
[/quote]
Vain hullu nauttii kylmästä. Minä helteistä.
Voi elämä mitä kermaperseitä nää helteestä valittajat.. Joka kesä sama juttu. Suomessa on näin lämmintä muutama viikko vuodessa!! Haloo?!
Nautin ihan täysillä näistä viikoista lämpimistä keleistä. Siis te helteen vihaajat saatte 11kk sitä unelma säätänne. Miksi oi miksi sitten valitetaan ihan helvetisti kun on kuukausi lämmintä ? Luulen että helteen vihaajat on jotenkin luonnevikaisia ja haluaa vaan lannistaa lämmöstä nauttivien mielen. Ensi viikolla jo kylmenee niin on sun voi niin kauhea kärsimys ohi :)